Seuraava kun kysyy multa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xylitolsisu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xylitolsisu harmaana

Vieras
että onko tämä neljäs raskauteni nyt yritystä saada vihdoin ja viimein se poika, (Meillä on siis kolme tyttöä.) niin mä en enää takaa mitä mä sille sanon. Onko se ihmisten nyt niin vaikeaa käsittää, että halusimme lapsia yksinkertaisesti neljä, eikä sillä ole hitonkaan väliä mitä sukupuolta tuleva vauva on.

Kolmannen jälkeen jo sain osakseni pahoitteluja, kun ei vieläkään ollut poika ja nyt joka toinen, kuka on saanut tietää raskaudestani, niin toivottaa onnea että tulisi vihdoin ja viimein poika ja utelee että joko ultrassa on selvinnyt sukupuoli.

Että mua ärsyttää =(

Ihmiset on välillä vähän tökeröjä. Mulle sanottiin poikaa odottaessani, että nyt on sitten molemmat (tyttö ennestään), niin ei tarvii ainakaan sen takia enää kolmatta hankkia. Olin vähän ihmeissäni tästä kommentista. Kaksi lasta me halusimme ja vaikka olisi tullut toinen tyttö, niin ei olisi kolmatta enää hankittu pojan toivossa.

Mä odotan vasta toista ja saan kuulla samaa. Kaikki ihmiset toivoo meille nyt sitten tyttöä, että olis sitten molempia. Kun mulle ei kans oo yhtään väliä kumpi tulee, ihan vaan lapsia tehdään kun halutaan lapsia.

Toivottavasti kukaan ei tän lapsen syntymän jälkeen, jos siis tulee toinen poika, sano että no seuraava sitten on toivottavasti tyttö. Siinä vaiheessa voi napsahtaa.

mulla on on 4 poikaa ja yhtäkään en vaihtaisi pois, no piuhat vetästää poikki maanantaina ja anoppi totes että: pitäisiköhän vielä miettiä jos seuraava olis tyttö, kun hän niin haluaa tytön! Ja samaa on ehdotellut ukon sisko. Hitto nää toopet ei tunnu tajuavan ettei oo mun vika jos tyttöjä ei tuu, tietääkseni siittiö määrää sukupuolen...
AP:lle: pamauta jotain "nasevaa" typerien kysyjille!

Ihmisillä on jokin "kerää koko sarja" pakko. Meilläkin on sekä tyttö, että poika ja ihmiset tuntui olevan kovin onnellisia meidän puolesta kun on nyt molempia.

no joo ihmiset välillä sanoo ääneen ennenkuin kerkiää ajattelemaan.
eihän se kivaa oo mutta eikö sitä jotakin voi päästää toisesta korvasta ulos.
itse olen sanonut että aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi on kunhan kaikki menisi hyvin ja vauva jäisi henkiin ja saisi elää ihmisarvoisen elämän.

No sä voit ap niille sanoa et tytöillä saa poikia ja pojilla tyttöjä eli kun tarpeeks monta vuotta odottaa niin kyllä niitä poikia sit rupee näkymään, heh!
Ja kauhukseni täytyy todeta et mul on yks kaveri jolla kaks poikaa ennestään ja hän on mulle todennut et vaikkei just tällä hetkellä lasta haluais niin jos joku pystyis sanoo 100% varmaks et saa tytön niin sit hän haluis sen vauvan nyt. Haluis niin kovasti sen tytön... en kyl tajuu sen ajatusmaailmaa tossa asiassa yhtään. Kyllä mä ite lasta yrittäessäni haluan sen LAPSEN, ei sukupuolella väliä. Oishan se kiva tietty jos sais tytön kun poika jo on mut ei toinen poika ois yhtään sen vähempää rakas kun tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermu:
Samoin kun se että jos on jo tyttö ja poika ni tutut tuumii että seuraavalla ei väliä kumpi on, kun kumpaakin sukupuolta on jo!

Tai se, että on jo tyttö ja poika, ni kysytään, et "miks pitää vielä tehdä kolmas, ku teillä on jo molemmat??"

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
itse olen sanonut että aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi on kunhan kaikki menisi hyvin ja vauva jäisi henkiin ja saisi elää ihmisarvoisen elämän.
Näihin sanoihin yhdyn täysin kun yritin miettiä et miten ilmasis toisella tavalla sen "kunhan lapsi ois terve" sillä toi lause ois saanu monelta karvat pystyyn et entä jos ei ookaan terve. Kauniisti ilmaisit asian.

Ärsyttävää. Minun äitini tokaisi toisen lapsemme jälkeen (tyttö ja poika), Että nythän niitä ei tarvitse enempää tehdäkkään, kun on kumpaakin sorttia. Pikkasen pani hermostuttaan, kun tasan tarkkaan isännän kanssa haaveiltiin suuremmasta perheestä.

Yhteistyössä