seuraatko sairaalan syke ja sairaala ohjelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
eli sairaalan syke perjantaisin sub tv:ltä ja sairaala ma-pe neloselta :)

kummasta tykkäät enemmän? :wave:
mä jotenki tykkään tästä sairaalasta enemmän, alku on vaan liian pitkä :snotty: :D

Minä en huomaa niissä yhden jakson katsomisen perusteella mitään eroa. Aika hassua että kaksi noin samanlaista sarjaa alkaa melkeinpä samaan aikaan tulemaan eri kanavilta. Minä pidän tuollaisista tosi-tv jutuista joten seuraan kumpaakin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olispa lääkärit ja hoitajat oleet yhtä ystävällisiä silloin, kun minulta leikattiin umpisuoli, mitä he ovat kun kamerat seuraavat heitä.

Höh. Kyllä mulle on yleensä aina hoitajat ja lääkärit olleet kivoja.:) Tietysti poikkeuksiakin on.. Sairaalassa olen paljon ollut ja eri leikkauksissa eikä pahaa sanottavaa hoidosta oikeastaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Olispa lääkärit ja hoitajat oleet yhtä ystävällisiä silloin, kun minulta leikattiin umpisuoli, mitä he ovat kun kamerat seuraavat heitä.

Höh. Kyllä mulle on yleensä aina hoitajat ja lääkärit olleet kivoja.:) Tietysti poikkeuksiakin on.. Sairaalassa olen paljon ollut ja eri leikkauksissa eikä pahaa sanottavaa hoidosta oikeastaan ole.

Meinaatko etten puhu totta, jos sulle on sattunut ystävälliset hoitajat ja lääkärit?
En minäkään pahaa sano, mutta kun katsoin ohjelmaa niin tuli vaan mieleen muistot... ja kyseessä TAYS.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

Meinaatko etten puhu totta, jos sulle on sattunut ystävälliset hoitajat ja lääkärit?
En minäkään pahaa sano, mutta kun katsoin ohjelmaa niin tuli vaan mieleen muistot... ja kyseessä TAYS.

En toki meinaa ettet totta puhu! Kahdessa eri sairaalassa olen ollut ja niistä ei ole pahaa sanottavaa. En siis tuolla sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
koska sairaala tulee ma-to? monelta? neloselta vai?

joo tulee neloselta klo 19:00 ja aamulla uusintana :)

Moneltako uusinta aina tulee?

jos nyt en ihan väärin muista niin 8:30... en sitä aamusin seuraa mutta hoksasin ku telkku.comia katoin äsken :)

Yhteistyössä