Seuraa Tampereelta

Huomenta,
Meillä on vähän flunssaa mutta ollaan tulossa tänään, yritetään samalla reissulla vähän shoppailemaan kun ei Venlalle enään vanhat mahdu päälle ja voisihan sitä jotain itsellekin ostaa... Niin ja meillä on sellaiset beige-sävyiset Briot, minulla tn harmaa takki.

Merikukka: Kerran en ole bussiin mahtunut kun on ollut paikat täynnä mutta muuten ei ole ollut muita vaunuilla. Ja me kuitenkin kuljetaan n 2 kertaa viikossa bussilla että mielestäni tosi hyvin pääsee bussilla liikkumaan.

Suzyco ja kumppanit, mä nyt vähän peesaan en-naa eli ehkä kannattaisi perustaa toinenkin ketju teille nuoremmille jos haluatte vaan siinä piirissä tavata. Ei sitten tule "vääriä" ihmisiä teidän tapaamisiin, kun tässä yleisessä ketjussa ilmoittelette.

Ja vielä huomautus että näihin meidän tapaamisiin on siis kaikki tervetulleita ettei joku jätä tän takia tulematta =)

Nähdään :wave:
 
zoa
Huomentapäivää! Ollaan myös tänään tulossa tapaamiseen. Juuri oon ehditty päästä kotifiiliksiin mummolareissun jälkeen. Huomasin taas, että kannattaa vähän reissata tai olla liikkeellä, niin viihtyy tuo poikakin paremmin tai siis ainakin kitinät vähentyy huomattavasti. Kotona on kai niin tylsää olla... :D
 
Me ei nyt sitten päästykkään tapaamiseen, harmillista. Toinen poijista rupes oksentaan aamulla ja siitä lähtien oksentanu kaikki mitä on syöny 10 min sisällä :/ Ainoastaan vesi pysyy sisällä, mitä nokkamukista hörppii. :(

muoks. iltapuuro pysy jo sisällä ja illasta alko leikkimään, toivottavasti nyt paranemaanpäin.
 
Merikukka Laitoin "1-tyisviestiä" sulle
En-na Kiitos viimeisestä!

Kaikki Harmi, etten ole päässyt ainakaan pariin viimeiseen treffailuun mukaan. On ollut polvileikkausta ja Out of Pirkanmaata. Ensi kerralla yrittäisin mielelläni mukaan minäkin....
 
JOHANNEKSEN KOULUN PERINTEISET PÄÄSIÄISMYYJÄISET



Keskiviikkona 19.03. klo 15.00 - 17.30

leivonnaisia

arpajaisia

pääsiäiskoristeita

askarteluja

kahvio ruokalarakennuksessa

Tervetuloa!

ps. meillä on koko viikko leivottu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja en-na:
http://www.mll-tre.fi/b_perhekahvila.html

:wave: Oliskos se sitten ensi viikolla kun toteutetaan tuo perhekahvilassa käynti? :wave:
Me ei taideta tulla tuonne perhekahvilaan, kun en saa millään kaksosia (11kk) kannettua yhtäaikaa rappusia ylös (jos nyt oikein tiedän paikan) ja eivät tykkää pukemisesta sitten yhtään panevat kaikkensa hanttiin, että on mahdollisemman hankala saada niin sisä ku ulko vaatteet päälle ja muutenkaan en oo uskaltautunu lähtiä kerhoihin täälä meilläpäinkään noiden kans yksinäni. Kuulostaa varmaan, et ompa nyt vaikiaa. Mutta on se mulle, niin kauvan ku pikku-ukot kävelee ite ja pääsee vapaammin liikkeelle niiden kans jopa yksinkin. :/ Muutoin tapaaminen kyllä kiinnostaa! :)
 
Minäkin taas änkeän tänne.. Eli tuolla samassa paikassa on myös maanantaisin perhekahvila. Maanantain ryhmä on tarkoitettu alle 1-vuotiaille ja ollaan käyty pojan kans siellä vuoden alusta. Mukava kerho on kyllä, ja on siis 11-13 joka maanantai. Ja sinne saa myös tulla kuka haluaa!

Rööttynä: Ei ole siellä, missä ehkä luulet sen olevan, siis siellä, missä on mll:n toimistokin. Vaan tuossa aika Laukonpuiston kulmilla, ihan maan tasossa on se kerho. Voithan sä tulla sinne joku kerta, siellä ainakin työntekijä auttaa tosi mielellään, pitää vauvaa/vauvoja, että saa kahvit juoda rauhassa yms. Että kyllä sieltä apua löytyy!

Mutta siis että mekin tullaan joskus tappamiseen, jos vaan sattuu sellanen aika, että meillä se passaa!
 
Moikka,
Tosiaan se MLL kerho on ihan maantasalla ja tilat on mielestäni ihan hyvät. Mutta varmasti on kahden kanssa eri homma kuin yhden.

Me ei ensi viikolla keritä minnekään, on hammaslääkäri, yksivuotisvalokuvaus ja isovanhemmat tulevat vielä perjantaina. Mutta jos sitten seuraavalla viikolla joku lähtisi meidän kanssa Perhekerhoon niin olisi ihan kiva. Tosin muutkin paikat käy.

Hauskaa pääsiäistä!
 
Onko tuo mll:n kerho siis ihan siinä Laukontorilla jossain? Minkäslaiset siellä on imetysmahdollisuudet tälläiselle suihkutissille jonka täytyy imettää mieluiten makuulla, kun istuen maito ryöppyää niin kovaa että vauva on hätää kärsimässä... Tuo asia rajoittaa muutenkin aika tavalla meidän kulkemisia julkisilla paikoilla. :(
Mun poika siis on kohta 3kk ja ihan kiva olis johonkin tommoseen kerhoon välillä tulla...
 
qwerko: Ei oo kerho ihan laukontorilla, mutta siinä vähän niinkuin kulman takana.. En oikein osaa selittää.. Siellä on sellanen iso sali, jossa ollaan ja aluksi on aina jotakin ohjattuja lauluja ja leikkejä. Ja viereisessä huoneessa sitten on kahvittelupaikka, ei kovin iso huone kuitenkaan. Eli siellä salissa voi kyllä makuultaankin imettää, yrittää vaikka mennä johonkin nurkkaan, että saa olla rauhassa. Joskus siellä on niin paljon porukkaa, että melu on aikamoinen.. Ja kuumakin siellä on! Mutta me ollaan ainakin tykätty käydä tuossa maanantain ryhmässä!
 
Olen kerran käynyt siinä maanantain kerhossa ja se oli kiva. Aikamoinen hulina siellä oli, mutta tyttö seurasin innoissaan muita ja nukkuin pitkät päikkärit väsähdettyään. Ajattelin mennä sitten pääsiäismaanantaita seuraavana maanantaina taas.
 
Sx2
Hei kaikille! Ilmoittaudun mukaan joukkoon. Olen taustalla lueskellut jo jonkin aikaa ja yrittänyt päästä tapaamiseen, mutta koskaan ei ole sopinut. Olisiko joku vielä valmis treffaamaan vaikka keskustassa. Olisi kiva päästä välillä vähän tuulettumaan. Esimerkiksi keskiviikkona 9.4. yhden maissa? Sopiiko kenellekään?
 
:wave: :wave: HEIPAT KAIKILLE!

meillä on kesäkuun alussa heti muutto sinne tampereelle täältä hyvinkäältä ja aattelinkin kysästä heti että löytyisikö ketään kämmenniemestä??? :snotty: :snotty: sinne ois tarkoitus muuttaa. se on kait vähän "korvessa" mutta kyllähän sieltäki bussilla aina pääsee vaikka saakin sit lähtee hyvissä ajoin ku matka kestää :LOL: :LOL:
olen 28vuotias 4 mukelon äippyli.
 

Yhteistyössä