Seuraa Tampereelta

On se 13 sit mullekin sovittava. :wave:

Me saatiin siitä kodinhoitajasta oikeen joku lehtinenkin. Siinä oli tosta siivoamisesta ja ruuanlaitosta jotenkin niin, että tekevät kyllä niitä mutta eivät yksinään vaan vanhempien tukena. Siis sellaisen kuvan sai, että tulevat tarvittaessa opettamaan perunoiden keittämistä :D Mut sit jos on esim. vanhemmat sairaana, niin on eri juttu. Sitten pitempiaikaisessa kodinhoitajatarpeessa voi olla niin, että on tarvetta säännöllisille käynneille, jolloin niihin hyvinkin voi sisältyä siivousta yms. Näinhän usein on vaikka vanhuksilla, pitkäaikaissairailla tai vaikka jostain leikkauksesta toipuessa. Mutta että joku tulis tekeen mulle safkat ja siivois täällä ilman että mulla mitään estettä itse tehdä noita juttuja, ei täällä päin ainakaan onnistu. Mulle olis kaikkein tervetullein ollut vauvan ollessa ihan pieni, että joku olis tehnyt mulle kunnon sapuskat ja vähän siivonnut, mä olisin sillä aikaa vedellyt sikeitä... Sitä tuli sitten syötyä mitä milloinkin. Ja siivoamatta täällä on edelleenkin :LOL:

suzyco: Vihreää kakkaa täällä ollut ajoittain. Kerran ollut todella karmean vihreää, limaista. Tuolloin oli pari päivää pantannut kakkaa sen jälkeen kun oli itkenyt ja huutanut mielettömästi. Tuo vihreä väri usein viittaa siihen, että on mennyt ilmaa mahaan. Mä en oo vielä aloittanut kiinteitä antamaan mutta hyvinkin voi olla niistäkin johtuvaa, onhan zse kuitenkin iso muutos ja suolistolla taas vähän opittavaa.

Tietääkö joku, saako Tampereelta jostain ostaa babylegsejä, siis sellaisia säärystimiä? Netistähän niitä vois tilata mut tykkään ennemmin ostaa kaupasta. Eihän olis paha rasti kutoa sellaset, kun vaan sais aikaseks hankkia langat ja alottaa.
 
Juu yritetään ehtiä. Mulla on vaan menossa projekti rytmittää ton pienemmän päiväunia, että jos nukkuu silloin, niin en viitsi herättää... On meinaan just sen päiväuniaika. Ja nythän se tuolta huutelee, kun äiti surffaa netissä, joten palataan!!! :)
 
Mistäs teitä sitten tunnistaa huomenna?? Etten mä mee jollekkin ihan ulkopuoliselle höpiseen... :kieh:

Me ollaan nyt aikalailla päätetty että yritetään päästä hervantaan asuun...jos siä lähistöllä kuulemma on paljon perhepäivähoitajiakin! :)
 
Mulla on tollaset kolmiväriset hartanit jossa on tumman harmaata,rusehtavaa ja murrettua oranssia. Vähän vaikee selittää. :LOL: Mulla on ruskee n. polviin ulottuva takki. Eiköhän me sitten toisemme tunnisteta! :)
 
Mekin saatetaan paikalle rykästä tuon neidin kanssa, varmaksi en lupaa.
Meidät tunnistaa musta-beigeistä Brioista ja mulla tumman ruskean hiukset joissa yksi punainen raita. Punaiset silmälasit keikkuu myös nenällä, jos muistan ne päähän laittaa. :D
 
merikukka Juu, Vaatteet löytyi Marcukselle. Mutta, mutta... kyllä sitä rahaakin sitten kului. No, poika pääsi juhlakalun kanssa sitten lehtikuvaan. Lähettävät meille lehden postissa ens viikolla. Sankari oli todella pirteä, eipä olisi uskonut paljonko täytti.
 
Hei Lumeton ja tervetuloa joukkoon! Otan nyt (jälleen) valtuuden ehdottaa paikkaa ja aikaa. Ilmoitelkaa kuka osallistuu. Paikan koon vuoksi olisi nyt hyvä tietää tuo määrä.

KESKIVIIKKO 12.3.KLO 12.00 VOHVELIKAHVILA

Sitten laitan tähän linkin josta voitte käydä katsomassa Marcuksen eilistä juhlapukua =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1712577.jpg
 
Mä ilmottaudun :wave: Juu, se on vähän ahdas paikka, joten en-na taitaa nyt pyytää niitä "sitovia" ilmottautumisia :D
Onhan siinä sit se kahvila Runo kanssa lähellä, mahtuuko sinne enemmän? Mut vaihtoehto vois sitten olla Cine, jos paljon porukkaa tulossa.

Tervetuloa Lumeton joukkoon!

Aivan ihanat vaatteet Marcuksella!! Ihan on miehen näköinen =) Tosi eri näköseksi muuttu kun sai tommosen lätsän päähänsä.
 
Älkäähän nyt sitten suuttuko,ei ole tarkoitus loukata ketään. Mutta onko täällä ketään nuorempaa äitiä,parikymppisiä siis?? Viimeks kun olin tapaamisessa mukana, niin siellä olleiden ikä vähän yllätti mut ja oli sellanen teini olo... :ashamed: Kaikki olivat oikeen mukavia ja mut otettiin kyllä ihan hyvin vastaan ym.. mutta kaipaan enemmän niitä saman ikäsiä ja samoista asioista kiinnostuneita,rakastan shoppailua,kenkiä,laukkuja,eläimiä,urheilua,tanssia ym,ym...ja en usko että kukaan mukanaolleista on niin kauheesti kiinnostunu ainakaan samantyylisistä vaatteista. Ois niin kiva saada sellasia äiti-kavereita joiden kanssa on muutakin yhteistä kun se vauva ja elämäntilanteet ois vähän samanlaisia. Kun onhan se ihan selkee juttu että just ja just 23vee ihmisellä on usein ihan eri kiinnostuksen kohteet ja elämäntilanne kun 30-40 vuotiaalla,joilla sitä elämänkokemustakin on ihan eri tavalla. Enkä nyt oo mikään ikärasisti,kyllä mulla on koirapuolella jopa 50+ kavereita mutta nyt oisin vailla oman ikäistä seuraa enempi. :) Älkää kukaan loukkaantuko nyt sitten,tarkotus ei oo olla töykee tms,jos joku loukkaantuu niin sitten en vaan osaa ilmaista ajatuksiani tarpeeks hyvin kirjoittamalla. :)
 
suzyco Emme me kypsät tuosta toki loukkaannu :LOL: Huomasinkin, ettet tuntenut oloasi mukavaksi seurassamme ja lähes pelästyit kun tajusit miten vanhoja me oikeati olemme =)

Merikukka, Piupa, Nupsuliina ja kaikki muut B) B) B) ..............
Keskiviikkona toivottavasti nähdään :wave:
 

Yhteistyössä