Seuraa Tampereelta

Lähden nyt käymään koskarissa, niin poikkeen samalla kysymässä koska se Cine Atlas aukee hiihtolomalla. Palailen sitten tänne ilmoittelemaan. Mukavan iso porukka ainakin olis nyt lähdössä kahveetteleen :)
 
Meille tulee taas tänään mun isä käymään, niin en pääse hevantaan kahveelle... :( (en kyllä ees tiedä että koskiko kutsu mua vai jotakuta toista mutta kuitenkin...varmaan kaikkia kun ei erikseen ketään mainittu. :) )

Mutta hei, eikö tosiaan oo ketään joka haluis lenkille lähtee joskus?!? Vai asuuko kaikki niin kaukana raholasta?? paitsi sätsis, sähän asut tässä naapurissa melkein. :)
 
Juuri sopivaan aikaan pistäydyin katsoon mitä muille pienten vauvojen äideille kuuluu: huomasin että ootte sopineet treffit torstaille Cine Atlasiin :) Minä ja meidän 2kk tyttö, Jenny, tullaan mielellämme myös tapaamiseen! Äitiystäviä ei mullakaan liikaa ole, joten kiva tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin.

Suzyco: mä voisin lähteä lenkkeileen joskus teidän porukan kanssa :) Mulla on aika usein auto käytössä joten ei ole ongelma suhauttaa täältä Tampereen Viialasta sinne Raholaan! Ootko muuten tulossa torstaina Cine Atlasiin?

Nora ja Jenny 2kk
 
Meillä olaan vähän flunssaisia, saa nähdä päästäänkö pojan kanssa torstaina koskariin... Vaunulenkeille lähdettäis joskus oikein mielellämme, asutaan täällä läsipuolella Tamperetta niinkuin Suzycokin... Ja mun poika on siis myös noin 2kk, Nora79:n tyttären ikätoveri siis! =)
 
zoa
Yritetään huomenna ilmestyä kaffelle tuon pian 7 kk pojan kanssa.. oon lueskellut jonkin verran näitä teidän juttuja, mutten ole itse kirjoitellut B) Toivottavasti mahdumme joukkoonne mukaan =)
 
Nora: Kiva kiva!! :) Me tosiaan lenkkeillään joka päivä siinä 12-14 aikaan lähetään yleensä, mutta muutkin ajat kyllä käy. Mä en pääse huomenna kahvitteleen kun tytöllä on neuvola ja saa rokotukset... :/ Saas nähdä millanen loppuviikko on tulossa... :eek:
 
Meillä ollaan edelleen flunssaisia ja poika valvoskeli vatsavaivojen takia yöllä ja nyt ollaan ihan väsyneitä, että jää tämänpäiväinen tapaaminen meiltä valitettavasti väliin. Mutta toisella kertaa tulemme mielellämme, jos on muita innokkaita. Oikein hauskaa jätskittelyä teille muille! :)
 
Tälle päivälle tuli muutoksia eli lähdemme Sappeeseen lasketteleen/ulkoileen :) Harmittavasti juuri tänään mies pääsee irtautuun töistä aiemmin; olis ollu niin kiva tavata teitä palstailijoita ihan livenä :) No, toivottavasti pääsemme mukaan treffeille ens kerralla!

Nora ja Jenny
 

Yhteistyössä