Näkemiin ja lämpimät kiitokset kaikille rekkautuneille, joiden kanssa meillä synkkasi ihan hyvin 
Hyvää kevään jatkoa ihan kaikille palstalaisille

Pahus, olin unohtaa vuorokauden jo vaihtuneen. Menen tästä haukkaamaan tai ainakin nuuhkaisemaan silliä.Näkemiin ja lämpimät kiitokset kaikille rekkautuneille, joiden kanssa meillä synkkasi ihan hyvin
Vastavuoroisesti ”silliä kullekin” on niin kaunis hyvän tahdon ele miehiltä naisillePahus, olin unohtaa vuorokauden jo vaihtuneen. Menen tästä haukkaamaan tai ainakin nuuhkaisemaan silliä.
Otetaan nyt kokeilumielessä madoilla 🪱🪱🪱 kiitos*ojentaa kuravesimukia*
Madoilla vai ilman?
Ei. Ajattelin, että madot sopii kuravelliin niinko sokerinpalat kahviin.Otetaan nyt kokeilumielessä madoilla 🪱🪱🪱 kiitos Meilläpäin on ollut tapana juottaa vaan pelkkää kuravettä päälle. Kuuluvatko madot teilläpäin siihen loruun?
Nyt oon kyllä aika pettynytVoi kun tämä olisikin ollut totta. Setiksen paras aloitus.
Öhh, Setis ei oo jyyroviisufriikki eikä tiedä mistä nyt puhutkaan? Onko se joku niistä kilpailukappaleista?Seuraavaksi Setis lupaa oikeasti lähteä, jos övergiven kannatus tippuu X prosenttiin vaaleissa.
Ei ole. Setis oli duuniaikaan sellaisen (kaikkien alalla olevien tunnistama) uhri lukemattomien muiden tapaan, ja siksi tunnistaa oitis sellaiset. Ja pistin välittömästi suhteet häneen poikki, kun jäin oloneuvokseksiOletko Setis narsisti? Miksi et olisi?
Narsistien uhreissa on narsisteja.Ei ole. Setis oli duuniaikaan sellaisen (kaikkien alalla olevien tunnistama) uhri lukemattomien muiden tapaan, ja siksi tunnistaa oitis sellaiset. Ja pistin välittömästi suhteet häneen poikki, kun jäin oloneuvokseksi
No, voi anteeksi etten reagoinut selvään pilaan. Lupaan tänään kuittailla enemmänNyt oon kyllä aika pettynyt
Onko mulla tosiaan vaan yksi ahteri-🪰, odotin kylläkin kuittailevia massapostituksia kymmeneltä väh…
Mutta joo, olen huomannut että osaat esiintyä monena, mutta kun menet nukkumaan, niin kettuilut loppuu kuin seinään