Piti ihan tulla kuulumisia kertomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kah, suakin näkee =) Meillä on sitten hyvin samanikäiset tyttöset, mun kuopus syntyi 20.6. Kiva että teillä hurisee hienosti =)

Onnea teillekin! Mites teillä on mennyt? Meillä on neuvola ensi viikolla, ihan jännittää miten on tyttö kasvanut, itsestä ainakin tuntuu että kasvaa silmissä! =)

Hyvin menee, pikkutyllerö on tosi tyytyväinen ja ihana tapaus. Lattialla viihtyy ja omat kädet kiinnostavat, naureskelee vähän kaikelle :D Isosisko on ottanut vauvelin hienosti vastaan... Meillä kans 3 kk-neuvola ens viikolla, luulisin että kuuden kilon tietämissä hää on nyt. 2 kk-neuvolassa oli 60 cm pitkä. Kasvaahan ne ihan silmissä näin pienet =)

Tissi maistuu, etenkin yöllä... Vähän väsyttämään pistää kieltämättä välillä.

Meillä roikkuu tissillä päivisin vähän väliä, mutta öisin riittää yksi syöttö! :o Nukkuu niin makeasti. Mut aamuvirkku tyttö on, kuudelta viimeistään noustaan ylös. Mut mä oon sanonutkin että liian helpolla pääsen kun saa nukkua kuus tuntia putkeen öisin! Että en oo päässy väsymään. Alussa söi paljon tiheämmin öisin.

Meillä roikkuu tissillä päivisin vähän väliä, mutta öisin riittää yksi syöttö! :o Nukkuu niin makeasti. Mut aamuvirkku tyttö on, kuudelta viimeistään noustaan ylös. Mut mä oon sanonutkin että liian helpolla pääsen kun saa nukkua kuus tuntia putkeen öisin! Että en oo päässy väsymään. Alussa söi paljon tiheämmin öisin.

Mun esikoinen rupesi kans n. 2 kk:n ikäisenä nukkumaan yönsä yhdellä syötöllä ja sitä ihanuutta kesti 4,5 kk:n ikään, kunnes oppi kääntymään ja yöt meni ihan sirkukseksi. Söi vähintään parin tunnin välein ja jutteli muuten vaan keskellä yötä :xmas: Ihanata... 9 kk:n ikäisenä pidettiin sitten unikoulu.

Toivottavasti teidän neiti oliskin sellaista hyväunista sorttia ja yöheräilykaudet olisivat lyhyitä... On se uni niin arvokas asia ettei tosikaan :)

Mun esikoinen rupesi kans n. 2 kk:n ikäisenä nukkumaan yönsä yhdellä syötöllä ja sitä ihanuutta kesti 4,5 kk:n ikään, kunnes oppi kääntymään ja yöt meni ihan sirkukseksi. Söi vähintään parin tunnin välein ja jutteli muuten vaan keskellä yötä :xmas: Ihanata... 9 kk:n ikäisenä pidettiin sitten unikoulu.

Toivottavasti teidän neiti oliskin sellaista hyväunista sorttia ja yöheräilykaudet olisivat lyhyitä... On se uni niin arvokas asia ettei tosikaan :)

Kaikkeen on varauduttava äitinä :D Mut jospa uni maistus. Isänsä on aika huonouninen, toivottavasti ei hältä peri sitä ominaisuutta. Mut ainakin tällä erää yöt menee nukkuessa, yhdellä kunnon tankkauksella.

Yhteistyössä