Kerro!Kerron lisää jos te arvon palstalaiset haluatte vaan kuulla
Kiitos kaunis, rakas ystäväiseni, kerron mitä tapahtui.Kerro!
Juuri tuon takia on valtakunnan kannalta ihan suotavaa, että päämiehillä on nuoria naisia (tai Haaviston kohdalla miehiä) yöseurana. Pois jätetty näet pettyneenä kertoo medialle tuon kaipaamasi strategisen mitan, ehkä tosin alakanttiin...
Klamydiaa, kuppaa, herpestä ja hiviä siis odotellessa.Poimin toisesta ketjusta vielä aiheeseen liittyvää kirjeenvaihtoa
Just niin. Me viriilit miehet tarvitaan meitä huomattavasti nuorempia naisia seuraksemme. Minulla se sopiva ikähaarukka on 25-35 vuotta nuorempi
Kyllä meitsikin on parhaassa mahdollisessa terässä nyt, kiitos Annien. Ja mitähän uutta kivaa thaikku Soriya mahtaakaan tuoda elämääni?
Odotan innolla
Nope.Klamydiaa, kuppaa, herpestä ja hiviä siis odotellessa.
Annie C? En tunne. No kun neiti on mua tasan puolet nuorempi, niin en sanoisi liian vanhaksi. Lähinnä täydelliseksi setämiehelleKuka Annie? AnnieC? Eiks se ole jo aika vanha?
Niisiis köpytit rollaattorillasi ojaan etkä päässyt palstalle viikkoon .
hyvin näkyy sun muuvssitTsemppiä ja kaikkea hyvää Setis!!!
( Toivottavasti kuva näkyy, oon ollut niin pitkään poissa, että hyvä kun muistaa miten homma toimii! )
Kunhan pelikaudet on vedetty loppuun niin palaan taas ehkä vähän vakituisemmin.
Pysy vain poissa palstalta. Juttusi ovat käsittämättömiä.Tsemppiä ja kaikkea hyvää Setis!!!
( Toivottavasti kuva näkyy, oon ollut niin pitkään poissa, että hyvä kun muistaa miten homma toimii! )
KiitoksiaTsemppiä ja kaikkea hyvää Setis!!!
Ja ajatuskuplassasi lukee kuitenkin ”kadehdittavaa”Säälittävää.
Ikävä tuottaa pettymys.Ja ajatuskuplassasi lukee kuitenkin ”kadehdittavaa”
Toisilla katsos menee lujaa, sinulla ei enää vuosikymmeniin, jos edes milloinkaan?
Kyllä me nyt keskimäärin kerta/viikko rakastellaan, parhaana viikkona kolmena eri päivänä. Kyllä minun elämäni sillä osastolla on ihan yhtä juhlaa, paljon useammin kuin keskimäärin ikätovereilla. Saattaa olla ihan nollissa suurella osalla?Ikävä tuottaa pettymys.
Mulla ja miehelläni on oikein tyydyttävä seksielämäkin, säännöllinenkin eikä mikään satunnaisluontoinen pano. Sen sijaan näissä ylikorostuneissa löpinöissäsi ei ole mitään kadehdittavaa.
Jos elämäsi sisältöä moinen kohoauttaa, niin ole hyvä. Vähästä on kiinni.Kyllä me nyt keskimäärin kerta/viikko rakastellaan, parhaana viikkona kolmena eri päivänä. Kyllä minun elämäni sillä osastolla on ihan yhtä juhlaa, paljon useammin kuin keskimäärin ikätovereilla. Saattaa olla ihan nollissa suurella osalla?
Sinäkin olet näitä huvittavia Alepan kaltaisia tapauksia joiden on pakko lukea tekstejäni, vaikka otsikon perusteella tietää tasan tarkkaan mistä on kyse
Kiitokset kuitenkin mielenkiinnostasi
Naurettavaa ja säälittävää dissaamista jälleen. Jokainen heteromies kyllä tietää kuinka upeasti tällaiset hetket kohauttavat ketä tahansa poikamiestä nuoren kaunottaren kanssa. Toista se on teillä ikänne puolesta jo kylmenneillä naisilla.Jos elämäsi sisältöä moinen kohoauttaa, niin ole hyvä. Vähästä on kiinni.
kaikki sen perän naikkoset on tsainojaEihän niistä kumpikaan oo kiinalainen