Tuohan on se helpoin tapa lähteä täällä syntyneitä ja itseaiheutettuja parisuhdemokiaan karkuun. Kun ei vain osata ottaa vastuuta siitä, että on myös itse tekevänä osapuolena parisuhteen epäonnistumisessa.
Ja näin kieltää kokonaan omat virheelliset toimintatapansa, joita vain jatkaa ja ylläpitää alistuvassa naiskulttuurissa elävän naisen kanssa.
Kuulostaa tosi terveeltä.
It takes two to Tango