Setämiehet ja täkäläisiin naisiin pettyneet poikamiehet. Hae itsellesi nuori ja kuvankaunis vaimo Filippiineiltä. Tarjontaa on siellä pilvin pimein 🥰👍

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuohan on se helpoin tapa lähteä täällä syntyneitä ja itseaiheutettuja parisuhdemokiaan karkuun. Kun ei vain osata ottaa vastuuta siitä, että on myös itse tekevänä osapuolena parisuhteen epäonnistumisessa.
Ja näin kieltää kokonaan omat virheelliset toimintatapansa, joita vain jatkaa ja ylläpitää alistuvassa naiskulttuurissa elävän naisen kanssa.
Kuulostaa tosi terveeltä.

It takes two to Tango 😏
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Totta. Harvoinpa vaan suomalainen nainen lähtee rajojen ulkopuolelta laumana etsimään siippaa (ja Juu juu, on poikkeuksiakin vissiin). Mutta miehillä tämä on usein se steppailun suunta.
Niinkö? 😏


Onneksi kukin suomalainen saa tehdä mitä haluaa.
 
Niinkö?


Onneksi kukin suomalainen saa tehdä mitä haluaa.
Arvasin jo, että linkität ja liität tuon. Poikkeuksia. Mielestäni kuuluu sarjaan sairasta toimintaa mutta aivan sama.
 
Suomalainen nainen hakee vastaanottokeskuksesta vuohipaimenen.

JUURI niin kävi hyvälle kaverilleni. Vaimonsa oli SPR:n VOKissa töissä, lapset ala- ja yläasteella silloin. Hän muutti jopa ulkomaille tämän perässä, mutta tuli jonkin ajan kuluttua pettyneenä takaisin. Palasi sitten takaisin suomimiehiin, toki avioliitto oli loppu. Kaveri sanoi että kaikkein pahinta oli juuri se että retkahti tuollaiseen epäluotettavan naisten alistajaan, muslimimieheen. Suomalainen syrjähyppy olisi ollut henkisesti helpompi kestää.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
JUURI niin kävi hyvälle kaverilleni. Vaimonsa oli SPR:n VOKissa töissä, lapset ala- ja yläasteella silloin. Hän muutti jopa ulkomaille tämän perässä, mutta tuli jonkin ajan kuluttua pettyneenä takaisin. Palasi sitten takaisin suomimiehiin, toki avioliitto oli loppu. Kaveri sanoi että kaikkein pahinta oli juuri se että retkahti tuollaiseen epäluotettavan naisten alistajaan, muslimimieheen. Suomalainen syrjähyppy olisi ollut henkisesti helpompi kestää.
Naiset diggaa jännittävistä vuohipaimenista.
 
  • Surullinen
Reactions: setis
Äläpä sinäkään yleistä.
Suomalainen mies, joka on tekojensa ja sanojensa mittainen ja joka oikeasti kohtelee hyvin ja arvostaa naistaan, on paras. Näitä helmiä on harvassa.
Suomalainen mies on tosiaan paras!😍
Nykyään on valitettavasti joukossa myös iso sakki naismiehiä, jotka tuntuvat olevan trendikkäitä. He jäävät naisten jalkoihin ja kohta molemmat ovat tyytymättömiä suhteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Tai sitten vain varmaa miestä joka pitää naisesta hyvää huolta. Konservatiivisissa kulttuureissa mies on mies ja miehekkyys kiihottaa naista. Lisäksi monissa kulttuureissa osataan liehitellä naista paremmin kuin toisissa kulttuureissa.
Katsos tuskin nuo vuohipaimenet aluksi näyttävät todellista (islamisti) minäänsä, muutenhan naiset luikkisivat karkuun.
Mutta ei kaikkien konservatiivisten maiden miehet ole mitään raiskaajia ja naisten alistajia, olisi jopa aika hassua olettaa näin?

Tietyistä maista tulevat osaavat pelata elämänpeliä, eli hyväksikäyttää toisten hyväuskoisuutta ja hyötyä siitä. Kun arki alkaa ja kala on koukussa, niin se tungetaan ämpäriin ja toivotaan ja oletetaan että happi riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tietyistä maista tulevat osaavat pelata elämänpeliä, eli hyväksikäyttää toisten hyväuskoisuutta ja hyötyä siitä. Kun arki alkaa ja kala on koukussa, niin se tungetaan ämpäriin ja toivotaan ja oletetaan happi riittää.
Mitä köyhempi maa niin sitä paremmin osaavat.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Tässä eräs kertomus, pointsit tälle miehelle:

"Olen yllättynyt siitä, kuinka helppo ihminen hän on ja kuinka paljon hän tekee suhteen hyväksi. En tarkoita siivoamista. En hakenut kotiapulaista ja olen saanut pyykit koneeseen ennenkin.

Riidassa suomalainen sanoo suoraan, mutta Rosa on hiljaa. Kun kyselen, mikä on, hän ei sano mitään. Olen sitten lukenut ohjeita netistä. Filippiiniläisessä kulttuurissa miehen täytyy pyytää anteeksi ensin. Suhteessa pitää tehdä myönnytyksiä ja muistaa, että meillä on kaksi kulttuuria. Flippiiniläisessä kulttuurissa mies tekee lopulliset päätökset. Minä olen tottunut, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja pyrin siihen tässäkin suhteessa."

 
Suomalainen mies on tosiaan paras!
Nykyään on valitettavasti joukossa myös iso sakki naismiehiä, jotka tuntuvat olevan trendikkäitä. He jäävät naisten jalkoihin ja kohta molemmat ovat tyytymättömiä suhteessa.
Ja naismiesten lisäksi on vielä näitä ikuisia äidinpoikia, jotka ovat todella kaukana jämäkästä, osallistuvasta, turvallisen vahvasta miehestä, joka kantaa vastuunsa. Miehen pitää olla mies eikä mikään tilanteita pakoonjuokseva puskajussi napanuoran kera.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mutta sellaiset puheet, että suomalainen mies hakee naisen ulkomailta koska suomalainen nainen ei hänelle kelpaa ja että suomalainen nainen hakee ulkomailta miehen sen vuoksi koska ei kelpaa suomalaiselle miehelle, voidaan varmaan lopettaa.
Ei syy ole yksin suomalaisessa miehessä tai naisessa vaan juurikin pilalle menneissä sukupuolirooleissa.

Useimmiten syyt ongelmiin ovat molemmissa, ei vain toisessa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä