Sertralin ja ruokahalun lisääntyminen. Onko kenelläkään kokemusta ko. lääkkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En halua lihoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En halua lihoa

Vieras
Oon syöny lääkettä nyt parisen viikkoa pienellä annoksella. Kamala syömähimo tuntuu vaan lisääntyvän. Ennen ei oo ollu ongelmia syömisessä. Oon normaalipainoinen, mutta kohta en oo jos tätä menoa jatkuu. Yritän olla syömättä liikaa, mutta helpommin sanottu ku tehty.
 

Similar threads

R
Viestiä
8
Luettu
999
Aihe vapaa
Läskiksi lääkkeestä
L

Yhteistyössä