Serranon perheestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulemma siinä kiroillaan todella roisisti, mutta niitä ei suomenneta. Tämän tiesi kertoa mies jonka äidinkieli on espanja. Sarja alkoi ihan kilttinä, mutta joka jaksossa kielenkäyttö vaan pahenee..

Mua kanssa harmitti kun se loppui, mut eikös siinä lukenut et toistaiseksi, eli vissiin tulossa jatkoa joskus, toivottavasti mahdollisimman pian ettei unohdu kaikki tähän astiset tapahtumat... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kuulemma siinä kiroillaan todella roisisti, mutta niitä ei suomenneta. Tämän tiesi kertoa mies jonka äidinkieli on espanja. Sarja alkoi ihan kilttinä, mutta joka jaksossa kielenkäyttö vaan pahenee..

No mä oon ajatellu, että viime aikaset jaksot ei oo enää ollu ihan mitään perheohjelma laatua, kun jutut on ollu aika ronskeja. Mutta niin hyviä!

Siis mitä :o

Mulla taas on mennyt kaikki ihan ohi, eikö se enää tuu ens viikolla? Mitä me nyt tehdään aamuisin
a060.gif

Mulla vielä perjantain jakso nauhalla puoliksi katsomatta, enkä ollut ollenkaan tiennyt ettei maanantaina enää tule! Siis todellakin, mitä ihmettä nyt aamuisin teen, pitääkö mun hankkia elämä? :o

Jossain taisi olla, että ensi kesänä jatkuisi uudet jaksot. Viikon päästä alkaa uusinnat, pitää katsoa, en ekoja jaksoja nähnyt. Alkoihan se vähän mennä jo överiksi, kun joka jaksossa ne kehitteli kaikkia pettämis juttujansa, mutta silti hyvä sarja!

No, eikös Tytsi-89 vois nyt laittaa lisää niitä juonipaljastuksia kun oli niistä niin tohkeissaan täällä pari viikkoa sit vaahtoamassa. Oli niiiiin tietävinään että sitä ja tätä ja tota tapahtuu ihan muutaman jakson päästä niin kissan viikset. Kannattais ensin tarkastaa että millä tuotantokaudella tapahtuu ne mistä puhuu.

No lohdutukseksi sanootakoon, että se menee jatkossa vähän tylsäksi kun puolet nykyisestä näyttelijäkunnasta poistuu. Mutta muuten huippuhyvä sarja. Eikä siinä nyt mun mielestä sen enempää kiroilla kun espanjalaiset yleensäkään;) Harmittaa kun loppuu... saakohan jostain Suomesta ostettua sitä Fran Perean (=Marcos) levyä? Siis laulaa oikeesti sen tunnusmusiikin ym. Vois ainakin fiilistellä...

Alkuperäinen kirjoittaja profa:
No lohdutukseksi sanootakoon, että se menee jatkossa vähän tylsäksi kun puolet nykyisestä näyttelijäkunnasta poistuu. Mutta muuten huippuhyvä sarja. Eikä siinä nyt mun mielestä sen enempää kiroilla kun espanjalaiset yleensäkään;) Harmittaa kun loppuu... saakohan jostain Suomesta ostettua sitä Fran Perean (=Marcos) levyä? Siis laulaa oikeesti sen tunnusmusiikin ym. Vois ainakin fiilistellä...

Ei taida saada. Ite oon kans kattellut joka paikasta. Taidan ladata sen mtv3 storesta..

muakin harmittaa, tuli tosi hyviin aikoihin.. joko saattoi katosoa joko ennen lasten kanssa ulkoilua tai päikkäri aikaan.

Pari viikkoa ehdin seuraamaan ja ihan koukkuun jäin :/

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Alkuperäinen kirjoittaja profa:

Ei taida saada. Ite oon kans kattellut joka paikasta. Taidan ladata sen mtv3 storesta..

No voi itku.... Ja mä en osaa noita latausjuttuja ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:
Mulla vielä perjantain jakso nauhalla puoliksi katsomatta, enkä ollut ollenkaan tiennyt ettei maanantaina enää tule! Siis todellakin, mitä ihmettä nyt aamuisin teen, pitääkö mun hankkia elämä? :o

Hä??? Miten se voi nyt loppua, kun Eva ja Marcos on just menossa naimisiin??? En oo valmis hankkimaan elämää ihan tästä vaan nyt yhtäkkiä... :o :xmas:

Yhteistyössä