SEROQUEL!

  • Viestiketjun aloittaja seromami
  • Ensimmäinen viesti
seromami
Kyseinen lääke on alunperin tarkoitettu skitsofreniaan ja maniaan.Minulle sitä määrättiin ahdistukseen&paniikkiin :ashamed: Mua hämää hirveesti tuo,että mihin käyttötarkoitukseen se on alunperin suunniteltu :'( Olenkohan hullu? Onko kellään muulla kyseistä lääkettä käytössä?mihin tarkoitukseen?
 
Mulla on käytössä Risperdal, joka on myös alunperin kehitelty skitsofrenian ja psykoosien hoitoon. Mulle sitä määrättiin kovaan ahdistukseen. Usein näillä psykoosilääkkeillä on monia käyttötarkoituksia, eli vaikka ne olisi alunperin kehitetty skitsofrenian hoitoon, niitä voi käyttää lievemmissäkin psyykkisissä ongelmissa. Eli et ole hullu =) Tsemppiä vaan sinulle!
 
Itse syön seroquelia 200mg-250mg päivässä ja minulla ei ole maniaa eikä psykoosia.
Se että jokin lääke on kehitelty johonkin tiettyyn sairauteen, esim seroquel psykoosiin ei tee sinussta sen hullumpaa kun muunkaan lääkken syöjänä. Ei psykoosi tai 2suuntainen tule lääkkeen myötä. Eiköhän pääasia kuitenkin ole, että lääke auttaa omaan pahaan oloon? Tekeekö amfetamiinin johdannainen narkkarin tai diapam ahdistuneen?
En ymmärrä tälläisiä kirjoittajia.

Mikä seroquelista tekee "hullunlääkkeen"?<br><br>
 
Minulla on mennyt seroguel 1,5 vuotta ahdistukseen ja unettomuuteen. Annos vaihdellut 25mg-300mg välillä. Nyt annos on 75mg ja nukun sillä suht hyvin. Suuremmat annokset saivat aika zombie olon mutta pienistä annoksista olen saanut vain hyödyn. En pärjäisi ilman sitä ja se on tuonut minulle avun nukkumiseen.

En siis kärsi psykoosista, enkä skitsofreniasta enkä muustakaan ihmeellisestä. Minulla määrätty se ahdistukseen ja unettomuuteen pelkästään. Itseäkin aluksi lääke hirvitti mutta nyt kun olen todennut sen auttavan, niin en enään välitä. Se saattaa myös pelkästään masennustakin helpottaa....

Tällä hetkellä itsellä suurin ongelma masennuslääkkeen löytyminen. Tämä efexor lääkitys mitä kokeillaan ei kovin lupaavalta vaikuta. Onko sinulla seroguelin lisäksi jokin masennuslääkitys?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 15:28 peppiina80 kirjoitti:
Minulla on mennyt seroguel 1,5 vuotta ahdistukseen ja unettomuuteen. Annos vaihdellut 25mg-300mg välillä. Nyt annos on 75mg ja nukun sillä suht hyvin. Suuremmat annokset saivat aika zombie olon mutta pienistä annoksista olen saanut vain hyödyn. En pärjäisi ilman sitä ja se on tuonut minulle avun nukkumiseen.

En siis kärsi psykoosista, enkä skitsofreniasta enkä muustakaan ihmeellisestä. Minulla määrätty se ahdistukseen ja unettomuuteen pelkästään. Itseäkin aluksi lääke hirvitti mutta nyt kun olen todennut sen auttavan, niin en enään välitä. Se saattaa myös pelkästään masennustakin helpottaa....

Tällä hetkellä itsellä suurin ongelma masennuslääkkeen löytyminen. Tämä efexor lääkitys mitä kokeillaan ei kovin lupaavalta vaikuta. Onko sinulla seroguelin lisäksi jokin masennuslääkitys?
Mulla on masennus ja seroquelia syön. Lisäksi menee mirtatsapiini sekä lito.
Lääkkeiden vaikutushan on yksilöllistä, joten oma lääkärisi löytää parhaimman ratkaisun sinulle! =)
Minulle meni joskus efexor, jolla on myös aktivoiva vaikutus ja auttaa yleensä masennuksess apiristävän tyyppisellä vaikutuksella. Minua se vain masenti lisää.
Cipralex on hyvin siedetty lääke, minulle ei tullut mitään tehoa vaikka söin 40mg.
Mirtatsapiini on ainut joka auttaa masennuslääkkeenä. Sen vuoksi syön myös litoa ja seroa. Tämä on yhdistelmä joka auttaa parhaiten minua.
Voimia lääkkeen löytämiseen! =)
 
MITAAN psykiatrista laaketta ei kannata ottaa pikku vaivaan! Lopettaminen on vaikeaa tai liian vaarallista (aivot kay nyt yli kierroksilla kun reseptorit yliherkistyy jos laakkeet lopettaa).

Seroquel pitaa ottaa 2-3 kertaa paivassa ja Seroquel XR:aa kannattaa ehdottomasti kayttaa. Laaketasot pitaa olla mahdollisimman tasaisia ja seroquelin puoliintumisaika on liian nopea kerran paivassa kayttoon. Poikkeuksena hyvin pienet Seroquel annokset (25mg).

About seroquel use, doses and withdrawal

Pieneen rauhattomuuteen ei Seroquelia pida kayttaa vaan luontaistuotteillakin parjaa:
Cats Claw, CoQ10, Ginkgo bilopa, kava kava, raparperi, valerian. Kaikki nama tutkitusti parantavat glutamiini/GABA tasapainoa GABAn suuntaan.

Laakkeena pieni annos Lyricaa voi olla hyva valinta Seroquelin sijasta rauhattomuuteen tai unettomuuteen ja mielestani (jos pienilla annoksilla parjaa) Seroquelia parempi vaihtoehto.

Jos psykiatrin mielesta valitat turhasta tms. sinulle voidaan maarata paskoja resepteja! Psykiatriaa pitaa viimeiseen asti valttaa, koska jos hoidosta ei olla samaa mielta psykiatri voi kirjoittaa pakkohoito lahetteen. Tama on tarkein syy miksi psykiatrisia laakkeita ja psykiatriaa ei pida kayttaa.

PS. Sori skandit (a:t ja o:t) eivat toimi jenkki nappiksessa.

PSS. Tunnen ainakin yhden tapauksen joiden elaman Seroquelin aloittaminen tuhos ja paatyi mielisairaspotilaaksi.

PSSS. Psykiatria vaittaa etta neurolepteista ei ole haittavaikutuksia vaikka on itsestaan selvaa etta aivot pikkuhiljaa tuhoutuu (10 vuotta). Tama sen takia etta hullut syovat laakkeensa tempoilematta vastaan (joka toisaalta on helposti tuhoon tuomittua jos laakkeita on syoty vahankaan pidempaan korkealla annoksella)

PSSSS. Zoloftia ja litoja kannattaa ainakin valttaa. SSRI laakkeet ovat helposti plaseboa ja serotoniinia saa lisaa helposti syomalla 5-HTP:ta ja Makikuismaa. Makikuisman lopettaminenkin pitaisi olla pienilla annoksilla helppoa toisin kuin monien masennuslaakkeiden (mahdotonta).

PSSSS. Netissa ja keskustelupalstoilla voi olla tolkuttomasti paskaa ja suorastaan kusipaista vedatysta saada ihmisia aloittamaan psyykelaakkeita pikkuvaivoihin (sita ei pida koskaan tehda), jos laakari tata ehdottaa etsi toinen laakari viela kun voit (kun olet hullu sulla voidaan pakkosyottaa vaikka mita).

PSSSSS. Psyykelaakkeiden kanssa tulee olla supertarkkana, koska paskoja laakkeita on markkinoilla ja vaarilla laakkeilla tai laaketasolla tuhoaa helposti itsensa. Lyhyt vaikutteiset (puoliintumisaika) laakkeet pitaa syoda monta kertaa paivassa, koska tasaisuus on aivoille tarkeinta.
 
Älkää hyvät ihmiset syökö...

Söin 6v unettomuuteen 25mg-300mg. Tehot meni vuosien varrella ja lopetuksesta tuli kauheat viekkarit. Loput 3v söin lääkettä vain koska en onnistunut lopettamaan

Lääke aiheuttaa unikeskuksen vaurioitumisen ja nukkuminen ei enään onnistu kun lopetat lääkeen. Minulle se aiheutti myös puheen tuottamisen vaikeutta, keskittymiskyvyn puutetta ja muita neurologisia oireita.

Sain tuo lopetettua tammikuussa kovan työn jälkeen. Ja kärsin lopun elämääni noista yllä olevista. Kiitos vaan lääkärille joka määräsi.
 
Kyseinen lääke on alunperin tarkoitettu skitsofreniaan ja maniaan.Minulle sitä määrättiin ahdistukseen&paniikkiin :ashamed: Mua hämää hirveesti tuo,että mihin käyttötarkoitukseen se on alunperin suunniteltu :'( Olenkohan hullu? Onko kellään muulla kyseistä lääkettä käytössä?mihin tarkoitukseen?
Psykiatrisilla lääkkeillä on ainoastaan tarkoitus tuhota keskushermosto ja epätyypilliset neuroleptit tuhoaa/vaikuttaa kehoonkin: seroquel, zyprexa, risperdal (täyttä myrkkyä), doxepin, atarax, SSRI ovat kaikki täyttä tuhoa. Nämä lääkkeet vain aiheuttaa sairauksia, jotka sitten aktivoituvat jos annostusta merkittävästi vähennetään - tosin yleensä tähän menee 1-6 kuukauttakin. Lääkkeitä tasaisesti käyttämällä kuolet usein 5-10 vuodessa. Jotkin vanhemmat - tyypilliset neuroleptit jotka blokkaa vain dopamiinireseptoreita (matala annos) ovat turvallisempia lääkkeitä.

Ei ole mistään keskushermoston neurotransmitteriepätasapainosta kysymys. Psykiatrit tappaa ja koukuttaa sairaat käyttämällä myrkyllisiä lääkkeitä, käytetyt lääkkeet vain peittää oireet eikä korjaa mitään. Psykologin kanssa voi vaikkapa keskutella miten tulla oireiden kanssa toimeen jne.

CCHR: Big Pharma—Define &#39;Better&#39; - YouTube
Tom Cruise on the Today Show - YouTube
Thomas Szasz Interview
nonpsychiatry
 
Riina on täysi kusipää. Risperdal on täyttä myrkkyä ja kaikki epätyypilliset neuroleptilääkkeet ovat täysin tietoista keskushermoston ja kehon tuhoamista.

Seroquel, risperdal!, zyprexa, doxepin, atarax, antihistamiinit jne ovat kaikki täyttä tuhoa. Julkisen psykiatrian ja terveydenhoidon tarkoitus on tapattaa kalliit sairaat käyttämällä lääkkeitä jotka ei toimi ja jotka johtaa tuhoon.

Seroquelin käyttäminen johtaa kuolemaan 5-10 vuodessa, erityisesti jos lääkitys lopetetaan koska lääkkeen aloittaminen aiheuttaa elinikäisin riippuvuuden, sairastut kuolettavasti jos/kun lääkitystä lopetetaan. Up is Down! Ja SSRI-lääkkeet eivät toimi.

Kahvi, GABA *antagonistit*, betahistine(?) ovat stimulantteja joiden käyttö lisää GABA-reseptoreita [tosin liika yliaktiivisuus voi vaurioitaa aivoja joten aivoja pitäisi oikeaoppisesti suojata samalla kun niitä stimuloidaan]. Ei ole mistään kemiallisesta epätasapainosta kysymys - vaan rahasta ja sairaiden järjestelmällisestä tappamisesta.
 

Yhteistyössä