Seromex!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
käyttääkö joku. söin cipralexia ahdistuneisuushäiriöön ja nyt ne vaihdettiin tuohon edellä mainittuun, kun ciprlalexista tuli käsiin ihottumaa. pelottaa taas uusi lääke!! :'( ja se lääkäri oli ihan pyllystä. kun ei mun selkää suotunu tutkimaan ku sano vaan ettei sille mitään tartte tehdä. mä meen yksityiselle prkl!!!

nii ja sit se lääkäri sano ku näytin et noista lääkkeistä tulee ihottumaa ni se sit sano et täytyy vaihtaa ku ne ei sua näytä auttavan. en mä nyt tota ihottumaa keksi kun sen silmillä näkee!!! |O

Mulla käytössä Seronil, siinä siis sama vaikuttava aine (fluoksetiini) kun Seromaxissa.

Ne haittavaikutukset on yleensä aika lieviä ja menee ohi parin viikon käytön jälkeen. Mulla oli alkuun hikoilua (varsinkin käsissä) ja hermostuneisuutta, mitkä tuntu vaivaavan eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Mulla käytössä Seronil, siinä siis sama vaikuttava aine (fluoksetiini) kun Seromaxissa.

Ne haittavaikutukset on yleensä aika lieviä ja menee ohi parin viikon käytön jälkeen. Mulla oli alkuun hikoilua (varsinkin käsissä) ja hermostuneisuutta, mitkä tuntu vaivaavan eniten.

mut auttaako ne muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

mut auttaako ne muuten?

Kyllä mä koen että apua niistä on. Toki se vie aikansa ennen kun teho on kunnolla päällä. Millainen annostus sulla on ja onko tabletti vai kapseli?

mut auttaako ne muuten?

Kyllä mä koen että apua niistä on. Toki se vie aikansa ennen kun teho on kunnolla päällä. Millainen annostus sulla on ja onko tabletti vai kapseli?

kapseli 20 mg. kysyin lääkäriltä että eikö nää oo vahvempia, ni se sano et se on eri lääke ja voit sitten avata sen kapselin ja heittää vaikka roskiin vähän sieltä sisältä. se on varmaan suorittanut jonkun yleislääkärin nettitutkinnon. ei lääkettä roskiin saa heittää. |O

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mulla fluoksetiini auttoi kun seroxat(paroksetiini) ei auttanut. haittavaikutuksia oli vähän ja meni viikossa ohi.

toivottavasti mullakin näin. ja sitten sanoin että mun tarttis varmaan kiropraktikolle mennä ni lääkäri sanos, et hankkiudut sinne ite ja maksat ite ja meet OMALLA VASTUULLA. uskalanko mä edes niklsuttajalle mennä enää!! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
kysyin lääkäriltä että eikö nää oo vahvempia, ni se sano et se on eri lääke ja voit sitten avata sen kapselin ja heittää vaikka roskiin vähän sieltä sisältä.

Eikäähh
:laugh: :headwall:

no mä sitä kans katoin vähän aikaa suu auki, ja se vaan käänty tuolissaa tekee omia hommia ja sano että terve vaan. mä olin vaan et håå? :o

mä soitan johonkin liittoon, kuluttaja asiamiehelle! ei noin kohdella potilaita. sit se sano että "minä tein kahta työtä päällekkäin nuorena." sitä varmaan vitutti ku mä oon heikko ihminen ja oon tullu hulluksi jostain pikkujutusta. |O tietäis vaan!!!!

mulla on seromex kapseli 20mg käytössä. Alkuun oli sivuvaikutuksia, mut meni parissa viikossa ohi. Lääkkeet rupes vaikuttaan parissa kuukaudessa, nyt tosin taas vähän vaikeempi olo. Johtuskohan syksystä?

Yhteistyössä