seppälän koulukuvat...

ihan sata varma valitsin erilaisen kuvapaketin kun aiemmin tuli koulusta kysely millaiset kuvat haluaa...
Ihme että laittoivat ison ja kalliin paketin :kieh:
tyhmää alkaa palauttelemaan kuvia ja pilkkomaan maksua osiin mutta mitä ihmettä tuolla kasalla taas tekee kun ed. vuosienkin kuvista puolet on pusseissaan vieläkin käyttämättöminä... :whistle:
 
oli valittava 3 eri paketista, otin edullisimman 19,90,e (muistaakseni ) ja siinäkin oli tarrakuvat ja luokkakuva ainakin.
Nyt paketissa on 4x muotokuvia,+ kehys, passikuvan kokoisia ja siitä vähän isompia 4kpl, tarrakuvat, luokkakuva, ja joku jääkaappi magneettikin :kieh:
 
Työäiti
Meillä ainakin lähettivät kanssa enemmän tavaraa, kuin tilasin. Ainakin noi magneetit. En maksanut muuta kuin mitä olin halunnut ja loput lähetin pois. Mutta periaatteesta olisi tehnyt mieli jättää lähettämättä - teettivät mulle turhaa työtä ja yrittivät muiluttaa ylimääräistä.

Tänä vuonna onkin eri firma...
 
meille kävi noin viime vuonna,,tilasin sellasen perus setin mutta mikana tulikin kuvamagneettia,jotain ihme vihkoja ja liikaa kuvia.
hintakin oli tuplasti se mikä piti olla....
tänä vuonna tulikin sitten oikeet.
 
viime vuonna tarvittiin pojasta passikuvat passihakemuksen litteeksi ja samaan aikaan oli taas koulukuvaus. He vakuuttivat että ottavat oikeat passikuvat mustavalkoisena joten tilasin ne kuvat samasta puljusta kouluvalokuvauksen aikaan.
Saatiin passikuvat sitten kotiin ja - poliisilaitos ei hyvöksynyt niitä koska lapsi hymyilee eikä istu täysin suorassa kameraan päin |O
 
Suvi
Minä taas olen ihastunut seppälän koulukuvien siihen kuvakansioon johon voi kerätä 9-luokalle asti olevat koulu/luokkakuvat.Eivät jää lojumaan mihin sattuu ja saa kavereittenkin kuvat sinne järjestykseen jos saa niitä vaiheltua.Olen tilannut näitä kansioita sieltä suoraan koska tääl on kuvannu koululaisia nyt monena vuotena Kuvamarkkeri:)
 

Yhteistyössä