Sensual-yrttivalmiste

Kyselin tästä aiheesta jo vauvakuumepuolella, mutta ajattelin kysellä vielä täältä...

Onko kenelläkään kokemusta sensual-tuotteesta? Onkos ollut apua? Mulla nimittäin seksihalut on ollut jo pitkään kateissa, mutta vauvakuume vaivaa silti edelleen. Mutta kun sitä vauvaa ei kyllä kuulu, jos ei tätä seksihommaa harrasta...

Ajattelin, jos kokeilis tätä tuotetta. Mutta kun tuote-esittelyssä luki, ettei raskaana oleville eikä imettäville. Saakohan sitä sitten käyttää, jos yrittää kuitenkin raskaaksi tulla? Onkos kenelläkään tietoa?
 
Tuttu tunne :/ se on tosi inhottavaa kun katoaa halut ja yritettävä olisi silti että sais jotain aikaiseksi. Ootko ajatellut että olisiko jostain pehmosista elokuvista apua (emmanuelle esim) ja jotain kivoja asusteita itelleen illaksi jotta pääsis tunnelmaan. Mä ainakin rupesin kehittelemään mukaan pitsiä ym että ittekkin vähän syttys enemmän ja kyllä se auttoikin, ei ollut lapsen teko enää niin rutiini omaista kun käytti mielikuvitustaan... :D

muutenhan sitä on aina mielyttävä harrastaa mutta tosissaan tuo "nyt on oikea aika yrittää" vie mehut ja halut totaallisesti..... :/ :/

Plussa onnea teille
 
vivaldo
Juuri itse samasta syystä (haluttomuus)olen kaksi kuukautta SENSUAL-tabletteja syönyt, ja kyllä ne minusta vähän sitä "seksinälkää"herätteli...eipä niistä nyt miksikään nymfomaaniksi tule,mutta minusta jotenkin auttoi.kaksi kuukautta saa kerralla käyttää, sitten pidettävä taukoa.Luulisin että ei haittaa ole, kun et kerran vielä ole raskaana,ja jos tulet raskaaksi niin lopetat vaan käytön heti, mutta asiahan on helposti varmistettu vaikka puhelinsoitolla gynelle ?!
 

Yhteistyössä