Selvisi että kaveri jättää vajaa 2 vuotiaan yksin kotiin välillä.

  • Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
ohhoh
Kertoi et tekee iltaiisn koirien kanssa tunninkin lenkkejä sen jälkeen kun tyttö mennyt nukkumaan. Ihan yksin on siellä kotona..

Toki itsekin ulkoilutan koiran lapsen mentyä nukkumaan, mutta otan itkuhälärin mukaan ja pysyttelen pihapiirissä. Olen sisällä alle minuutissa jos jotain hätää sisällä tai yhteys katkeaa jne.

Miten te muut ulkoilutatte koiran jos olette lapsen kanssa illan kahden?
Jätättekö suruuta lapsen ilman itkuhäläriä yksin kotiin vai?
 
huh
no minä käytän koiran joko talonnurkalla kusella kun muksu nukkuu tai sitten lähen iltalenkille kun toinen meistä on iltasadulla lapsen kanssa, ei siinä sen kummempaa. yksin en jättäisi kuin korkeintaan 5min jos yksin olisin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onkohan joku syy, ettei niitä pidempiä lenkkejä tehdä alkuillasta? riittäisi sitten pelkkä pissatus, kun lapsi nukkuu..
Haluaa lenkkeillä koirien kanssa rauhassa ilman tyttöä. Sitä en tosin tiedä et pyöriikö tunnin talon nurkilla vai lähteekö pisemmälle. Luulisin et menee vähän pisemmälle.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onkohan joku syy, ettei niitä pidempiä lenkkejä tehdä alkuillasta? riittäisi sitten pelkkä pissatus, kun lapsi nukkuu..
Haluaa lenkkeillä koirien kanssa rauhassa ilman tyttöä. Sitä en tosin tiedä et pyöriikö tunnin talon nurkilla vai lähteekö pisemmälle. Luulisin et menee vähän pisemmälle.
no just. ja ei sekään kauheasti auta, että pyörii talon nurkilla, jos ei kuitenkaan tunnin sisällä tiedä, mitä kotona tapahtuu.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onkohan joku syy, ettei niitä pidempiä lenkkejä tehdä alkuillasta? riittäisi sitten pelkkä pissatus, kun lapsi nukkuu..
Haluaa lenkkeillä koirien kanssa rauhassa ilman tyttöä. Sitä en tosin tiedä et pyöriikö tunnin talon nurkilla vai lähteekö pisemmälle. Luulisin et menee vähän pisemmälle.
Niin luulet, mutta et tiedä. Kysy kaveriltasi.
 
vieras
en uskalla jättää lasta yksin ollenkaan, mikäli joudun olemaan illan yksin sovin jonkun tutun tai naapurin kanssa, että tulee hetkeksi lasta vahtimaan, että pääsen koirat pissattamaan. Pidemmät lenkit sitten päivällä.
 
Nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onkohan joku syy, ettei niitä pidempiä lenkkejä tehdä alkuillasta? riittäisi sitten pelkkä pissatus, kun lapsi nukkuu..
Haluaa lenkkeillä koirien kanssa rauhassa ilman tyttöä. Sitä en tosin tiedä et pyöriikö tunnin talon nurkilla vai lähteekö pisemmälle. Luulisin et menee vähän pisemmälle.
Niin luulet, mutta et tiedä. Kysy kaveriltasi.
Jos itse oisin tuossa tilanteessa, niin todellakin pyörisin talon nurkilla ja kävisin vähän väliä vaikka ovella kuuntelemassa onko kaikki ok. Ja vaikka itkuhäläri mukaan, mut en mä tuosta omalta pihalta poistuisi.
 
katja
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Soitahan lastensuojeluun ja kysy onko moinen sallittua =O
no ehkä asiasta voi keskustella ensin vakavasti kaverin kanssa eikä heti olla sossuun ilmottamassa tai kyselemässä.
ap ei ihan tarkalleen näy edes kaikkia yksityiskohtia tietävän. niin tiukka keskustelu kaverin kanssa on paikallaan.
 
Nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en uskalla jättää lasta yksin ollenkaan, mikäli joudun olemaan illan yksin sovin jonkun tutun tai naapurin kanssa, että tulee hetkeksi lasta vahtimaan, että pääsen koirat pissattamaan. Pidemmät lenkit sitten päivällä.
Näin mä tein, kun asuin vauvan ja koiran kanssa kerrostalossa. Naapurin rouva tuli meille katsoon Salkkarit, vauva nukku ja minä lenkitin koiran:)
 
mie
:O Mä olen niin luulosairas etten mene edes naapurin terdelle kesällä istumaan iltaa EDES hälärin kanssa. Saunassa käydään niin, että häläri on pesuhuoneessa kun itku ei kuulu saunaan asti muuten.

Tuo on kamalaa. Lapsi voi kiljua tunnin hädässä :( Mitä jos tulee tulipalo? Itselläni on 1v10kk joka on vielä toistaiseksi pinnasängyssä. Lapsi ei pääse sieltä pois tapahtui mitä tahansa. Ja toisaalta jos pääsisi tuossa tilanteessa pois niin olisi vetisin yms kimpussa varmasti jos kukaan ei vahdi..
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en uskalla jättää lasta yksin ollenkaan, mikäli joudun olemaan illan yksin sovin jonkun tutun tai naapurin kanssa, että tulee hetkeksi lasta vahtimaan, että pääsen koirat pissattamaan. Pidemmät lenkit sitten päivällä.
Näin mä tein, kun asuin vauvan ja koiran kanssa kerrostalossa. Naapurin rouva tuli meille katsoon Salkkarit, vauva nukku ja minä lenkitin koiran:)
ihana naapuri =)
 
yks koiran**settaja
Mun on pari kertaa ollut pakko viedä koira ulos kun 1-v nukkuu. En luottanut itkuhälyttimeen vaan otin varakännyn, soitin siihen ja vein puhelimen taaperon sängyn viereen kaiutin päällä, oma känny mutelle ja kuuloke korvalle. Viiden minuutin lenkin uskalsin näin tehdä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks koiran**settaja:
Mun on pari kertaa ollut pakko viedä koira ulos kun 1-v nukkuu. En luottanut itkuhälyttimeen vaan otin varakännyn, soitin siihen ja vein puhelimen taaperon sängyn viereen kaiutin päällä, oma känny mutelle ja kuuloke korvalle. Viiden minuutin lenkin uskalsin näin tehdä...
:eek: Siis VIISI minuuttia.. Huh huh!
 
yks koiran**settaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yks koiran**settaja:
Mun on pari kertaa ollut pakko viedä koira ulos kun 1-v nukkuu. En luottanut itkuhälyttimeen vaan otin varakännyn, soitin siihen ja vein puhelimen taaperon sängyn viereen kaiutin päällä, oma känny mutelle ja kuuloke korvalle. Viiden minuutin lenkin uskalsin näin tehdä...
:eek: Siis VIISI minuuttia.. Huh huh!
Sen viisi minuuttia elukka tarvitsi hoitaakseen välttämättömät asiansa, kummatkin :p
 

Yhteistyössä