selviänkö tästä koskaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kuitenkaan haluaisi heittää meidän koko elämää pois tällasen takia.mutta en tiedä miten voin itse elää jos tämä jatkuu ja nämä ajatukset pysyy vaan mun päässä....

no voisi ajatella että tää oli hetkellinen hairahdus... ja alkoholin vaikutuksen alaisena. tiedän kavereita jotka hyppää vieraissa selvinkin päin joten voit hyvin antaa anteeksi ja unohtaa.. se on anteeksiantamuksen suurin tehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
no voisi ajatella että tää oli hetkellinen hairahdus... ja alkoholin vaikutuksen alaisena. tiedän kavereita jotka hyppää vieraissa selvinkin päin joten voit hyvin antaa anteeksi ja unohtaa.. se on anteeksi antamuksen suurin tehtävä.

mutta kun tämä mun mies on aika menevää sorttia ja juo tosi paljon...miten enää koskaan voin luottaa siihen kun se on baarissa tai jossain...huoh,liian vaikeita juttuja..

niinpä, anna ajan kulua ja sitten kun pahimmasta järkytyksestä on selvitty niin mieti järkevästi mihin mennään ja mitä tehdään. itse en osaa täydellisesti tilannetta ajatella kun en koskaan juo.

No eihän tuommoinen heti unohdu! Ihan normaalit fiilikset sulla, kun tapahtuneesta ei ole viikkoakaan! Anna aikaa itsellesi. Nämä ei ole mitään hetkessä valmista -juttuja.

Kannattaisi varmaan miettiä, olisiko aihetta varata aikaa vaikka perheneuvolaan tai kirkon parisuhdeneuvojalle. Kun tilanteet pääsevät tuohon pisteeseen, ei kaikki yleensä ole aivan tasapainossa suhteessa. Lisäksi elämäntilanteenne on sellainen, että se kuormittaa molempien jaksamista ja syö yhteistä aikaa.

Ja sun ei ole mikään pakko jättää miestäsi moisen takia, jos et halua. Se on ihan oma asiasi. Ihminen antaa anteeksi paljon pahempiakin tekoja halutessaan. Älä silti kiirehdi anteeksi annon kanssa. Äläkä kuvittelekaan että unohtaisit joskus. Tapahtuneen kanssa voi silti oppia elämään. Ja elämä voi olla jopa onnellista, sitten ajallaan! Voimia!

paras lääke ehkä että rakastat miestäsi, ja annat kunnon kyydit pedissä ni johan on mies sulaa vahaa... herkullista ruokaakin vois olla :)

tällöin tuntee että on kuka rakastaa.. :) tuskin niin toistuu tuollanen sitte.

siis paras lääke sille että mies on pettänyt (tai siis miltei pettänyt) on siun mielestäs se, että sitä miestä pitää pitää hyvänä????? vittu että oot täysin niin käsittämätön ku viimeyönä aattelinki
:headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

siis paras lääke sille että mies on pettänyt (tai siis miltei pettänyt) on siun mielestäs se, että sitä miestä pitää pitää hyvänä????? vittu että oot täysin niin käsittämätön ku viimeyönä aattelinki
:headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: [/quote]

tä... rakkautta voi saada vaan rakastamalla, ja rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi!

Ei itsekkäällä ja riitelevällä asenteella koskaan päästä mihinkään... usko pois

tä... rakkautta voi saada vaan rakastamalla, ja rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi!

Ei itsekkäällä ja riitelevällä asenteella koskaan päästä mihinkään... usko pois[/quote]

ja miun ois pitäny vissiinki kääntää se toinen puoli ku exä petti minua ko olin raskaana? VAI MITÄ HÄH????

tä ei raskaus ole sairaus...

vastuuta tottakai pitää molempien kantaa mutta asioita ei sovita riitelemällä, sillä saadaan murjotusta tai poliisi paikalle. uskoen ja luottaen sekä anteeksiantaen päästään eteenpäin, mutta jos ei osaa tai voi antaa anteeksi niin sitte voi voi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oletteko kauan olleet yhdessä?

7 vuotta...

ja vielä siis sen takia olenkin niin hämmentynyt ja surullinen koko tilanteesta vaikkei hän nyt "mennytkään sänkyyn" koska en koskaan oikeesti KOSKAAN olisi uskonut. ja nyt koko mies on kuin vieras mulle kun katsonkin häntä...:( ja nää ajatukset pelottaa mua että miten tästä voin selvitä...

paras lääke ehkä että rakastat miestäsi, ja annat kunnon kyydit pedissä ni johan on mies sulaa vahaa... herkullista ruokaakin vois olla :)

Käytköhän sä nyt ihan kaikilla luojan asettamilla pytyillä?

Ukko käy pettämässä, niin akka tekee kotona ruokaa jonka jälkeen sängyssä on aah niin kiihkeää seksiä ja sun kirjoitus tyylistä päätellen vielä sellaista joka tyydyttää MIEHEN!!!!!!

Ei itsekkäällä ja riitelevällä asenteella koskaan päästä mihinkään... usko pois[/quote]

Mä komppaan kyllä Asianajajaa täysin. Jos suhteen toinen osapuoli meinaa livetä vikaraiteelle ja itse haluaa säilyttää kumppaninsa, silloin on oikeasti katsottava peiliin. Laitettava parhaansa peliin ja muututtava itse. Sitä kutsutaan epäitsekkyydeksi ja vastuun kantamiseksi omista teoistaan. Ja rakkaudeksi.

Ja kyllä. Kokemusta on. Olen laittanut itseni likoon sydän verillä ja voittanut.

kirjoita tuntees paperille, tai no koneelle, ota vaikka kopsut tästä ketjusta omista kirjoituksistasi ja kokoa yhteen näytä hänelle, tai ainakin kokoa ittelles joku tolkku omista tunteistas joita tämä on nýt herättänyt.

(muiden kommenteista ei niin tarvi välittää kuhan vaan saat ite selkeyttä tunteisiin, kun tossa totesit että sekoat...)

ihan vaan vinkki!

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Käytköhän sä nyt ihan kaikilla luojan asettamilla pytyillä?

Ukko käy pettämässä, niin akka tekee kotona ruokaa jonka jälkeen sängyssä on aah niin kiihkeää seksiä ja sun kirjoitus tyylistä päätellen vielä sellaista joka tyydyttää MIEHEN!!!!!!
minä ymmärrän asianajajan näkökulmaa täysin. mutta sen toteuttaminen voi olla vaikeaa...tiedän että täytyisi osata antaa anteeksi.mutta nämä ajatukset pitäisi saada pois päästä...

joudummehan elämässämme antamaan anteeksi muitakin asioita kun vaan pettämisiä... jos mielii yhdessä pysyä...

muuten meillä tuli elokuussa 10 vuotta täyteen yhdessä...

ja sie oot varmaan Ranualta tai sieltäpäin... ekkö ookki?

ja muuten, pitääkö KAIKKIEN antaa pettäminen ja satuttaminen anteeksi jos sie niin aattelet? silittäisitkö vaimos hiuksia ja ottaisit hänet syliin jos hän jäisi kiinni siulle että on nainu esim. siun parasta kaveria teiän yhteisessä aviovuoteessa??? kestääkö kantti vastata?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä ymmärrän asianajajan näkökulmaa täysin. mutta sen toteuttaminen voi olla vaikeaa...tiedän että täytyisi osata antaa anteeksi.mutta nämä ajatukset pitäisi saada pois päästä...

No anteeksi voi antaa muullakin tavalla, ei sillä että pitää miehen peräreikää nuolla.

Yhteistyössä