selviääkö ujo äiti ihminen päiväkotityöstä? pitääkö olla tosi puhelias ja pälättää lapsille koko ajan? jne

• Viestiketjun aloittaja kiinnostava ala...
  • Ensimmäinen viesti
haa
Rupea pph:ksi. Niin minä tein, kun tykkään lapsista enkä heitä ujostele, mutta aikuisten seurassa olen tavattoman ujo. Olen kotona omalla maaperällä ja hoitolasten vanhempien kanssa tulen oikein hyvin juttuun, pystyn jopa vasukeskustelut vetämään hienosti. Rankkoja ovat vain työkokoukset ja koulutukset, joissa on ryhmätöitä.

"meriska"
Mä olen kirjaimellisesti joutunut juoksemaan yhden hoitajan (opiskelija) kiinni, ojentamaan väkisin hänelle käteni, toteamaan että olen XXX, sen ja sen äiti, huomenta - ja sitten saanut kysyä että "niin, kukahan sinä olet?".

Toinen oli kuin säikky peura ajovaloissa, ei saanut sanottua edes "hei" kun lapsen sinne vein. Pakoon meni.

Muutama muukin hiljainen, itseään esittelemätön tapaus on aikoinaan ollut, mutta tuo oli pahin. Pelotti jättää lasta hänelle :D
Tai sitten sinä itse olet niin pelottavan oloinen että kukaan ei uskalla sulle mitään sanoa:(

[QUOTE="meriska";26146349]Tai sitten sinä itse olet niin pelottavan oloinen että kukaan ei uskalla sulle mitään sanoa:([/QUOTE]

Joo, niin varmaan olenkin. Hymyilen ja tervehdin, ja sitä rataa :). Kai vähemmästäkin pelästyy, jos on ihmisiä pelkäävä säikky olento.

Ja kummasti ihan ventovieraatkin mua lähestyy, viimeeksi tänään mahantaputtelumielessä...

[QUOTE="meriska";26146388]No pitääkö sitä mahaansa työntää toisten ulottuville että nämä sitten innostuvat taputtelemaan????[/QUOTE]

En mä sitä sisäänkään saa vedettyä :( ja oon ajatellut liikkua kaupoissa yms vielä pitkään, mielellään ihan synnytykseen asti.

Yhteistyössä