Selvännäkö, yhteyden saaminen kuoleisiin,parantaminen jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kaipaa kettuilua, sen perään en tässä kysele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Tarkennetaan sen verran, et haluaisin saada äitiin yhteyden joka kuoli 1,5v sitten.

Mun sisko kävi pari kertaa selvännäkijällä jonka ruumiiseen astui meidän isä :´( ja se liikehti ja puhui kuin isämme. Itki, pyysi anteeksi ettei parempaan kyennyt(oli alkoholisti). Kysyi miksi siskoni verhot ovat aina kiinni, että pitää päästää valoa sisään. Ja siskolla on aina makkarin verhot kiinni. Isämme puhui selvännäkijän ruumiilla että muistaako siskoni meidän vanhempien työkaverin Ruotsissa, "punapään". Heillä oli ollut "punapääksi" kutsuttu työkaveri. Isä kertoi että muistaa kuinka siskolla oli letit pienenä ja sisko pesi aina nukkeaan. Totta oli. Jne....
Selvännäkijä ei tiennyt isästämme mitään. muutenkin kertoi siskolle asioita joita hän ei voinut tietää. Olin vaikuttunut todella.

missä päin tämä selvännäkijä on, olisi mukava käydä vastaanotolla. onko kallista

Tampereella ja vaivaiset 20 e ja istunto kestää niin kauan kuin asiakas haluaa. Eli ei ole rahan perässä vaan aidosti auttaa.

Mulla on aina ollut etiäisiä ja enneunia. Oon myös aina hyvin herkästi aistinut tunnelmia ja osannut varoittaa ihmisiä tietyistä asioista.
En ole mitenkään kehittänyt näitä juttuja. Ne on vaan olleet mulla aina. En tiedä johtuuko ne mistään yliluonnollisesta vai osaanko vaan kuunnella vaistojani.
Tämä vaisto näkyy myös muissa asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mulla on aina ollut etiäisiä ja enneunia. Oon myös aina hyvin herkästi aistinut tunnelmia ja osannut varoittaa ihmisiä tietyistä asioista.
En ole mitenkään kehittänyt näitä juttuja. Ne on vaan olleet mulla aina. En tiedä johtuuko ne mistään yliluonnollisesta vai osaanko vaan kuunnella vaistojani.
Tämä vaisto näkyy myös muissa asioissa.

Intuitioksi minäkin kutsuisin "kykyäni".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varokaa vähän , nuo on ittensa paholaisen touhuja.

Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa lähteä tarkoituksella penkomaan mitään henkimaailman juttuja. :| En tiedä mitä nuo ennenunet ovat olleet muttei mielestäni mitään negatiivisia ilmiöitä. Olen nähnyt paljon positiivisia asioita (mutta myös ahdistaviakin) unissa, joten uskon että unillani on ollut lähinnä johdattava tai kasvattava vaikutus.

Lapsuudesta minulla on yksi varsin selittämätön paranormaali kokemus joka säikäytti minut aikalailla. Sen jälkeen olen halunnut olla vain mahdollisimman tavallinen ilman mitään näkyjä ym. ja toiveeni onkin toteutunut ennenunia lukuunottamatta. En ole siitä tapauksesta viitsinyt kertoa kuin muutamalle kun kaikki eivät tapausta pystyisi uskomaan.

Mulla on pari läheistä jo tuonpuoleisessa, haluaisin niin kovin vielä jonkin yhteyden heihin saada. Ihan silkasta mielenkiinnostakin asiaa kohtaan haluaisin mennä, että näkisin onko juttu ihan huuhaata.
Kertooko meedio yleensä asioita niin, että niistä voi aukottomasti tulkita kyseessä olijan, vai onko tarinat ympäripyöreitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa lähteä tarkoituksella penkomaan mitään henkimaailman juttuja. :| En tiedä mitä nuo ennenunet ovat olleet muttei mielestäni mitään negatiivisia ilmiöitä. Olen nähnyt paljon positiivisia asioita (mutta myös ahdistaviakin) unissa, joten uskon että unillani on ollut lähinnä johdattava tai kasvattava vaikutus.

Lapsuudesta minulla on yksi varsin selittämätön paranormaali kokemus joka säikäytti minut aikalailla. Sen jälkeen olen halunnut olla vain mahdollisimman tavallinen ilman mitään näkyjä ym. ja toiveeni onkin toteutunut ennenunia lukuunottamatta. En ole siitä tapauksesta viitsinyt kertoa kuin muutamalle kun kaikki eivät tapausta pystyisi uskomaan.

mitä tapahtui?

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:

mitä tapahtui?

Kuten sanoin, en halua niistä puhua julkisesti. YV:nä ehkä korkeintaan joillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:

mitä tapahtui?

Kuten sanoin, en halua niistä puhua julkisesti. YV:nä ehkä korkeintaan joillekin.

Kiinnostaa kyllä kuulla, laita yv:tä jos haluat kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja fresia:
Mulla on pari läheistä jo tuonpuoleisessa, haluaisin niin kovin vielä jonkin yhteyden heihin saada. Ihan silkasta mielenkiinnostakin asiaa kohtaan haluaisin mennä, että näkisin onko juttu ihan huuhaata.
Kertooko meedio yleensä asioita niin, että niistä voi aukottomasti tulkita kyseessä olijan, vai onko tarinat ympäripyöreitä...

Riippuu varmasti onko aito vai ei. Se millä siskoni kävi, kertoi niin tarkkoja asioita ettei niitä voi tietää ellei ole aito.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Samaa sanon kuten JONSERED Barones of Bastardia että suvussa kulkee. Kovasti kiinnostaa ja on joka päiväistä.

Milloin huomasit että sellainen herkkyys on sinulla?
Miten sen huomaat päivittäin, anna esimerkki?

Minä voin kertoa yhden...

Tiesin, että on tuka matkan varrella, Mossad sanoi samaa... ja ajoin silti ylinopeutta ja sakot pläjähtivät.

Toisen kerran henkikettu (suojelijani) juoksi tien yli ja tiesin, että kaarre on jäässä ja hidastin. Muuten olisimme olleet ojassa.

Kyllä mullakin tuollaisia etiäisiä on esim. olin pari päivää sitten menossa lasten kanssa uimaan, ajettiin pientä metsätietä pitkin ja kuopus itki takapenkillä, kun vesipullonsa oli tippunut, aloin kaivaa sitä enkä kunnolla keskittynyt ajamiseen, samassa ääni päässä sanoi, että nyt tulee auto vastaan ja näin kävi ja ehdin juuri sopivasti väistää.

Eilen olin 150km:n päässä kotoani serkkuni luona, joka ehdotti puistoon menoa lasten kanssa. Mulle tuli olo, että voisin törmätä lapsuuden ystävääni puistossa, mutta jossain toisessa puistossa... seutu oli mulle aivan uutta ja outoa joten oli hölmö edes ehdottaa että mentäiskö seuraavaan puistoon :D
Kuitenkin ehdotin ja kun sinne päästiin niin oli pieni pettymys kun puisto olikin tyhjä. Meni kuitenkin hetki niin tää lapsuuden ystäväni käveli puiston ohi, oli tulossa kaupasta. Hän :D yllättyi todella nähdessään minut siellä, kun tietää että asun tosiaan reilun sadan kilometrin päässä. Mäkin sitten esitin yllättynyttä, vaikka jostain kummasta vaan senkin tapaamisen ennalta aavistin.

Vaikka näitä tälläisiä sattuu usein, niin en silti osaa ajatella että mulla olis yliluonnollisia kykyjä... kun vertaa äitiini, jolla on ns. kanavat auki ja saa opastusta jatkuvasti ja hänellä on ihan vastaanottokin, vaikka pääasiassa astrologiaa tekeekin.

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaan:
Meillä myös kulkee suvussa niin enneunet kuin hierontataidotkin. Aistin myös herkästi tunnelmat, ihmiset ja eläimet. En ole asiasta suurta numeroa tehnyt muille.

Mäkin aistin ihmisistä hirveesti, joskus onkin välillä olla ihmisporukassa kun aistii niin paljon muuta kuin mitä ne ihmiset puhuvat/sanovat ja antavat ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Mäkin aistin ihmisistä hirveesti, joskus onkin välillä olla ihmisporukassa kun aistii niin paljon muuta kuin mitä ne ihmiset puhuvat/sanovat ja antavat ymmärtää.

Pystytkö sitten jälkeenpäin tai muuten toteamaan, että aistimuksesi osuvat oikeaan, vai jäävätkö ne vain sinun sen hetkisiksi tulkinnoiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Pystytkö sitten jälkeenpäin tai muuten toteamaan, että aistimuksesi osuvat oikeaan, vai jäävätkö ne vain sinun sen hetkisiksi tulkinnoiksi?

Hmm... vähän vaikea vastata, siis on käynyt useinkin niin, että oon aistinut että esim. jonkun miehellä on suhde ja sitten se onkin selvinnyt, että näin on... tää nyt oli vain yksi esimerkki. Mutta usein aistin enemmänkin sellasta, että näen tai tunnen että joku jännittää mutta yrittää peittää sen tai jotakin ärsyttää mun paikalla olo vaikka hymyileekin jne. Mutta en tiedä onko tää tavanomaista eli lukeeko muutkin toisia kuin avointa kirjaa. Välillä vaan olis helpompi olla oma itsensä, jos ei tarvis niin paljon välittää muiden ajatuksista... :D

Alkuperäinen kirjoittaja fresia:

Tuo on turhaa koska Raamatun mukaan aaveet ym. ovat riivaajahenkiä jotka teeskentelevät maan päällä eläneitä vainajia. Eli jos joku henki vastaakin niin ei se ole oikeasti vainajan henki vaan riivaajan. Sen verran uskon Raamattuun etten noilla asioilla leikittelisi... en, vaikken uskoisikaan!

Vainajiin yhteyden ottaminen ylittää tietyn rajan minkä yli ihmisen ei kuulu mennä.

Mutta usein aistin enemmänkin sellasta, että näen tai tunnen että joku jännittää mutta yrittää peittää sen tai jotakin ärsyttää mun paikalla olo vaikka hymyileekin jne.

Eikö tuo ole melko tavanomaista sosiaalisten tilanteiden lukua?

Ja sen huomaa jos joku valehtelee tai on huonoissa väleissä jonkun kanssa joka myös paikalla. Välillä just tuo negatiivisuus alkaa itseäni ahdistaa mutta oon oppinu välttämään tilanteita ja tarv. poistuun paikalta.

Kyseinen selvännäkijä toimii Jeesuksen nimiin. Lukee Isä meidän aina ennen kun aloittaa jne. Monilla on eri tulkinnat ja käsitykset asiasta.

Eipä yllättänyt tuo Jeesus veto...

Mutta;

Vaarini oli pohjosen savotalla herännyt yöllä kun joku kutsui nimellä. Oli Jeesus-hahmo ollut sängyn päässä ja kädellä näyttänyt viereiseen laveriin. Vaari ei ollut asiaa kummemmin miettinyt kun ei kirkkoon kuulunut eikä muutenkaan mihkään yliluonnolliseen uskonut. Oli sitten viikon päästä tullut tieto että oli savotta kaverin poika kuollut...

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Mutta usein aistin enemmänkin sellasta, että näen tai tunnen että joku jännittää mutta yrittää peittää sen tai jotakin ärsyttää mun paikalla olo vaikka hymyileekin jne.

Eikö tuo ole melko tavanomaista sosiaalisten tilanteiden lukua?

Juu, kuten sanoinkin, että on varmaa tavanomaista, että muutkin lukee toisia kuin avointa kirjaa :D

Meillä on suvussa kaikenlaisia kykyjä. Mun isoäitini esimerkiksi näkee ihmisten aurat. Hän on myös (kuulemma) irtaantunut kehostaan nukkuessa ja näkee ennemerkkejä kaikenlaisista asioista. Itse en ole kokenut mitään merkittävää paitsi että herkästi näen henkiolentoja. Meidän mökillä on n.1800-luvulta peräisin oleva vanhan kauppalaivan runko josta olen nähnyt nousevan kauniin ja nuoren naisen. Vaatetuskseltaan hän on kylläkin enemmän renesanssi aikainen (1300-) mutta mahdollisesti on ollut laivan matkustajana. Hän vaeltaa monesti saarella ja on tullut mökkiin sisällekkin.

Yhteistyössä