Selvännäkö, yhteyden saaminen kuoleisiin,parantaminen jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kaipaa kettuilua, sen perään en tässä kysele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kaipaa kettuilua, sen perään en tässä kysele

Vieras
Kenelläkään kykyä, tietoa ja kiinnostusta asian suhteen?
Te joilla kyky, milloin sen huomasit ja miten? Onko se periytynyt? Käytätkö sitä kykyä ja miten?
Kerro lisää :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kulkee suvussa. Ja aina ollut läsnä.

Kerrotha enemmän?
Meillä on minun perheessä kykyjä. Itse ollut aina herkkä ja tiennyt joitain asioita(tulevia) ja aistinut henkimaailmaa. Mutta miten pystyisin kokemaan syvemmin ja enemmän?

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mä oon itseasiassa halunnu kokeilla.

Ihastuin siihen Piiri ohjelman tätiin, jonka virkanimen jo unohdin...

Katsoin juuri Lisa Williamsin ohjelman ja taas tuli kova kaipuu tietää ja kokea paljon enemmän. Aina vähäväliä tulee hirveä tarve päästä lähemmäksi sitä maailmaa, aistia isä(kuollut) jne.

Tarkennetaan sen verran, et haluaisin saada äitiin yhteyden joka kuoli 1,5v sitten.

Haluaisit itse saada yhteyden vai mennä esim. meedion vastaanotolle?

Jännä tuo, että kulkee suvussa. Omalla äidilläni ja hänen veljellään on selvännäkijän kykyjä, mutta itselläni on ihan oma tie kuljettavanani eli suvun perintönä en mitään kykyjä ole saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten voi itseään ns.treenata asiassa kun on lapsia jotka aina läsnä, ei ole rahaa, ei autoa, ei vapaata, joten kurssitkaan eivät luonnistu.

Mä suosittelen lämpimästi Diana Cooperin kirjoja, niiden sanoma on ihana ja kirjoissa on myös itseopiskelun mahdollisuus.

Tarkennetaan sen verran, et haluaisin saada äitiin yhteyden joka kuoli 1,5v sitten.

Mun sisko kävi pari kertaa selvännäkijällä jonka ruumiiseen astui meidän isä :´( ja se liikehti ja puhui kuin isämme. Itki, pyysi anteeksi ettei parempaan kyennyt(oli alkoholisti). Kysyi miksi siskoni verhot ovat aina kiinni, että pitää päästää valoa sisään. Ja siskolla on aina makkarin verhot kiinni. Isämme puhui selvännäkijän ruumiilla että muistaako siskoni meidän vanhempien työkaverin Ruotsissa, "punapään". Heillä oli ollut "punapääksi" kutsuttu työkaveri. Isä kertoi että muistaa kuinka siskolla oli letit pienenä ja sisko pesi aina nukkeaan. Totta oli. Jne....
Selvännäkijä ei tiennyt isästämme mitään. muutenkin kertoi siskolle asioita joita hän ei voinut tietää. Olin vaikuttunut todella.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:

Jännä tuo, että kulkee suvussa. Omalla äidilläni ja hänen veljellään on selvännäkijän kykyjä, mutta itselläni on ihan oma tie kuljettavanani eli suvun perintönä en mitään kykyjä ole saanut.

Mennä meedion luo.
En oo itelläni huomannu minkäänsortin epäluonnollisia kykyjä.

Mennä meedion luo.

Mä en edes usko epäluonnolliseen, musta nuo asiat vaan on niin luonnollisia :D

Mennä meedion luo.

Mä en edes usko epäluonnolliseen, musta nuo asiat vaan on niin luonnollisia :D

Oisko paranormaali parempi? (katellut liikaa x-filesiä :D )

Osaisko joku ohjata mua eteenpäin meedion luo? Siis hyvän meedion.

Mä oon itseasiassa halunnu kokeilla.

Ihastuin siihen Piiri ohjelman tätiin, jonka virkanimen jo unohdin...

tämä piirin täti marja/marjo pennanen osasi kertoa hyvin nätisti henkimaailmasta mua ei pelottanut ollenkaan..vaan tuli hyvä ja rauhallinen olo:)

Mummini äiti näki kuulemma paljon enneunia jotka toteutuivat. Olen itse nähnyt myös lapsesta saakka monia jotka ovat myöhemmin toteutuneet. Olen nähnyt tapahtumia, ihmisiä ennalta joita olen myöhemmin tavannut täysin samassa tilanteessa kuin mikä oli unessa ym. Noita on tosi vaikea järjellä selittää tai käsittää. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Samaa sanon kuten JONSERED Barones of Bastardia että suvussa kulkee. Kovasti kiinnostaa ja on joka päiväistä.

Milloin huomasit että sellainen herkkyys on sinulla?
Miten sen huomaat päivittäin, anna esimerkki?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Samaa sanon kuten JONSERED Barones of Bastardia että suvussa kulkee. Kovasti kiinnostaa ja on joka päiväistä.

Milloin huomasit että sellainen herkkyys on sinulla?
Miten sen huomaat päivittäin, anna esimerkki?

Minä voin kertoa yhden...

Tiesin, että on tuka matkan varrella, Mossad sanoi samaa... ja ajoin silti ylinopeutta ja sakot pläjähtivät.

Toisen kerran henkikettu (suojelijani) juoksi tien yli ja tiesin, että kaarre on jäässä ja hidastin. Muuten olisimme olleet ojassa.

Miten voi itseään ns.treenata asiassa kun on lapsia jotka aina läsnä, ei ole rahaa, ei autoa, ei vapaata, joten kurssitkaan eivät luonnistu.

Shamanismia käsitteleviä kirjoja voi lukea. Ja odottaa, että lapset kasvavat isommiksi. Liian aikaisin ei saa väkisin yrittää, on oltava myös elämänkokemusta ja toivottavasti viisautta käyttää kykyjään oikein.

Te, jotka meedion istunnossa ootte käyneet, kertoisitteko kokemuksianne.
Itse tekis kamalasti mieli mennä, mut kokemuksia jos kuulisi muilta, niin olis helpompi mennä..

Mun sisko kävi pari kertaa selvännäkijällä jonka ruumiiseen astui meidän isä :´( ja se liikehti ja puhui kuin isämme. Itki, pyysi anteeksi ettei parempaan kyennyt(oli alkoholisti). Kysyi miksi siskoni verhot ovat aina kiinni, että pitää päästää valoa sisään. Ja siskolla on aina makkarin verhot kiinni. Isämme puhui selvännäkijän ruumiilla että muistaako siskoni meidän vanhempien työkaverin Ruotsissa, "punapään". Heillä oli ollut "punapääksi" kutsuttu työkaveri. Isä kertoi että muistaa kuinka siskolla oli letit pienenä ja sisko pesi aina nukkeaan. Totta oli. Jne....
Selvännäkijä ei tiennyt isästämme mitään. muutenkin kertoi siskolle asioita joita hän ei voinut tietää. Olin vaikuttunut todella.

missä päin tämä selvännäkijä on, olisi mukava käydä vastaanotolla. onko kallista

Yhteistyössä