Selvänkauden loppuko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kantapäät vastakkain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, jokaisella tietty se raja kulkee missä kulkee, että minkä kokee ärsyttävänä, ja liiallisena. Itse en viitsisi edes nenääni tuhauttaa, jos mies ottaisi VAIN kerran-pari kuussa. Miksi asia on sinulle niin kauhea? Etkö itse pääse silloin kuin haluaisit, vai onko miehesi kännissä agressiivinen, vai mikä siinä saa sinut aina raivoamaan? se, että miehesi on "vain" kännissä ärsyttävä, ei ole syy. Kaikki ihmiset on kännissä ärsyttäviä. Kolme kertaa kuussa kaatokänni on tietty aika paljon (varsinkin jos on lapsia) mutta kyllä minä miehelle kerran kuussa vapaaillan sallisin. Se, kuinka paljon hän tuona iltana juo, ei edes oikeastaan ole minun asiani. Jokaisella lienee oikeus bilettää tyylillä millä haluaa. Eihän se kivaa katseltavaa ole, ukko päissään ja haisevana kotona aamuyöstä, mutta loppujen lopuksi hankaloitat vaan molempien teidän elämää, jos aina nostat kauhean metelin asiasta. Antaisit olla vaan. Itse olisin iloinen, jos mieheni kävisi vain kerran kuussa baarissa, ottaisi mitä ottaisi ja muu aika selvinpäin. Toisin kuin nyt, kun kaljaa menee kolmena-neljänä päivänä viikossa. Mutta, kaikki on suhteellista. Toiselle käy toinen, toiselle toinen. Puhukaa. Puhu, miltä miehen kännit susta tuntuvat, kuuntele, mikä on hänen vastauksensa. Koittakaa löytää kompromissi, joka käy kummallekin. Kuinka usein miehesi saisi käydä vapaalla, ilman että hermostut? Ja kuinka usein hänen on ns. "pakko" päästä baariin? Toi on huono sanavalinta, mut kyllä musta ainakin tuntuu, et parin kuukauden välein on "pakko" päästä pippaloimaan, viettämään vapaailtaa kavereiden kanssa. Tosin mulla se ei tarkoita kaatokännejä, mutta miehillä aika usein sitä...

Yhteistyössä