:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mitäpä vuosi tuo tullessaan?
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mitäpä vuosi tuo tullessaan?
ei, etteAlkuperäinen kirjoittaja Mites :Tunteeko ex mua kohtaan mitään? Palataanko koskaan yhteen?
ihastusta ja hetken huumaa, mutta et rakkauttanAlkuperäinen kirjoittaja Utopia:Löydänkö rakkautta tänä vuonna?
saat 2 lasta, mies on sinulle se toinen puoliskoAlkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Hyppäsit mun yli..Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Saanko lapsia? Onko mieheni se oikea?
yhden vielä myöhemmin, mutta näen hänet erinlaisena kuin muut lapset.Alkuperäinen kirjoittaja keltainen:saadaanko enemmän kuin kaksi lasta?
ei enempää lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tuleeko meille vielä lapsi? Leikataanko mut?
se vie aikaa, siihen menee yli 5 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja elora dana:Koska saan esikoiseni?Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:No toivottavasti ei! Asiat on ihan hyvin näin, mutta toivottavasti jokin muuttuu viiden vuoden sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:lähestulkoon sama tilanne kuin nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:Missä olen viiden vuoden päästä? ja kenen kanssa?
Niin...? Onko toivoakaan onnellisuudesta?Alkuperäinen kirjoittaja pipi:Tulenko koskaan kohtaamaan Sitä Oikeaa ja saamaan oikean perheen? Tuleeko minusta ikinä onnellinen?
No eipä ois yllätys..Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:ei enempää lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tuleeko meille vielä lapsi? Leikataanko mut?
et tarkoituksenmukaisestiAlkuperäinen kirjoittaja pppppppppp:olenko joutunut huijauksen kohteeksi netikaupoissani?
Juuri noin mekin olimme ajatelleet. Kiitos paljon!Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:saatte, syntyy sektiolla. parin vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Emily:Saammeko toisen lapsen? Jos kyllä, milloin? Millainen synnytys tulee olemaan verrattuna ensimmäiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Minävain:Odotan toista lasta..kumpi sieltä on tulossa?? [/quote
poika
Kiitos! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:saat 2 lasta, mies on sinulle se toinen puoliskoAlkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Hyppäsit mun yli..Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Saanko lapsia? Onko mieheni se oikea?
onko hän vammainen tai muuten pahasti sairas?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:yhden vielä myöhemmin, mutta näen hänet erinlaisena kuin muut lapset.Alkuperäinen kirjoittaja keltainen:saadaanko enemmän kuin kaksi lasta?
kyllä, valitettavastiAlkuperäinen kirjoittaja exää kaipaan:Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hän ajattelee hyviä hetkiänne. Hän ei itse ota mitään yhteyttä.hän jätti sinut syystä jota itsekin olet arvellut. hän on onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
millä mielin hän minua ajattelee? mitä luulet, tuleeko hän ottamaan minuun vielä joskus yhteyttä, osaatko sanoa miksi hän minut jätti? onko hän onnellinen tällä hetkellä?
pettikö hän siis minua? jos näin niin pettikö hän minua saman naisen kanssa jonka kanssa seurustelee tällä hetkellä?
tai kenties vaan eri sukupuolta ?Alkuperäinen kirjoittaja keltainen:onko hän vammainen tai muuten pahasti sairas?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:yhden vielä myöhemmin, mutta näen hänet erinlaisena kuin muut lapset.Alkuperäinen kirjoittaja keltainen:saadaanko enemmän kuin kaksi lasta?