selvännäkijä paikalla, saa esittää kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja näkijä
  • Ensimmäinen viesti
näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:
Missä olen viiden vuoden päästä? ja kenen kanssa?
lähestulkoon sama tilanne kuin nytkin.
No toivottavasti ei! Asiat on ihan hyvin näin, mutta toivottavasti jokin muuttuu viiden vuoden sisällä.
Koska saan esikoiseni?
se vie aikaa, siihen menee yli 5 vuotta

Emily
Alkuperäinen kirjoittaja Emily:
Saammeko toisen lapsen? Jos kyllä, milloin? Millainen synnytys tulee olemaan verrattuna ensimmäiseen?
saatte, syntyy sektiolla. parin vuoden päästä.
Juuri noin mekin olimme ajatelleet. Kiitos paljon!

Voisitko vielä sanoa kumpaa sukupuolta lapsi tulee olemaan? Tuleeko enempää lapsia myöhemmin?

miten on
Kysyn vielä..Unelmiemme talo siis valmistuu ennen ensi vuoden huhtikuuta, mutta miten on milloin saamme ko talosta viimeisen tarjouksen ja onko talopaketin hinta meille sopiva vai kaatuuko budjetti?

Kiitos jos ehdit vastata :)

näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja exää kaipaan:
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?

millä mielin hän minua ajattelee? mitä luulet, tuleeko hän ottamaan minuun vielä joskus yhteyttä, osaatko sanoa miksi hän minut jätti? onko hän onnellinen tällä hetkellä?
hän ajattelee hyviä hetkiänne. Hän ei itse ota mitään yhteyttä.hän jätti sinut syystä jota itsekin olet arvellut. hän on onnellinen

pettikö hän siis minua? jos näin niin pettikö hän minua saman naisen kanssa jonka kanssa seurustelee tällä hetkellä?
kyllä, valitettavasti

Yhteistyössä