menemmekö naimisiin? teemmekö talon? rikastuuko mies ideoillaan? pettääkö? petänkö minä?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hänelle tapahtuu se mitä olet jo pidemmän aikaa uumoillut. tyttö selviääAlkuperäinen kirjoittaja ...:mitä miehelleni tapahtuu? onko hän onnellinen vai tapahtuuko hänelle se mitä luulen tapahtuvan? entä miten tyttö suhtautuu?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:katkeruus vie lopulta voiton ja tienne päätyy eroon, löydät kuitenkin pian eron jälkeen oikean onnen.Alkuperäinen kirjoittaja ...:olenko aina tämän miehen kanssa?
onnellisena vai katkerana?
et hänen, mutta hänen hyvän ystävänsä kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja hei:tunteeko rakastamani mies minua kohtaa mitä? ja tulemmeko joskus seurustelemaan?
miten on - ootteko edes tonttia vielä katselleet?Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Oiihh...ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja näkijä:talo valmistuu ensivuoden huhtikuussaAlkuperäinen kirjoittaja miten on:Miten on, saadaanko unelmien talo rakennettua? Kuinka pian?
kiitos sinulle paljon. kuinka pian näet lapsen ja onko se tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:ei vielä. mutta pianAlkuperäinen kirjoittaja jokohan:vatsassani kasvaa uusi elämä? näetkö lasta tulevaisuudessamme?
kyllä. muutat poriinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Pääsenkö vielä kotiin, ihanaan satamakaupunkiin? Lämmin tuulahdus patiolla, ihmisten sorina vieressä ja aivan täydellisen upeat näkymät merelle.....
2 lasta samaa sukupuolta. poikiaAlkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Montako lasta meille vielä näiden viiden lisäksi? ja onko he tyttöjä vai poikia
Jeps, tontti on ostettu joAlkuperäinen kirjoittaja Pera:miten on - ootteko edes tonttia vielä katselleet?Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Oiihh...ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja näkijä:talo valmistuu ensivuoden huhtikuussaAlkuperäinen kirjoittaja miten on:Miten on, saadaanko unelmien talo rakennettua? Kuinka pian?
suhteenne elpyy vielä. panostaakaa toisiinne. työllistymisesi vaatii muuttoa. tee siirto, se kannattaa!Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Mitä näet parisuhteestamme? Nyt hiukan tahmeaa... Entä onko minun mahdollista saada oman alani töitä tältä seudulta? Olen tekemässä suurta siirtoa työelämään liittyen - onko oikea?
Eli poika valta vaan vahvistuu.Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:2 lasta samaa sukupuolta. poikiaAlkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Montako lasta meille vielä näiden viiden lisäksi? ja onko he tyttöjä vai poikia
liittonne on kestävä. solmut helpotta, kunhan mieskin osallistuu selvitykseen. opit luottamaan, huomaat,että se kannattaa.Alkuperäinen kirjoittaja maria:Miten näet liittomme käyvän? Olemmeko yhdessä vielä vuosienkin päästä?
Helpottaako solmut? Opinko luottamaan?
ei kannata. etsi virikkeitä vanhaan työhösi.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kannattako mun vaihtaa työpaikkaa? Stressaannunko uudessa työssä ja työpaikassa vai tylsistynkö nykyisessä?
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hän ajattelee hyviä hetkiänne. Hän ei itse ota mitään yhteyttä.hän jätti sinut syystä jota itsekin olet arvellut. hän on onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
millä mielin hän minua ajattelee? mitä luulet, tuleeko hän ottamaan minuun vielä joskus yhteyttä, osaatko sanoa miksi hän minut jätti? onko hän onnellinen tällä hetkellä?
kyllä, hyvin paljonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Rakastaako mieheni mua?
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:kyllä. muutat poriinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Pääsenkö vielä kotiin, ihanaan satamakaupunkiin? Lämmin tuulahdus patiolla, ihmisten sorina vieressä ja aivan täydellisen upeat näkymät merelle.....
saatte, syntyy sektiolla. parin vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Emily:Saammeko toisen lapsen? Jos kyllä, milloin? Millainen synnytys tulee olemaan verrattuna ensimmäiseen?