selvännäkijä paikalla, saa esittää kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja näkijä
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
olenko aina tämän miehen kanssa?
onnellisena vai katkerana?
katkeruus vie lopulta voiton ja tienne päätyy eroon, löydät kuitenkin pian eron jälkeen oikean onnen.
mitä miehelleni tapahtuu? onko hän onnellinen vai tapahtuuko hänelle se mitä luulen tapahtuvan? entä miten tyttö suhtautuu?
hänelle tapahtuu se mitä olet jo pidemmän aikaa uumoillut. tyttö selviää
menemmekö naimisiin? teemmekö talon? rikastuuko mies ideoillaan? pettääkö? petänkö minä?

miten on
Unelmiemme talo siis valmistuu ennen ensi vuoden huhtikuuta, mutta miten on milloin saamme ko talosta viimeisen tarjouksen ja onko talopaketin hinta meille sopiva vai kaatuuko budjetti?

näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Mitä näet parisuhteestamme? Nyt hiukan tahmeaa... Entä onko minun mahdollista saada oman alani töitä tältä seudulta? Olen tekemässä suurta siirtoa työelämään liittyen - onko oikea?
suhteenne elpyy vielä. panostaakaa toisiinne. työllistymisesi vaatii muuttoa. tee siirto, se kannattaa!

näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Miten näet liittomme käyvän? Olemmeko yhdessä vielä vuosienkin päästä?
Helpottaako solmut? Opinko luottamaan?
liittonne on kestävä. solmut helpotta, kunhan mieskin osallistuu selvitykseen. opit luottamaan, huomaat,että se kannattaa.

exää kaipaan
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?

millä mielin hän minua ajattelee? mitä luulet, tuleeko hän ottamaan minuun vielä joskus yhteyttä, osaatko sanoa miksi hän minut jätti? onko hän onnellinen tällä hetkellä?
hän ajattelee hyviä hetkiänne. Hän ei itse ota mitään yhteyttä.hän jätti sinut syystä jota itsekin olet arvellut. hän on onnellinen

pettikö hän siis minua? jos näin niin pettikö hän minua saman naisen kanssa jonka kanssa seurustelee tällä hetkellä?

Yhteistyössä