sama vieras
Millainen vastaionkäyminen liittoamme kohtaa??
edellinen kysyjä (naimisissa 10vuoden päästä)
edellinen kysyjä (naimisissa 10vuoden päästä)
saat toisen lapsen pikemmin kuin arvaatkaan, ehkä olet jo raskaana?Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Saanko minä toisen lapsen ja koska?
Höh! En haluu uskoa Mistähän se "oikea" sitten löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:et, hän ei ole sinulle se oikea, löydät kestävän onnen muualta.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Tulenko menemään naimisiin tämän nykyisen miesystäväni kanssa?
UPAlkuperäinen kirjoittaja kerro:Auta nyt, saanko koskaan exääni takaisin jota niin paljon rakastan? mitä hän tuntee minua kohtaan?
hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
tyttö, kaunis ja kiharapäinenAlkuperäinen kirjoittaja Hei1:Odotanko TYTTÖÄ vai POIKAA?
Miksi et voi auttaaAlkuperäinen kirjoittaja sama:UPAlkuperäinen kirjoittaja kerro:Auta nyt, saanko koskaan exääni takaisin jota niin paljon rakastan? mitä hän tuntee minua kohtaan?
löydät alasi, kunhan kokeilet eri vaihtoehtoja, se ei ole ensimmäinen, eikä toinenkaan. Avioliitto kestää, kunhan opit tekemään kompromisseja. näen 1 lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoo:Löydänkö oman alani? Kestääkö avioliitto? Saammeko lapsia?
näen nimen joka kulkee suvussaAlkuperäinen kirjoittaja hömppö:Mikä tämän lapsen nimeksi tulee?
et, mutta lähitulevaisuudessa kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja huilu:Olenko tällä hetkellä raskaana?
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
lähestulkoon sama tilanne kuin nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:Missä olen viiden vuoden päästä? ja kenen kanssa?
pysyt aviomiehesi kanssa, kunhan sinulla on kärsivällisyyttä ja anteeksiantoa. näen myös pienen tyttölapsen, ehkä 2 vuoden sisään.Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäippä:Mahdanko pysyä avomieheni kanssa kuinka kauan yhdessä? Kuinka monta lasta tulen saamaan? Tällä hetkellä meillä on yksi lapsi: 4:n viikon ikäinen poika.
tulet saavuttamaan ison osan tavoitteistasi, ja koet onnistumisen riemua.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Miten näet minun elämäni menevän nyt kuluvan vuoden aikana?
OK, kiitos vastauksesta .Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:tulet saavuttamaan ison osan tavoitteistasi, ja koet onnistumisen riemua.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Miten näet minun elämäni menevän nyt kuluvan vuoden aikana?
tyttöAlkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Onko masussani tyttö vai poika? Laskettu aika on 16.3.2010.