selvännäkijä paikalla, saa esittää kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja näkijä
  • Ensimmäinen viesti
näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?

näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoo:
Löydänkö oman alani? Kestääkö avioliitto? Saammeko lapsia?
löydät alasi, kunhan kokeilet eri vaihtoehtoja, se ei ole ensimmäinen, eikä toinenkaan. Avioliitto kestää, kunhan opit tekemään kompromisseja. näen 1 lapsen.

exää ikävöin
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:
Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
hän ajattelee sinua, mutta suhteenne ei tulisi toimimaan ja miehesi tietää tämän, miksi mennä takaisin suhteeseen uudestaan, joka ei alunalkaenkaan toiminut?

millä mielin hän minua ajattelee? mitä luulet, tuleeko hän ottamaan minuun vielä joskus yhteyttä, osaatko sanoa miksi hän minut jätti? onko hän onnellinen tällä hetkellä?

näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäippä:
Mahdanko pysyä avomieheni kanssa kuinka kauan yhdessä? Kuinka monta lasta tulen saamaan? Tällä hetkellä meillä on yksi lapsi: 4:n viikon ikäinen poika.
pysyt aviomiehesi kanssa, kunhan sinulla on kärsivällisyyttä ja anteeksiantoa. näen myös pienen tyttölapsen, ehkä 2 vuoden sisään.

Yhteistyössä