kenties tulevaisuudessa useamman vuoden jälkeen, yksi lapsi. saat työpaikan, jossa et nauti olostasi, mutta joka tuo leivän pöytään.Alkuperäinen kirjoittaja katja:Saanko minä vielä kahden lapseni lisäksi lapsia ja saanko millaisen työpaikan tulevaisuudessa? Nyt olen kotiäitinä kun tyttöni on vauva.
hän ei ole samoilla mietteillä liikkeellä.Alkuperäinen kirjoittaja haaveita:mitä minusta miettii se ihana mies, jonka läheisyyttä janoan..? olenko hänelle vain joku vai onko hällä tunteet samanmoiset? vapaita ollaan molemmat, sama työpaikka.
kiitokset vastauksesta olen itse varautunut siihen että tyttö tuleeAlkuperäinen kirjoittaja näkijä:poikaAlkuperäinen kirjoittaja odottaja:Kumpaa sukupuolta huhtikuussa syntyvä vauvamme on?
mies jonka arvelitkin, vihreäsilmäinen.Alkuperäinen kirjoittaja -__-:voitko kertoo kuka on mun lapsen isä?
selviät keväästä rakkauden voimalla. Ihastele luonnon ihmeitä. Miehesi saa työpaikan ennen sinua, sinä jäät kotiin tulevan vauvan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 3kysymystä:Miten selviän tästä keväästä? Saadaanko kunnon työpaikat? Koska saamme lapsen?
Nostan..Alkuperäinen kirjoittaja jatkan:Ja onko tuleva mahdollinen lapsemme tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja 3kysymystä:Miten selviän tästä keväästä? Saadaanko kunnon työpaikat? Koska saamme lapsen?
katkeruus vie lopulta voiton ja tienne päätyy eroon, löydät kuitenkin pian eron jälkeen oikean onnen.Alkuperäinen kirjoittaja ...:olenko aina tämän miehen kanssa?
onnellisena vai katkerana?
ei lähitulevaisuudessa, ehkä 5 vuoden sisällä, mutta ei heti, näkisin yhden pienen pojan.Alkuperäinen kirjoittaja mimi:onko meille näkyvissä vielä lapsia?
nostan....Alkuperäinen kirjoittaja exää ikävöin:Ajatteleeko entinen miesystäväni minua koskaan? Haluaisiko hän palata yhteen kanssani?
kyllä se menee, kun laitat, nukahtaa ennen klo 22.00Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Meneeko tuo kakara nukkumaan, että täälä pääsis saunaan?
mitä miehelleni tapahtuu? onko hän onnellinen vai tapahtuuko hänelle se mitä luulen tapahtuvan? entä miten tyttö suhtautuu?Alkuperäinen kirjoittaja näkijä:katkeruus vie lopulta voiton ja tienne päätyy eroon, löydät kuitenkin pian eron jälkeen oikean onnen.Alkuperäinen kirjoittaja ...:olenko aina tämän miehen kanssa?
onnellisena vai katkerana?
et, hän ei ole sinulle se oikea, löydät kestävän onnen muualta.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Tulenko menemään naimisiin tämän nykyisen miesystäväni kanssa?