Selittäkää mulle toi facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opsi

Vieras
Mikä se oikeen sitten on, mä en osaa joko käyttää sitä tai sit se on ihan tyhmä verrattuna netlogiin. Ärsyttää kun kaikki teksti on englanniks niin olo tuntuu aina vaan epävarmemmalta vaikka enkkua sujuvasti osaankin. Mä en vaan ymmärrä että mitä kaikkee tuolla voi tehdä?

no ite oon kanssa ihan opetteluvaiheessa vielä. joten en ossaa auttaa sen koommin ko että sinne voi pistää omia mieltymyksiä ihan mistä vaan, siis se on eräänlainen "ystäväkirja" mutta sähkösessä muodossa. sinne voi pistää esim. karttoja paikoista missä on käyny, jakaa kuvia kavereitten kanssa, löytää kadoksissa olevia kavereita.... ja kaikenlaista muutaki mitä en oo vielä ees löytäny :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no ite oon kanssa ihan opetteluvaiheessa vielä. joten en ossaa auttaa sen koommin ko että sinne voi pistää omia mieltymyksiä ihan mistä vaan, siis se on eräänlainen "ystäväkirja" mutta sähkösessä muodossa. sinne voi pistää esim. karttoja paikoista missä on käyny, jakaa kuvia kavereitten kanssa, löytää kadoksissa olevia kavereita.... ja kaikenlaista muutaki mitä en oo vielä ees löytäny :D

Joo,mä olen löytänyt muutaman hukatun ystävän ja ollut ihanaa kun heistä jotain kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja opsi:

Joo,mä olen löytänyt muutaman hukatun ystävän ja ollut ihanaa kun heistä jotain kuullut.

niin mieki! yhen miulle toella tärkiän ihmisen oon löytäny elämääni takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sekava juttu, ei sovi mulle ollenkaan, mut pakko on yrittää... :D

yrittänyttä ei panna... eiku laiteta... vai miten se nyt menikään näin tekstareiden ihanneaikana... :whistle: :D
:laugh:

mä en osaa edes ettiä ketään ihmisiä sillä, livetuttuja en edes halua löytää, niitä näkee muutenki :D

Yhteistyössä