kertokaa mulle, mistä johtuu että meidän stereot menee aina itsekseen päälle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kannattaiskö soittaa korjaajalle ja pyytää tarkastamaan? Jotain vikaahan noissa on ja kiva kai olisi, ettei joku kerta aiheuta tulipaloa samalla itsekseen käynnistyessään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Irrota nyt vaan se töpseli seinästä, että varaukset pääsevät purkautumaan. Jos sekään ei tepsi, vie laite huoltoon tai osta uusi. Rikkinäinen sähkölaite on aina tulipaloriski, joten ihan senkin takia.

Mutta jos haluat tehdä tästä jännittävämpää, niin voithan istua siinä stereoiden edessä ja huhuilla, notta "huhuu!! kuka siellä? mitä asiaa?"

töpselin irroittaminen ei oo tepsinyt asiaan. stereot toimivat muutoin täysin moitteettomasti, mitä nyt tosiaan käynnistyvät joskus itsekseen joten eipä ole tullut mieleen sen takia niitä heivata huoltoon tai kaatikselle. mä en ymmärrä miks sulla on noin negatiivinen asenne tähän juttuun? käsittääkseni en ole kommentoinut mitenkään mihinkään kummitus-asioihin, vaan pyrkinyt käsittämään ihan järkiperäisen syyn tälle. mut jos sua noin kovin ahdistaa, niin eihän sun ole mikään pakko tässä ketjussa roikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Irrota nyt vaan se töpseli seinästä, että varaukset pääsevät purkautumaan. Jos sekään ei tepsi, vie laite huoltoon tai osta uusi. Rikkinäinen sähkölaite on aina tulipaloriski, joten ihan senkin takia.

Mutta jos haluat tehdä tästä jännittävämpää, niin voithan istua siinä stereoiden edessä ja huhuilla, notta "huhuu!! kuka siellä? mitä asiaa?"

töpselin irroittaminen ei oo tepsinyt asiaan. stereot toimivat muutoin täysin moitteettomasti, mitä nyt tosiaan käynnistyvät joskus itsekseen joten eipä ole tullut mieleen sen takia niitä heivata huoltoon tai kaatikselle. mä en ymmärrä miks sulla on noin negatiivinen asenne tähän juttuun? käsittääkseni en ole kommentoinut mitenkään mihinkään kummitus-asioihin, vaan pyrkinyt käsittämään ihan järkiperäisen syyn tälle. mut jos sua noin kovin ahdistaa, niin eihän sun ole mikään pakko tässä ketjussa roikkua.

No jotain vikaahan niissä on jos menevät päälle vaikka töpseli ei ole seinässä... Joku järjetön sähkövaraus tms.

Mulla oli omien stereoiden kanssa sama "vika". Ei auttanut vaikka kuinka olisin vetänyt johtoa pistorasiasta pois. Sitten keksin, että kello on nollaantunut. Asetin sen oikeaan aikaan ja avot, itsestään päälle meneminen loppui siihen. Helppo "vika" siis. Tiedän, että alkuperäisestä kysymyksestä on kulunut aikaa, mut jos jollain tulee sama ongelma, tässä ois yks varteenotettava neuvo. Kyse ei siis ollut virtapiikeistä eikä tuonpuoleisista yhteydenotoista :)