Selipaattiin synnytykseen astikko?

Tänään kävin lääkärissä ja hän meinasi että kohdunsuu vastaisi viikkoja 31 vaikka olen vain 26+4. No, sydän hyppi kiemuraa rintakehässä ja kun kerroin miehelleni uutisen niin anoppi ryntää paikalle että saatte odottaa sänypuuhianne siihen asti kun lapsi syntyy?

Tyhmä ku olen ja en kehdannu kysyä lääkäriltä niin ajattelin jos joku teisä voisi auttaa tietämätöntä?
 
tuore äiti
No empä tuohon osaa vastata, mut voisin kuvitella että tämä oliko anoppi vai kuka lie ollukkaan vähän yli reagois.
Ja ku kortsun päälle vetäsee nii ei pääse "mällit" kypsyttämään kohdunsuuta, vaikka niinhän ne sanoo että "Yhdyntä voi käynnistää TÄYSIAIKAISEN lapsen syntymän"
Mutta soitas lääkärille/neuvolaan niin saat kaikista varmimman vastauksen! :)
 
itselläni on synnytykset olleet niin lähekkäin ettei kohdunsuu ole ehtinyt välissä sulkeutumaan kokonaan ;)

Siitä huolimatta ihan normaalia ja varsin aktiivistakin oli seksielämä, kolme neljästä meni jopa yli lasketun ajan.

Soita neuvolaan ja kysy jos huolettaa, ei tarvitse miettiä turhaan.
 
saahan sitä puuhailla ellei lääkäri/terkkari erikseen mainitse syytä ettei saa.. ite olin puuhissa synnytystä edellisenä pvänä.ja muutenki koko raskauden aktiivisesti =) se on vaan miltä jokaisesta itseltään tuntuu ja maistuu
 
niin ja kans kuulin että jos la yli menee niin sperma kuulemma kanssa kypsyttäis että auttais synnytyksen alkamiseen.. en tiijä sit. kai se mulla pehmeni.. mut aukeni vasta iha viimesenä päivänä.
 

Yhteistyössä