Sektiosta tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
TIEDÄN että suurin osa naisista on tätä mieltä! Tulee väistämättä mieleen sellanen turhanpäiväinen, pinnallinen, nirppanokkainen vikisijä.*angel-hymiö*

Mitä väliä sillä on mitä muut naiset ajattelevat?? :o

Esim minun mummoni mielestä kaikki jotka eivät konttaa lattioita vanhan kalsarin lahkeen kanssa tai eivät silitä kaikkia vaatteita, ovat patalaiskoja.

Mulle on tehty sektio sen takia, etten yksinkertaisesti halunnut synnyttää.

Mutta minuu ei toisten mielipiteet kiinnosta, lähinnä ihmetyttää, miten toiset jaksaa tästä aiheesta vääntää aina :whistle:

Olen ihan aikuisten oikeesti sitä mieltä, että sellanen nainen joka tarkoituksella valitsee SEKTION, on vähintäänkin säälittävä. Eihän tätä saisi sanoa ääneen, mutta oikeasti olen tätä mieltä ja TIEDÄN että suurin osa naisista on tätä mieltä! Tulee väistämättä mieleen sellanen turhanpäiväinen, pinnallinen, nirppanokkainen vikisijä.*angel-hymiö*

(saa kivittää!)

Miksi sinut saa kivittää? Sitä paitsi Suomenlaki ei hyväksy kivitystuomiota :whistle:

mulle oli ihan sama, että kumpaan menen, sektioon vai alatiesynnytykseen.
lääkäri päätti, että mulle tehdään sektio. Lapsen sairauden vuoksi, ettei tapahdu mitään yllättävää ja vaarallista lapselle siinä, kun ahtautuu ulos.

nyt joudun synnytystapa-arviointiin ja edelleen mulle on ihan sama miten synnytän.
Lääkäri antaa neuvonsa ja suosittelee jompaa kumpaa ja häntä sitten tottelen :)

Olen ihan aikuisten oikeesti sitä mieltä, että sellanen nainen joka tarkoituksella valitsee SEKTION, on vähintäänkin säälittävä. Eihän tätä saisi sanoa ääneen, mutta oikeasti olen tätä mieltä ja TIEDÄN että suurin osa naisista on tätä mieltä! Tulee väistämättä mieleen sellanen turhanpäiväinen, pinnallinen, nirppanokkainen vikisijä.*angel-hymiö*

(saa kivittää!)

:wave: Täällä yks säälittävä valitsi sektion perätilan ja ensisynnytyksen takia. Ja en kertaakaan oo epäröiny enkä häpeilly sanoo miten tytsi tuli maailmaan. Enkä kyllä tunne itteeni säälittäväks.

Yhteistyössä