Sektion viiltosuunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysylevä äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.

Samalla tavalla se taittokohta on tässä pystyssäki. Näyttää vähän perseeltä :heart: Okei, mulla kurottiin ehkä ihan inasen liian piukkaan noi tikit toisella kierroksella :D

Hahhaa, mullakin on kaks pyllyä pitää huppelissa varoa ettei mies pane vahingossa napaan :D
samanlainen perse siinä on vaikka laihutin omiin mittoihin :/

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Vaihtelee tosiaan tuo viillon suunta monen syyn takia. Joskus on ihan tekijästäkin kiinni, muita syitä esim. kiinnikkeet. Yleisimmin kuitenkin tehdään suunnitellussa/kiireellisessä vaakaan, hätäsektiossa pystyyn.

(itsekin tästä säännöstä poikkeus, mulla oli tosi kokenut synnytyslääkäri, joka hätäsektioviillonkin teki vaakaan.)

Hätäsektio ei enää nykyään tarkita automaattista pystyviiltoa, riippuu lääkäristä, taitava saa vauvan ulos nopeasti vaakaviillostakin. Itselläni hätäsektio ponnistusvaiheessa 9/2008 ja vaakaan, kiitos :flower: lääkärille. Ja tosiaan oli hätä eikä kiireellinen, päätös klo 9.17,vauva syntyi 9.25, tietenkin nukutuksessa.

Olen kuullut että riippuu myös lääkäristä. Luojan kiitos mulle osui kohdalle kiva ja kokenut mieslääkäri, joka osasi tehdä siistin viillon vaakaan bikinirajaan. Ja oli siis kiireellisestä sektiosta kyse. Mulla se tehtiin kyllä nukutuksessa, ehkä siinä oli kuitenkin aika lähellä hätäsektiota.

Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.

Samalla tavalla se taittokohta on tässä pystyssäki. Näyttää vähän perseeltä :heart: Okei, mulla kurottiin ehkä ihan inasen liian piukkaan noi tikit toisella kierroksella :D

Ei mun maha ainakaan perseelle näytä :D tasanen on =)

Alkuperäinen kirjoittaja pyllyltä näyttää:

Tarkoitti varmaan sitä että haava jää sinne makkaroiden alle piiloon,ja sittenpä se hiostuupi siellä aika mukavasti ja ehkä tulehtuupi.
Mun rellukan sais tukea kepeillä ylös ettei haava jäis makkaroiden alle piiloon.

Onneksi on tehty pystyyn,niin sai toisen perseen tosiaan kaupan päälle;)

Sanos muuta! Ei oo monella tuplapyllyä!

Ai, muillakin on etupylly. :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pyllyltä näyttää:

Tarkoitti varmaan sitä että haava jää sinne makkaroiden alle piiloon,ja sittenpä se hiostuupi siellä aika mukavasti ja ehkä tulehtuupi.
Mun rellukan sais tukea kepeillä ylös ettei haava jäis makkaroiden alle piiloon.

Onneksi on tehty pystyyn,niin sai toisen perseen tosiaan kaupan päälle;)

Sanos muuta! Ei oo monella tuplapyllyä!

Ai, muillakin on etupylly. :D :heart:

Ai kamala! En mä tiennytkään. Mähän oon trendikäs! Ainaki palstalla :D

Yhteistyössä