K
kyselee
Vieras
Onko jälkivuotoa? Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta olen aiemmat lapseni synnyttänyt alateitse. Niin ja arvaan kyllä, että sektoinkin jälkeen on jälkivuotoa, onko näin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee:Onko jälkivuotoa? Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta olen aiemmat lapseni synnyttänyt alateitse. Niin ja arvaan kyllä, että sektoinkin jälkeen on jälkivuotoa, onko näin?
Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Kyllä on ja paljon onkin - ainakin mulla on ollut molempien sektioiden jälkeen. Mutta se alkaa vasta kun pääsee kunnolla liikkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Kyllä on ja paljon onkin - ainakin mulla on ollut molempien sektioiden jälkeen. Mutta se alkaa vasta kun pääsee kunnolla liikkumaan.
No niin arvelinkin, mutta onko siis enemmäm kuin alatie synnytyksessä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohtu kuivataan sektiossa mutta kaikilla se ei vaikuta jälkivuodon määrään vaan sitä tulee samalla lailla kuin alatiesynnytyksessäkin. Kestokin vaihtelee hyvin paljon. Ensimmäisen vuorokauden aikana sektion jälkeen vuoto on hankalinta kun sängyssä makaamisen takia veri pääsee kestymään emättimeen ja sitten ykskaks asentoa vaihtaessa sitä hulahtaakin ulos niin että kaikki paikat on veressä. Lisäksi sektion jälkeen jälkivuodon hyytymien tarkkailu on hyvin kivuliasta puuhaa sillä vatsan painelu on leikkaushaavojen takia - sanoisinko suorastaan helvetillistä. Onnea tulevaan! =)