SEKTIOÄIDIT HOI!!! Housuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuisesti matalalantio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikuisesti matalalantio

Vieras
Eli mulle tehtiin pari viikkoa sitten hätäsektio, viilto on pystyssä ja housuongelmaa alkaa olemaan kun pitäis edustamaan lähteä. Miten ootte ratkaissut housuongelmat, kun tuntuu että vyötärökohta hankaa arpea.. Koska pystyitte taas käyttämään normaalisti housuja, ettei tarvii vetää tonne bikinirajaan asti..

laita ihan suosiolla mekko.

Oikeasti, vähäinenkin hankaus voi levittää sitä arpea vielä tuossa vaiheessa ihan "kivasti" jonka jälkeen se on loppuelämän ruma ja leveä ja epätasainen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Visnu:
Eikö siihen päälle voi vetää leveää haavateippiä, onko se kiellettyä?

sanottiin et mielellään ei peitettäis vaan annettais olla paljaaltaan.. :/

Ja hame on ok, mutta ei jokapäivä viitsis kun ilmakin on hiukan viileä vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita ihan suosiolla mekko.

Oikeasti, vähäinenkin hankaus voi levittää sitä arpea vielä tuossa vaiheessa ihan "kivasti" jonka jälkeen se on loppuelämän ruma ja leveä ja epätasainen :|

No koskas sitä "usklatais" ihan normeihin siirtyä?

Mulla hätäsektiosta vuosi aikaa ja muistelisin, et 4-5kk sektiosta pystyi ajattelemaankaan farkkujen käyttöä. Mulla ainakin tuli tuo pystyarpi aika herkästi kipeäksi sauman painaessa. Kesän menin verkkareilla ja yleensäkin housuilla, joissa oli löysä vyötärö

No mulle on tehty kolme sektiota pystyyn, viimeisin 3kk sitten. Housuja olen kyllä pystynyt heti pitämään. Farkkuja en kyllä ihan heti kun ne hankaa aikalailla sitä haavaa, mut kyllä jo kolmen viikon kuluttua leikkauksesta. Pistä joku siihen haavan ja housun väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Visnu:
Eikö siihen päälle voi vetää leveää haavateippiä, onko se kiellettyä?

sanottiin et mielellään ei peitettäis vaan annettais olla paljaaltaan.. :/

Ja hame on ok, mutta ei jokapäivä viitsis kun ilmakin on hiukan viileä vielä..

Apua, mä nimenomaan olen luullut että haavateippi just estäis sen ruman kohoarven muodostumista, mutta jos siihen on sitten joku myy syy, ettei sektioarpeen sitä saa käyttää. Se nimittäin pitää hyvin arven reunat paikoillaan, jolloin ne ei pääse hankauksestakaan leviämään.

Turvotus kun laski kropasta niin ettei enää farkut kiristäneet niin aloin pitämään samoja farkkuja kuin ennen raskauttakin ja raskauden aikana pidin (viimeiset kaks viikkoa ei mahtunut, turposin jotenkin jopa sormista)
Noin kolmisen viikkoa sektiosta se taisi olla. Ihan tavallisia farkkuja joiden kaulus on suunnilleen siinä arven kohdalla. Vyötä en kyllä vielä käytä enkä varmaan vähään aikaan.

arpi vaakaan, kotona oon aina pitänyt olopöksyjä tms. lökäpöksyjä

pystyin jo 1kk sektion jälkeen pitämään hyvin farkkuja tms mutta suosittelen hametta jos haava kovin kipeä.. itselläni pysty hätäsektion arpi jossa ei ollut tikkejä vaan hakaset.. parhaillan metsästän korkeavyötäröisiä bikininhousuja :)

Itse pidin pitkää paitaa, esin toppia niin että laitoin housun alle. auttoi jonkun verran. Ja sellainen teippi auttaa myös jos ihan pakko jotain tiettyä päälle laittaa. Itsellä oli kyllä niin matalia farkkuja, ettei ne haavaa pahemmin hiertäneet, eikä näkynyt silti mahakaan pitkän topin/paidan kanssa.

Yhteistyössä