Seksuaalisuudesta ja avioliitosta yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Olen pohtinut nyt näiden homo keskustelujen myötä avioliittoa ja sen ns. Puhtautta. Avioliitossahan pitää olla uskollinen ja näin. Mutta entä sellaiset parit joiden kumppani on vaikka vammautunut sillä tavoin ettei seksiä enää ole? Miten he toimivat? Jos heillä on ns. Sivusuhteita pidetäänkö sitä hyväksyttävämpänä kuin kaksi normaalia ihmistä yhdessä joilla olisi muitakin? Mikä on nykyään pettämistä?

Voisi myös miettiä homo ja lesbo parienkin avioliittoja. Miten toimivat kun haluavat lapsia? Käyvätkö he silloin vieraissa vai miten? Mikä on nykyään pettämistä?

Mä en ole vammautunut tai mitään, vaan olen aseksuaali. Olen antanut miehelle luvan panna ketä huvittaa jos siltä tuntuu. Läheisyyttä ja muuta meidän suhteessa on paljon, ellei jopa keskivertoa enemmän.
Pettämiseksi luokittelen oikeastaan vain henkisen pettämisen ja sen jos jompikumpi tekisi toisen kanssa sellaisia "meidän juttuja" mitä ollaan sovittu että vain kahdestaan :)

Nykyistä miestä ennen minulla oli tyttöystävä ja silloinkin homma toimi samalla tavalla, ero tuli ihan muista syistä.

Yhteistyössä