seksuaalista härintää vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Setis ja kumppanit tekevät työkseen seksuaalista häirintää.
No mutta rakas körttinunna-mummo 🌷

minähän kerron vaan omista äärimmäisen upeista, hellistä ja iloisista nautintokokemuksistani puolta nuoremman salarakkaani kanssa

kun nyt niitä tirkistelet kuitenkin (jäit jo kiinni), niin lisää löylyä
neito totesi hiljattain että hän saa ihan aina monet orkut mun kanssa sessioissamme, myös silloin kun☝️:tan 🥰

t. setis

No mutta rakas körttinunna-mummo

minähän kerron vaan omista äärimmäisen upeista, hellistä ja iloisista nautintokokemuksistani puolta nuoremman salarakkaani kanssa

kun nyt niitä tirkistelet kuitenkin (jäit jo kiinni), niin lisää löylyä
neito totesi hiljattain että hän saa ihan aina monet orkut mun kanssa sessioissamme, myös silloin kun:tan

t. setis
tonne et sit oikeesti osaa mennä kirjottaan ja huohottaan? turhanpäiten tota keskusteluosiota ei ole perusteltu.

Ei, en halua tehdä mitään ilmoitusta koko asiasta poliisille. Koko ketjun pointti mulla oli se, että olenko nyt täysin turhasta ahdistunut. Vastanneiden perusteella olen, joten ehkä parempi jatkaa vain elämää
(y)

Jokaisen pitää välillä käydä asioita läpi päästäkseen perille siitä mitä mieltä oikeasti on. Siinä prosessissa helposti ylitulkitsee ja lähtee laukalle koska varsinkaan kovin henkilökohtaisiin asioihin on vaikea suhtautua tunteettoman analyyttisesti. Silloin helpottaa kun joku sellainenkin kommentoi, jolla ei ole omaa lehmää ojassa. Se tuo perspektiiviä.

#31 kommentoijalle peukutus.
Sinun kaltaisille kirjoittajille tämä palsta on alunperin tarkoitettu.
Ap. ja monet muut.
Rasittavat tyypit eivät lähde kulumallakaan tältä palstalta. Loikkikaa vain viestit yli.
Eniten apua tarvitsevat eivät tälle palstalle eksy.

Kaikille vastanneille, en ole aikomassa tehdä poliisille mitään ilmoitusta yhtään mistään, sen voin itsekin sanoa että minua ei raiskattu ja ei tällaisella asialla poliisia vaivata. Myöskään en halua itselleni enkä toiselle osapuolelle mitään ongelmia. Enemmänkin mietin juuri sitä että tapahtuiko tuossa mitään väärää vai liioittelenko mielessäni koko asian. Vastauksista päätellen liioittelen.
Lain silmissä sinut raiskattiin ja tapahtui väärää. Saathan sä itse olla mitä mieltä tahdot. Jos ajattelet, et suhun on ok tunkea juttuja, vaikka sanot "ei", sit se on sun juttus. Osa ihmisistä tahtoo syödä omat tai jonkun toisen sukuelimet, eivätkä he näe siinä mitään väärää. Omat sukuelimensä saa syödä tietyllä tapaa laillisesti, mutta ei toisten.

Sä saat vastauksia täällä ihmisiltä, jotka ovat ditä mieltä, että miehet eivät ikinä tee mitään väärää. Olisit kysynyt toisinpäin, kertonut olevasi mies, jota nainen ahdisteli. (Kun kolme sivua olis käyty läpi muijan ulkonäköä) olis tultu tulokseen, et homma oli väärin.

Lain silmissä sinut raiskattiin ja tapahtui väärää. Saathan sä itse olla mitä mieltä tahdot. Jos ajattelet, et suhun on ok tunkea juttuja, vaikka sanot "ei", sit se on sun juttus. Osa ihmisistä tahtoo syödä omat tai jonkun toisen sukuelimet, eivätkä he näe siinä mitään väärää. Omat sukuelimensä saa syödä tietyllä tapaa laillisesti, mutta ei toisten.

Sä saat vastauksia täällä ihmisiltä, jotka ovat ditä mieltä, että miehet eivät ikinä tee mitään väärää. Olisit kysynyt toisinpäin, kertonut olevasi mies, jota nainen ahdisteli. (Kun kolme sivua olis käyty läpi muijan ulkonäköä) olis tultu tulokseen, et homma oli väärin.

kiitos, yks ensimmäisistä viesteistä joka sai mut tuntemaa että tää mun paha olo on sallittua❤️

-ap

Ap ”lähti mukaan leikkiin”. Oliko ap llä ystävän suostumus siihen?

Yhteistyössä