Seksivaikeuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raanu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raanu

Vieras
Siis kun mulla on ihan pikkutyttöolo aina mieheni kans, en osaa ottaa seksiä sillei "tavallisesti" ja kiimasesti, vaan ujostelen hirveesti niitä seksuaalisia tunteitani, ja jotenkin sitten tää pikkutyttöolo häiritsee esim kiihottumista. Eli en välttämättä kiihotu ollenkaan kun "sisäinen lapseni" tulee tielle. Oonko outo?

et varmastikaan ole outo sillä mulla on JUURI SAMANLAISIA TUNTEITA kuin sinulla. Vai olenko minäkin outo sitten?!
Mitenkä sitä voisi vapautua?
Kun se tahtoo hävettää sitten jos jotenki antautuisi.

Tahtoisin myös kuulla miten olette "hoitaneet" ko. ongelmaa..
Täällä on nimittäin myös samanlaista ongelmaa, eli en uskalla "antautua", koska se hävettää. Mielummin piilottelen peiton alla, enkä uskalla näyttää mahdollista kiihottumistani...

Meilläkin ongelmana se etten muka uskalla sanoa mitä haluan ja näyttää mitä tunnen... Ollaan oltu 10v yhessä ja musta tuntuu että alkuaikoina kokeiltiin ihan kaikkea (ja kaikkialla...) mut nyt on vähän kuin kumpikaan ei uskaltais, aina samat jutut vaan vaikka mukavaa sekin.. Tuntuu et jos menisin ukolle kertoon että haluaisin niitä juttuja mitä silloin alkuaikoina se ei pian tykkäiskään...

Meillä on tepsinyt hotelli tai mökkiyö, laatuaikaa kahdestaan ja sopivasti viiniä/sidukkaa.
Ja seksyt alusvaatteet :)
Mutta se itseluottamus taitaa kuitenkin olla se kaikkein tärkein!

Siis musta tuntuu, että olen vieläkin liian nuori seksiin. En ole nainen, olen tyttö, vaikka olen jo päälle 30v. Ehkei seksuaalisuuteni ole saanut kehittyä rauhassa..?

Yhteistyössä