S
"suru"
Vieras
tänään tulee 3vuotta siitä kun mieheni kuoli
meillä on 3 lasta ,nuorin oli 5kk. en ole vieläkään päässy siitä yli. sukulaisetkin ihmettelee että oonko mä jotenkin outo kun en ota uutta miestä jne...joidenkin mielestä olen myös outo kun en ole ollut sängyssä kenekään kanssa kun mies kuoli
en koe olevani mitenkään masentunut,mutta muuten surullinen asiasta vieläkin.