Seksivälinekuvaketju!!! Lapsilta ja tiukkapipoilta kielletty

"toinen"
Mun mies tykkää kans kikkelivaljaista, sellasista mitkä sopivasti kiristää sitä. Mua vähä nolottaa mut kerron silti että olen sitonu niitä sille millon mistäkin huiveista ja omista ponnarilenksuistani tai käsikoristeistani.. musta ne on ihan hauskat kun näen miten mies niistä tykkää vaikken ite sen kummempia kiksejä niistä saa :)
 
Yöpöydän laatikosta löyty tällaisia.=)
111120141219

Mä en ole isojen dildojen ystävä.
Ei löytynyt nyt, mutta siellä piti olla sellanen silikooninen anusdildo, missä on palleroita. Olen tykännyt käyttää sitä ihan ykköseenkin.
Vähän tämän tyyppinen:


Piiskaa en myöskään saanut nyt kuvattua.

Noita seksileluja on mennyt vuosien saatossa roskiin, eikä olla vähään aikaan uusia hommailtu. Pitäis käydä Hotlipsissä joku päivä, aina sieltä jotakin kivaa löytää.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Se oli semmoinen vilautus =)

Yöpöydän laatikosta löyty tällaisia.=)
111120141219

Mä en ole isojen dildojen ystävä.
Ei löytynyt nyt, mutta siellä piti olla sellanen silikooninen anusdildo, missä on palleroita. Olen tykännyt käyttää sitä ihan ykköseenkin.
Vähän tämän tyyppinen:


Piiskaa en myöskään saanut nyt kuvattua.

Noita seksileluja on mennyt vuosien saatossa roskiin, eikä olla vähään aikaan uusia hommailtu. Pitäis käydä Hotlipsissä joku päivä, aina sieltä jotakin kivaa löytää.:)
 
Eiystävä
Näyttäisittekö vieraille kotona noita romppeitanne? Vanhemmillenne? Lapsillenne? Ystävillenne?

En ymmärrä mikä funktio näiden näyttelemisellä on. Tuli nyt vähän vastenmielinen tunne teistä. Onneksi ei tartte paremmin tuntea. Täytyy sanoa, että jos ennestään tunnettas, ottaisin kyllä etäisyyttä tollasiin tyyppeihin, tuo noiden kuvaaminen ja näyttely on aika ällöttävää.
 
Tuota tuota, joo =)
Nuohin kysymyksiisi voisit itse miettiä vastauksia.
Omalta osalta voin sanoa, että joillekkin ystävilleni saattaisin näyttää.


Alkuperäinen kirjoittaja Eiystävä;30420747:
Näyttäisittekö vieraille kotona noita romppeitanne? Vanhemmillenne? Lapsillenne? Ystävillenne?

En ymmärrä mikä funktio näiden näyttelemisellä on. Tuli nyt vähän vastenmielinen tunne teistä. Onneksi ei tartte paremmin tuntea. Täytyy sanoa, että jos ennestään tunnettas, ottaisin kyllä etäisyyttä tollasiin tyyppeihin, tuo noiden kuvaaminen ja näyttely on aika ällöttävää.
 
Eiystävä
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30420786:
Tuota tuota, joo =)
Nuohin kysymyksiisi voisit itse miettiä vastauksia.
Omalta osalta voin sanoa, että joillekkin ystävilleni saattaisin näyttää.
Minun ei tarvitse omalta kohdalta i miettiä vastauksia noihin kysymyksiin. Asioita joita en voi lapsilleni näyttää, en myöskään näyttele netissä. Sinun puolestasi taas en voi kysymyksiin vastata.

Kukaan kaveri muuten tuskin haluaa välineitäsi nähdä. Mikäli sulla mitään kavereita ehtii syömisen ja oman perseesi kaivelun ohella edes olla.
 
Minähän vastasin omalta osalta, vai?
Mulla on paljo muutakin hommaa ku syöminen ja perseen kaivelu, mutta niistä ei sen enempää.

Miksi muuten avasit koko ketjun?


Alkuperäinen kirjoittaja Eiystävä;30420803:
Minun ei tarvitse omalta kohdalta i miettiä vastauksia noihin kysymyksiin. Asioita joita en voi lapsilleni näyttää, en myöskään näyttele netissä. Sinun puolestasi taas en voi kysymyksiin vastata.

Kukaan kaveri muuten tuskin haluaa välineitäsi nähdä. Mikäli sulla mitään kavereita ehtii syömisen ja oman perseesi kaivelun ohella edes olla.
 
[QUOTE="riik";30420731]Meillä piiskaa annetaan tällaisella:



On varsinaisesti salaattiotin, mutta kelpaa myös muihin käyttötarkoituksiin.[/QUOTE]

Lätsähtää kivasti.:D
 

Yhteistyössä