Okei, en tykkää. Kyllä oikein hyvin ajeltu kullin ympäristö ilman härpäkkeitä on kaikkein kiihottavin.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30418689:Ei mittee syvällisempää, visuaalista rekvisiittaa, juu nou
Okei, en tykkää. Kyllä oikein hyvin ajeltu kullin ympäristö ilman härpäkkeitä on kaikkein kiihottavin.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30418689:Ei mittee syvällisempää, visuaalista rekvisiittaa, juu nou
Okei, en tykkää. Kyllä oikein hyvin ajeltu kullin ympäristö ilman härpäkkeitä on kaikkein kiihottavin.
Mikäs tän funktio on?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30418762:
Kulliputki
Mikäs tän funktio on?
Aikamoinen, mä en noita leluja oikein harrasta ihmeellisemmin niin en ihan nää miten tuo toimii käytänössä.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30418907:Öö, stimuloida penistä.
Aikamoinen, mä en noita leluja oikein harrasta ihmeellisemmin niin en ihan nää miten tuo toimii käytänössä.
Pitäis ottaa palstatapaaminen/pikkujoulut/seksikutsut Erotiikkatuotteiden verkkokauppa ja kotiesittelyt | Seksikutsut.com - Erottiikka tuotteiden kotiesittelyt ja verkkokauppa
Alahan rätti järestää, mielellään Keski-Suomeen.
Yöpöydän laatikosta löyty tällaisia.=)
111120141219
Mä en ole isojen dildojen ystävä.
Ei löytynyt nyt, mutta siellä piti olla sellanen silikooninen anusdildo, missä on palleroita. Olen tykännyt käyttää sitä ihan ykköseenkin.
Vähän tämän tyyppinen:
Piiskaa en myöskään saanut nyt kuvattua.
Noita seksileluja on mennyt vuosien saatossa roskiin, eikä olla vähään aikaan uusia hommailtu. Pitäis käydä Hotlipsissä joku päivä, aina sieltä jotakin kivaa löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Eiystävä;30420747:Näyttäisittekö vieraille kotona noita romppeitanne? Vanhemmillenne? Lapsillenne? Ystävillenne?
En ymmärrä mikä funktio näiden näyttelemisellä on. Tuli nyt vähän vastenmielinen tunne teistä. Onneksi ei tartte paremmin tuntea. Täytyy sanoa, että jos ennestään tunnettas, ottaisin kyllä etäisyyttä tollasiin tyyppeihin, tuo noiden kuvaaminen ja näyttely on aika ällöttävää.
Kuinka nämä toimii saisinko kuvan päällä?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30415697:
Kikkelivaljaat
Minun ei tarvitse omalta kohdalta i miettiä vastauksia noihin kysymyksiin. Asioita joita en voi lapsilleni näyttää, en myöskään näyttele netissä. Sinun puolestasi taas en voi kysymyksiin vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30420786:Tuota tuota, joo =)
Nuohin kysymyksiisi voisit itse miettiä vastauksia.
Omalta osalta voin sanoa, että joillekkin ystävilleni saattaisin näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Eiystävä;30420803:Minun ei tarvitse omalta kohdalta i miettiä vastauksia noihin kysymyksiin. Asioita joita en voi lapsilleni näyttää, en myöskään näyttele netissä. Sinun puolestasi taas en voi kysymyksiin vastata.
Kukaan kaveri muuten tuskin haluaa välineitäsi nähdä. Mikäli sulla mitään kavereita ehtii syömisen ja oman perseesi kaivelun ohella edes olla.
Kuinka nämä toimii saisinko kuvan päällä?