Aha. No meidän lapsi ei oo vauva enää. Eikä kaikkia huvita panna jos vauva tuhisee parin metrin päässä, ja hyvä niin.Vauvat eivät vanhempien seksistä piittaa tai sitä ymmärrä. Jos ei pysty seksiin vauvan kanssa samassa huoneessa tai sängyssä, niin vika on ihan omien korvien välissä.
Jossain vaiheessa ne vauvat kasvavat koululaisiksi ja teineiksi ja silloin asia ja ajankohta on ongelmallinen. Ongelmallinen, mutta ratkaistavissa.
Riittävästi kun tulee ikää, alkaa unohtua mitä tarkoittaa spontaani seksiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28466188:Olenkohan mä ainoa, joka ei tykkää harrastaa seksiä siten, että johonkin kohtaan sattuu? Siis pöydänkulma painaa tai jalkaa joutuu pitämään epämääräisessä asennossa nojatuolin selkänojan päällä? Kyllähän sitä periaatteessa voi käyttää mielikuvitustaan ja harrastaa seksiä vaikka olohuoneen kattolampusta pääalaspäin roikkuen, mutta ihan toinen juttu on se, onko se miellyttävää vai alkaako kenties jalka kramppaamaan kesken lystin.
Ap: meillä oli onneksi aikoinaan tilaa riittävästi ja oli sohvakin, jolle mahtui.
Ei se suihkussa kovin helposti onnistukaan. Tai onnistuu takaapäin, jos itse seisoo jollain jakkaralla tai nostaa toisen jalan sellaiselle. Pesukoneen päällä onnistuumiten te eripituiset pariskunnat (pituusero vaikka 20 cm) harrastatte suihkussa seksiä? Istualleen, pitkin pituuttaan vai seisten jollain keinolla? Pitäis ottaa satunnaiseen käyttöön, mutta pituusero ongelmana
No takaapäin tuo on sujunut ihan hyvin.Miehellä on kai hyvät reisilihakset kun se jaksaa pumppailla jalat koukussakin. Mä oon 155 ja mies 182. Ja onnistuu se tietty sylikkäinkin seinää vasten vähän aikaa, siis sillai nainen seinää vasten jalat miehen vyötärön ympärillä. Mut siinä ei jaksa olla kauaa. Ja tietenkin sylikkäin mies istumassa lattialla ja nainen päällä.miten te eripituiset pariskunnat (pituusero vaikka 20 cm) harrastatte suihkussa seksiä? Istualleen, pitkin pituuttaan vai seisten jollain keinolla? Pitäis ottaa satunnaiseen käyttöön, mutta pituusero ongelmana
Ei voi kun nauraa Mitenkähän tässä maailmassa enemmistö ihmisistä elää? Onko lapsille omat huoneet? Montako ihmistä nukkuu samassa huoneessa? Kyllä on varmaan suurin osa maailman ihmisistä ihan kamalan hyväksikäytön uhreja eivätkä varmaan ikinä selviä saamistaan traumoista, kun vanhemmat on sekstaillut ja tehnyt uusia siskoja ja veljiä lapsen nukkuessa. Niinhän se oli meilläkin Suomessa vielä muutama sukupolvi sitten, että koko perhe nukku samassa huoneessa, suurimmassa osassa talouksista.Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468775:No niinpä. Ei sillä et vauva tai taaperokaan tajuaisi mitään mahdollisesti herätessään, mutta silti... Kiva nähdä äiti ja isi siinä vähän "halailemassa". en mä pystyisi, ajatuksenakin sairas ja kuvottava. Jotenkin ymmärrän et miehet voisivat vonguta seksiä vaikka perhepedissä, mutta jotain vikaa pitää olla, että äiti asettaa munansaannin lapsen edelle. Kai sitä voi vähän hillitä itseään!! Ei niitä lapsia ole pakko hankkia, jos alkeelliset paritteluhalut menevät kaiken edelle.