Seksisuhde...

  • Viestiketjun aloittaja WendyTT
  • Ensimmäinen viesti
WendyTT
Tapasin miehen, meillä klikkasi, todella paljon samoja kiinnostuksen kohteita.
Puhutaan itseasiassa todella syvällisiä asioita, mutta sitten se seksi. Se on aika hyvää...
No, kuukauden verran kierreltiin ja kaarrelitiin, tavattiin muutaman kerran, kunnes minä otin asian esille. Ja lopputulos on että meillä on seksisuhde..
Lähinnä johtuen elämäntilanteista, minun elämäntilanteesta. En pysty vakavaan suhteeseen nyt.
Mutta en nyt tiedä oliko tämä ollenkaan hyvä ratkaisu. Myös miehellä on sitoutumisongelmia ja ehkä siksikin tämä on ollut niin helppoa, kun en tavallaan ole hänen tavoitettavissa.

Sovittiin että jos tulee tunteita, suhde täytyy lopettaa.
Mies sanoi myös että olen "kiinnostava, erilainen". Taidan laittaa liian paljon painoa noille sanoille, joten luulen että pian välitän hänestä liikaa.

Tässä ei voi käydä kun huonosti, eikö?
 
wut
Jos jossain vaiheessa niitä tunteita tulee niin et voi ainakaan hänelle kertoa, koska se on sitten loppu. Jos tunteita ryhdyt peittelemään niin ne paljastuu kuitenkin ja se on sitten loppu. Aika vakava seksisuhde. Niin paljon rajoitteita.
 
"onni"
Lopulta käy huonosti, eli suhde loppuu mikä tuntuu ikävältä, mutta sitä odotellessa ehtii nauttimaan paljon seksistä. Jos seksisuhde ei lopu väljähtymiseen, se loppuu siihen kun toiselle tulee tunteita, ja hän suuttuu kun ei saa vastakaikua.
 
WendyTT
Aion kyllä kertoa, heti jos/kun sellaisia tunteita tulee. Tosin olen hieman outo tunteideni kanssa, ne tulevat ja menevät... Hänellä on samoin.
Joten tämä voi olla hieman vaarallinen tapaus kummallekin, koska se voidaan kokea ns. turvalliseksi. Ja siten tunteet pääsevätkin kehittymään joksikin, mihin ei pitäisi mennä.
Ylianalysoin nyt.

Mutta jos muilla kokemuksia vastaavista suhteista, miten kauan ne ovat kestäneet?
 
WendyTT
..Niin ja oikeastaan mietin, oliko hänellä jo jotain tunteita, kun puhui noin.
Ja tilanne oli vähän sellainen, että minä jouduibn sanelemaan säännöt.

Mutta kuulostamatta kylmältä, en tiedä olisiko se enemmän itsetuntoa hivelevä juttu, vai välitänkö hänestä ihan oikeasti :s
 
Riippuu varmaan ihmisestä, kuinka tuollaiset asiat ottaa.

Itse olin pitkään seksisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa oli paljon muutakin ja jotain tunteitakin pelissä. Mulle "tunteet" eivät vaan yleensä sisällä omistushalua, eli ei ollut vaikeata, vaikka seurustelu ei missään nimessä tullutkaan kysymykseen.
Seksisuhde ja ystävyys loppui miehen kuolemaan.
 
WendyTT
Olen pahoillani Ciervo :( Että mies menehtyi.

Minulle tunteet sisältää omistushalua. Mutta oikeastaan koen tilanteen nyt aika helpoksi, kun asiasta puhuttiin ja kumpikin tietää missä mennään. Joten ei tarvitse yrittää pähkäillä niitä tunteita tai muutenkaan missä mennään.

En usko että juttu kestää kauan, mutta pidän kivaa niin kauan kuin kestää.
 
"onni"
Aion kyllä kertoa, heti jos/kun sellaisia tunteita tulee. Tosin olen hieman outo tunteideni kanssa, ne tulevat ja menevät... Hänellä on samoin.
Joten tämä voi olla hieman vaarallinen tapaus kummallekin, koska se voidaan kokea ns. turvalliseksi. Ja siten tunteet pääsevätkin kehittymään joksikin, mihin ei pitäisi mennä.
Ylianalysoin nyt.

Mutta jos muilla kokemuksia vastaavista suhteista, miten kauan ne ovat kestäneet?
Itselläni on ollut noin nelikymppisenä pari seksisuhdetta jotka kestivät 1-2 vuotta. Sehän on hyvä tapa hoitaa seksitarpeet esim. silloin kun on eronnut, eikä valmis uuteen vakavaan suhteeseen, ja on vielä viriilissä iässä.
 
WendyTT
Kyllästyn täysin kauan ennen kuin tämä on kestänyt edes vuoden :D
Tai sitten rakastun.

Minkälaisia asioita muut ovat tehneet yhdessä?
Mies on joka kerta halunnut laittaa minulle ruokaa, juomaa. Pyytänyt yöksi.
Ja nyt kyseli olinko illalla ulkona, aiempaan keskusteluumme liittyen, olisi ilmeisesti halunnut nähdä muuallakin kuin hänen luonaan.

Heti kun saimme suhteen luonteen sovittua, on hän myös viestitellyt paljon kaikenlaisesta, mikä on outoa.
Ja itse kun haluaisin ottaa vähän etäisyyttä.
 
ap.
Nonni. Se oli sitten siinä se juttu.

Pystyn yleensä harrastamaan seksiä kiintymättä henkilöön, mutta tässä tapauksessa myös puhuimme todella syvällisiä lähes päivittäin.
Ensin vihjaisin, että eikös sopimus ollut muuta.. Ja kun sain vastauksen, että "..jos niin haluan..ihmiset eivät ole robotteja ja asiat eivät ole mustavalkoisia.." Niin sitten möläytin suoraan, että sillä hetkellä hän aiheutti minulle tunteita, ja että hänen olisi parempi "juosta pois" - Ilmaus jota itse käytti, mitä tulee tunteisiin.

Esitin asian ihan ystävällisesti, että parempi tavata vain seksin merkeissä.
Mies ei ole vastannut mitään!

Mutta ottaen huomioon tämän kaiken, on varmaan parempi että olla yhteydessä, ainakaan vähään aikaan.
Huh, miehet, voiko vielä välttelevämpää olla.
 
dydy
Minulla oli miehen kanssa seksisuhde yli vuoden ja koko ajan oli tunteita,miehelläkin mutta ei kuitenkaan niin että olisi ollut valmis vakavaan suhteeseen minun kanssa. Sovimme että kun toinen tapaa jonkun niin suhde loppuu.Mies tapasi toisen mutta olisi halunnut edelleen jatkaa seksisuhdetta kanssani mutta minä sanoin että en voi. Mies kysyi että onko minun tunteet tullut takaisin ja totesin ettei ne koskaan ole kadonneetkaan vaikka niin annoin ymmärtää. Nyt miehellä on toinen ja minä jäin yksin,en tiedä mistä seksiä nyt kun yhden illana juttuihin en ala ja seksisuhteeseen en pysty.Tekee todella vaikeaa olla ilman kun olen erittäin seksuaalinen.Saisinhan minä tietysti tuolta mieheltä jos vaan kysyisin mutta en halua sotkeentua kun hänellä on toinen.
 
sokkelit
Onko tällä sivulla kukaam joka haluaisi kokeilla yhden illankokeilua Jyväskylän seudulla parikymppisen miehen kanssa?
En tiedä kuinka hyvin tältä keskustelupalstalta löytyy seksi seuraa. Mutta itselleni on ollut suunnattomasti apua seksi seuraa sivustosta seksisuhteiden etsimiseen netistä. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sitä seuraa löytyy netistä, mutta pitää vaan tietää mistä etsiä ja miten toimia. Vähän vaivaa täytyy nähdä, mutta se on sen arvoista.
 

Yhteistyössä