Seksisuhde miehen kanssa ja mies haluaisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastajatar

Vieras
anaaliseksiä. Mua se ei kiinnosta yhtään enkä sitä halua. Pelkään sitä kipua ja kun ei yksinkertaisesti kiinnosta!

No mies eilen seksin jälkeen sanoi, että haluaa kyllä anaaliseksiäkin joku kerta. Mä sanoin, että siihen en suostu. Mies sanoi, että jos aion hänen luonaan käydä niin sitten pitää suostua siihen. Sanoin, että sitten pitää lopettaa käyminen. Mies siihen, että on se on sun menetys se.

Siis mikä saa tuon miehen kuvittelemaan, että mun on pakko suostua johonkin mitä en halua?! Harmi jos hyvän seksin saaminen loppuu tuohon, mutta mä en ala suostumaan tuohon vain toisen mieliksi! Saa sitten etsiä jonkun toisen naisen tyydyttämään halunsa jos multa ei pillu kelpaa.

No ma voin sulle kerto et ma en tahdo panna keta analiauko ja olen kova seksimies jos kiinnosta niin laita viesti niin sovita tapaminen?Mina vieda sut pitsa, tansi tansia ja sit sa voida mieti tahtoko nayta mulle lakana??Mita sano sina?Analiauko niin kakanen eta kyl paha teke se.

[QUOTE="a p";24497598]Ei lähde tämä perse jakoon ja jos pillu ei riitä niin sitten etsikööt jonkun muun.[/QUOTE]
Hyvä! Pidä pintasi äläkä ole miehen vietävissä. Tiedä millaisia vaatimuksia tulisi seuraavana.

[QUOTE="vieras";24497625]Hyvä! Pidä pintasi äläkä ole miehen vietävissä. Tiedä millaisia vaatimuksia tulisi seuraavana.[/QUOTE]

No en todellakaan ole vietävissä! Jos pillu ei riitä, niin olkoot sitten ilman sitäkin mun kohdalla. Siinäpähän menettää kehumansa pillun ja suun. :D

[QUOTE="a p";24497646]No en todellakaan ole vietävissä! Jos pillu ei riitä, niin olkoot sitten ilman sitäkin mun kohdalla. Siinäpähän menettää kehumansa pillun ja suun. :D[/QUOTE]

Sa voit olla sit mun loytama roska jos olit sen miehen aare<3 Mulle kelpa pilu ja suu toki toki ma tahto sita.

[QUOTE="aaaa";24497685]Sen siitä saa kun roikkuu sian kanssa pelkässä seksisuhteessa. Itse olet tuota kerjännyt.[/QUOTE]

Miten niin olen kerjännyt? Olisko tilanne eri jos olisin parisuhteessa tuon miehen kanssa?

:laugh: :laugh:

[QUOTE="a p";24497744]Mene muualle typerä provo. Sun "vitsi" ei ole naurattanut missään vaiheessa kun olet täällä nyt pari päivää tuota juttua viljellyt.[/QUOTE]

Sa vain nyt olla kiuku nainen kun se jattaa sut mut ma anta sulle hali!Ja pusi!

Noh, asia on yksinkertainen. Lakkaatte tapaamasta ja etsitte molemmat itsellenne paremmin sopivat kumppanit.
Turha sitä on tänne tulla valittamaan. On molempien etu että löydätte itsellenne sopivat seksikumppanit.

[QUOTE="iipa-";24497626]Potki tuommonen sikaläjä hiiteen :S ei sun todellakaan tarvi tehdä mitään mitä et halua.[/QUOTE]
Mihin se tarvii potkia, kun aloittaja on itse mouruamassa sen miehen perässä ja kyseessä on seksisuhde. :laugh:

Ei nyt kannattaisi vetää liikaa johtopäätöksiä. Mä en kaipaa mitään parisuhdetta, en ainakaan tuon miehen kanssa. Kyse on pelkästään seksistä ja se harmittaa jos hyvä seksi loppuu. Seksiä saan kuitenkin muualtakin eikä tuo mies nyt niin ainutlaatuinen ole.

Parisuhdetta varten on aivan toiset miehet kuin tuo. Se on ollut selvää alusta asti. Mies haluaa musta vain seksiä, mutta niin haluan mäkin vain seksiä miehestä. En vain halua suostua anaaliseksiin.

[QUOTE="vieras";24498003]Hei haloo, nyt puhutaan seksisuhteesta. :laugh:[/QUOTE]

Tätä ei tainnut kaikki tajuta. :D Mies hyväksikäyttää mua, mutta niin käytän mäkin miestä hyväkseen. :p

Tulipahan mieleen: onko kukaan palstalainen koskaan vastannut tuollaiseen painostukseen sanomalle, että ok jos mies suostuu myös olemaan anaaliseksin ottavana osapuolena, ennen naista tietenkin?

Meikäläisellä on muutama vakipano ja yhen kanssa tulee hoidettua anaalit. Se on mukavaa vaihtelua. Mutta muilta en sitä edellytä.

Jos olet kaunis ja sexy + asut etelä-Suomessa, niin voin ottaa tuon anaalipainostajan paikan. Nimenomaan varatut sexyt naiset kiinnostaa, koska ei oo aikeita suhteilla.

Yhteistyössä