Seksistä mielipidettä..

hei
Mä mimmali ymmärrän sua kai aika hyvin. Kun tapasin mieheni, ei kumpikaan ollu koskaan harrastanu seksiä. Enkä mä edes yksikseni. Sit aika pitkäänkin oltiin niin et harrastettiin seksiä ja mies on mitä ilmeisimmin runkannut vaikkei siitä mulle kertonu. Mä ajattelin silloin just noin et yök. Sit mun mies sai lopulta puhuttua mulle et se on ihan jees. Ja sit se suostutteli mutki kokeileen. Ja se on kivaa välillä. En mä usein itteeni tyydytä, ja vain sillon ku mies ei oo kotona mut oon hyväksyny täysin sen, että mies tyydyttää itteään. Se on viel niin söpö ku se aina kertoo mulle :D Ja miehille - tai ainaki mun omalle - seksi on tosi tärkeetä ihan fyysisestikin.

Raskausaikoina mä olen ollu tosi haluton. Se vaikutti heti mieheenki. Ei se halunnu mun sisään tulla ku se ties etten mä tykkää. Mä sit hoitelin sitä käsin ja suulla jos jaksoin. Muuten hän kävi omalla kivalla sillon ku siltä tuntui. Mitä jos te puhuisitte asiasta. Mä esim. halusin tietää mitä mies ajattelee ku se vetää käteen. Kuulema mua. Ihan sama puhuiko se totta, mutta mä elän siinä uskossa että hän ajattelee nimenomaan mua silloin. Musta se on kivaa :) Elä kiduta miestäs vaan anna sille lupa.

Rukoilijasirkka
Mä ajattelen vähän sillai, että se itsetyydytys on aika yksityinen asia, vähän ku kakalla käynti. tavallaan semmonen aika normaali juttu, eikä se mun mielestä ole seksiä. Mä oon tehnyt sitä lapsesta saakka, ennen, ku edes tiesin seksistä mitään.

Noin varsinkin, jos se on vaan sitä pelkkää, eikä siihen liity mitään kuvien kattelua, niin aattelen, et se on aika neutraali asia. Kannattaa kyllä puhua miehen kanssa siitä ja miettiä asiaa. Jos mun mies sanois, että toivoo, et en tekis sitä, niin sitten en tekis.

Mut siis, mä ainakin ajattelen yleensä ihan vaan omaa miestä, kun niin teen. Vähän sama, ku et jos kutittaa, niin raavitaan.

Yhteistyössä