Alkuperäinen kirjoittaja v:mut voihan se olla vaikka p.askalla, eikä heti pääse auttamaan ei mut oikeesti koita unohtaa koko asia ja anna puuhailla. ei mullakaan haluja ollut raskauden aikana ja mulle tuli hirvee syyllisyys ku ties miten paljon toisen teki mieli, puuhaili sitten itsekseen.Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Tää piristi..Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:No mulla oli myös raskauden aikana halut -200%, mutta miehen tyydyttelyt ei minulle ole mitenkään loukkaavia, lähinnä ällöttää :ashamed:
Että senkus hommailee, mutta mä en halua tietää enkä nähdä. Ja varmasti on (sekä raskauden aikana, että nyt ) itekseen hommaillut, mutta mä en onneksi ainakaan ole saanut tietää
Kiitoksia.
Kai mun täytyy vaan sanoo uudestaan että tekee kun tekee kunhan ei sen takia esim myöhästy jostain.Sitä aina miettii että miksei se tuu apuun vaikka huudan,että jos onkin.. :$ :snotty:
Niimpä, et voi tietää mitä se on tekemässä - älä ajattele heti itsetyydytystä!
Joskus kun mun mies on tosi kauan esim. suihkussa niin ei mulle siitäkään tuu mitään ajatuksia sillä itekin istuskelen välillä vaikka 45min suihkussa ihan vaan nauttien lämpimästä vedestä =)
Mä en tiedä yhtään missä ja koska mies sitä tekee, mutta en mä haluakaan enkä viitsi edes ajatella sitä.
Unohda koko juttu ja huomauta vasta sitten jos sun nkäyvilläs alkaa tapahtua. Mun miehellä onneks sen verran häveliäisyyttä ettei sitä mun nähteni tee