Seksistä mielipidettä..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
No mulla oli myös raskauden aikana halut -200%, mutta miehen tyydyttelyt ei minulle ole mitenkään loukkaavia, lähinnä ällöttää :D :ashamed:

Että senkus hommailee, mutta mä en halua tietää enkä nähdä. Ja varmasti on (sekä raskauden aikana, että nyt ) itekseen hommaillut, mutta mä en onneksi ainakaan ole saanut tietää :D
Tää piristi.. :D
Kiitoksia.
Kai mun täytyy vaan sanoo uudestaan että tekee kun tekee kunhan ei sen takia esim myöhästy jostain.Sitä aina miettii että miksei se tuu apuun vaikka huudan,että jos onkin.. :$ :snotty:
mut voihan se olla vaikka p.askalla, eikä heti pääse auttamaan :D ei mut oikeesti koita unohtaa koko asia ja anna puuhailla. ei mullakaan haluja ollut raskauden aikana ja mulle tuli hirvee syyllisyys ku ties miten paljon toisen teki mieli, puuhaili sitten itsekseen.

Niimpä, et voi tietää mitä se on tekemässä - älä ajattele heti itsetyydytystä!
Joskus kun mun mies on tosi kauan esim. suihkussa niin ei mulle siitäkään tuu mitään ajatuksia sillä itekin istuskelen välillä vaikka 45min suihkussa ihan vaan nauttien lämpimästä vedestä =)
Mä en tiedä yhtään missä ja koska mies sitä tekee, mutta en mä haluakaan enkä viitsi edes ajatella sitä.

Unohda koko juttu ja huomauta vasta sitten jos sun nkäyvilläs alkaa tapahtua. Mun miehellä onneks sen verran häveliäisyyttä ettei sitä mun nähteni tee :)

Sinikka
Minulla on myös olleet halut nollassa raskauksien aikana. Mies parka on joutunut olemaan ilman varmaan vuoden putkeen!!! Varmasti on itsetyydytystä harrastanut, tosin ei minun läsnäollessani. Pienempi "paha" omat kädet kuin toinen nainen... Voimia ja tsemppiä odotusaikaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Tuota, kysyppä itseltäsi miksi se sinua haittaa tai pidät sitä epäsuotavana?
Samaa mieltä aikaisempien kanssa että kielto on kohtuuton, varsinkin ellet itse ole valmis sitten miestäsi jollakin keinoin tyydyttämään, ongelman ydin on mielestäni kuitenkin siinä että miksi suhtaudut asiaan kielteisesti?

quote]

Olisin valmis kyllä tyydyttämään miehen muilla keinoin kuin varsinaisella seksillä mutta kun se ei oikein häntä enää nykysin kiinnosta.Ennen kyllä,nyt ei. :|
Si mietin vaan että onko hänellä sitten se oma kätönen parempi..äh,ei tuu nyt taas mitään tämmöttestä.
Mun mielestä mä osaan tyydyttää itseni parhaiten, kun tiedän miltä mikäkin sormen liike itsestäni tuntuu, ei sen pitäis mun miehelle olla mustasukkasuuden aihe. Tosin osaa toi mieskin aika hyvin kielellä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:
Minulla on myös olleet halut nollassa raskauksien aikana. Mies parka on joutunut olemaan ilman varmaan vuoden putkeen!!! Varmasti on itsetyydytystä harrastanut, tosin ei minun läsnäollessani. Pienempi "paha" omat kädet kuin toinen nainen... Voimia ja tsemppiä odotusaikaan!
Kiitos.. :)

vieras
Samaa mieltä aikaisempien kanssa että kielto on kohtuuton, varsinkin ellet itse ole valmis sitten miestäsi jollakin keinoin tyydyttämään, ongelman ydin on mielestäni kuitenkin siinä että miksi suhtaudut asiaan kielteisesti?

quote]

Olisin valmis kyllä tyydyttämään miehen muilla keinoin kuin varsinaisella seksillä mutta kun se ei oikein häntä enää nykysin kiinnosta.Ennen kyllä,nyt ei. :|
Si mietin vaan että onko hänellä sitten se oma kätönen parempi..äh,ei tuu nyt taas mitään tämmöttestä.
no jos se raskaus vaikuttaa sun miehees sillä tavalla. oletko esittänyt asian niin että sinä haluaisit oikeasti tyydyttää hänet vai enemmänkin uhrautuvaisesti? jos kokeilisit jotain uutta lähestymistapaa? mut jos se asia vaivaa sua paljonkin niin parempi puhua avoimesti siitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

quote]

no jos se raskaus vaikuttaa sun miehees sillä tavalla. oletko esittänyt asian niin että sinä haluaisit oikeasti tyydyttää hänet vai enemmänkin uhrautuvaisesti? jos kokeilisit jotain uutta lähestymistapaa? mut jos se asia vaivaa sua paljonkin niin parempi puhua avoimesti siitä :)
Tossa on muuten pointtia.Jos olet esittänyt asias tyyliin "noh,kai mä sitten voisin runkata sua yms.." niin ei varmasti innosta miestä.Erilainen lähestymistapa tosiaan voisi auttaa.Siis jos näin on ollut. :)

Minäkin
yhdyn edellisiin. Ei ole koskaan tullut edes mieleen kieltää miestä masturboimasta, mun mielestä se olisi jo todellista toisen ihmisen yksityisyyteen puuttumista. Ja vielä omituisemmalta asia kuulostaa juuri sen tähden, koska sinua seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Toisin sanoen haluaisit miehesi elävän täydellisessä selibaatissa. Kohtuutonta, tosiaankin.

Minustakin sinun pitäisi nyt miettiä noiden omien asenteittesi taustoja. Ja tehdä asialle jotain. Tuollaisten vaatimusten esittäminen ei tee parisuhteellesi hyvää, eivätkä ne ratkaise sinun ongelmiasi seksiä/masturbointia kohtaan. Tällä hetkellä sinä yrität päästä eroon omista ongelmistasi miehesi seksielämän kustannuksella.

:D
No en ole pakon alla miestä "avittanut" vaan ihan normaaliin tyyliin..Ja aina sanonut että "sä osaat kyllä ton homman,ooks paljonkin harjotellu?". :snotty:
Mutta se vaan ei..Mies kun aina automaattisesti haluaa seksiä siitä jos häntä kosken joko kädellä tai suulla.Ja niinä harvoina päivinä kun minä haluaisin jotain niin mies sanoo vaan että ei mua huvita nyt ja kääntää selkää tms.. :eek:
Sillon mua ottaa vähän aivoon mut..

Nii no ei muakaan kyllä innostais yhtään sit aina sekstailla kun toiselle sopii.. sehän on selvää alistamista et juu ny tehhää kuule seuraavat 9kk ainakin sillo ku mulle käy eli toisin sanoen ehk kerta kuussa ja jos ei miellytä ni sit ei miellytä mut runkatakaan et saa! Älytöntähän tuo on.. Etkö voisi mitenkään vaikka yrittää tehdä sitä itselles ja saada sitä tuntumaa ettei se nyt niin vastenmielistä ole? Kyl mä sua tavallaan ymmärrän ja sillai hienoa et oot ainaski huomannu sen olevan iso ongelma, vai pidätkö ongelmana vain sitä et mies haluaa runkata vai omaa asennettasikin? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Etkö voisi mitenkään vaikka yrittää tehdä sitä itselles ja saada sitä tuntumaa ettei se nyt niin vastenmielistä ole? Kyl mä sua tavallaan ymmärrän ja sillai hienoa et oot ainaski huomannu sen olevan iso ongelma, vai pidätkö ongelmana vain sitä et mies haluaa runkata vai omaa asennettasikin? :hug:
Pidän suurimpana ongelmana sitä että asia ylipäätään häiritsee minua niin paljon että välillä pääsee poru.Eli asennetta.Olen joskus kokeillut itse tehdä jotain mutta kun se ei vaan tunnu miltään.Ei siis yhtään miltään.Mitä sitä sitten turhia tekemäänkään.. :|

Lainaus" Olisin valmis kyllä tyydyttämään miehen muilla keinoin kuin varsinaisella seksillä mutta kun se ei oikein häntä enää nykysin kiinnosta.Ennen kyllä,nyt ei.
Si mietin vaan että onko hänellä sitten se oma kätönen parempi..äh,ei tuu nyt taas mitään tämmöttestä. "

Tuohon voisi olla syynä myös se että kun teet sitä niin miehesi alkaa tekemään enemmänkin mieli "aitoa tavaraa" joka kuitenkaan ei saatavilla, joten pääsee helpommalla hoidellessaan itsensä, voi toki olla myös jonkinlaista mielenosoitusta mukana, miehesi tuntee itsensä loukatuksi kun sinun ei tee mielesi?
Mahdoton vastata, voi olla myös se että itse tehtynä laukeaa helpommin tai tuntee tilanteen kiusalliseksi kun sinä hoitelet häntä?
Vaihtoehtoja voi olla montakin nuo nyt nopeasti tulivat mieleeni.. (joutuu häipymään justiinsa)
Kuitenkin neuvoisin sinua olemaan tekemättä asiasta sen suurempaa kuin se onkaan, varsinkin raskaana ollessasi saatat reagoida jyrkemmin kuin olisi aihettakaan, koeta ottaa asia sopivalla hetkellä puheeksi miehesi kanssa, toivottavasti löytäisitte molempia tyydyttävän ratkaisun. :flower:

Äimänä
..tiedän,olen vanhanaikainen.. :ashamed:
En ole kertaakaan..Öm..ottanut omia käsiä peliin ja koen että se on jotenkin ällöttävää ja sanoin miehelle etten haluaisi että hänkään tekisi.Varsinkin nyt kun olen raskaana ja halut on -200% niin ajatus miehestä tekemässä jotain niin tuntuu aika loukkaavalta.Että kun vaimo ei anna niin tehdääs sitten ite.. :|
Onks kellään muulla tämmöstä?Tai kommentoitavaa,asiallista?
Tää asia vaivaa aika lailla nimittäin. :/
Siis apuam voiks joku oikeesti ajatella noin :O Ootko koskaan aatellu, että miehen on oikeesti pakko tyhjentää kivespussinsa säännöllisesti, sehän on perustarve!! On miehiä jotka on ollu selibaatissa, mutta nekin on sanoneet että se on kivuliasta eikä todellakaan mukavaa just sen takia kun ei kasseja tyhjennetä. Eihän kellekkään voi sanoo, että mua nyt sitten ällöttää jos saa tumputat kun en halua että sä tyydytät ittees!!?? Mä en kehtais edes vihjailla tollasta :O Sun kannattais tutustua omaan kroppaas joskus kaikessa rauhassa kun oot yksin, niin voisit huomata että sooloilu on ihan kivaa. Eikä siinä ole mitään ällöttävää saati sitten hävettävää että masturboi. Miehet oikeesti tarvitsee seksiä säännöllisesti ja jos ei sitä saa, niin kyllä on jokasella oikeus sitten vetää käteensä. Piste.

juu se on aika ilkeä tunne varmaa ku kassit täysinä, voin vaa kuvitella ku jos miettii et sillo jos ite tosi kiihottunu ni pilluun jo sattuu kun häpyhuulet verta täynnä.. saati et mitää ei vois tehdä ni aiii.. se on iha fyysinen tarvekin siis.. Eli kannattais kyl puhua asiasta enempi tai sit vain puhua sen verran et hän voisi asialle itse tehdä tarvittavan ja sillon ku et oo paikalla.

Lainaus" Olisin valmis kyllä tyydyttämään miehen muilla keinoin kuin varsinaisella seksillä mutta kun se ei oikein häntä enää nykysin kiinnosta.Ennen kyllä,nyt ei.
Si mietin vaan että onko hänellä sitten se oma kätönen parempi..äh,ei tuu nyt taas mitään tämmöttestä. "

Tuohon voisi olla syynä myös se että kun teet sitä niin miehesi alkaa tekemään enemmänkin mieli "aitoa tavaraa" joka kuitenkaan ei saatavilla, joten pääsee helpommalla hoidellessaan itsensä, voi toki olla myös jonkinlaista mielenosoitusta mukana, miehesi tuntee itsensä loukatuksi kun sinun ei tee mielesi?
ehkä miehestä ei tunnu kovin kivalta että vaimo ei halua häntä,mutta voi nyt kuitenkin "hoitaa homman" kuitenkin pois päiväjärjestyksestä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Miten näihin aina tulee niin tuomitsevia ja vähätteleviä kannanottoja?

Ei niillä ainakaan hyvää saada aikaan.

:/
No tässä tapauksessa juurikin siksi, ettei kukaan voi kieltää toista ihmistä tyydyttämästä itseään.

Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Miten näihin aina tulee niin tuomitsevia ja vähätteleviä kannanottoja?

Ei niillä ainakaan hyvää saada aikaan.

:/
No eikös se ole aika vähättelevää ja tuomitsevaa vaatia miestään elämään täydellisessä selibaatissa eli ettei käteenkään saisi vetää, kun vaimoa seksi ei kiinnosta? Ihan kuin sillä miehen seksuaalisuudella ei olisi mitään merkitystä. Ei ihmisen seksuaalisuus lopu nappia painamalla tai tässä tapauksessa käskemällä.

Mun mielestä kommentit on olleet aika asiallisia tässä ketjussa. Kukaan ei ole väittänyt, että ap:n pitäisi pakolla (ilman omaa halua) harrastaa seksiä miehen kanssa missään muodossa. Se olisi vähättelevää ja tuomitsevaa. Ainoa asia, mihin on puututtu, on tuo, että ap on todennut miehelleen, että olisi hyvä, ettei mies koskaan masturboisi. Ja normaalille ihmiselle tuo vaatimus kyllä on kohtuuton.

Ap vaikuttaa erittäin järkevältä jo pelkästään siitä syystä, että on tiedostanut ongelmansa. Mä toivon kovasti, että ap saisi jotenkin ratkaistua tilanteen miehensä kanssa. Eihän mikään parisuhde toimi pitemmän päälle niin, että toinen yksinään sanelee säännöt....

Voin melkein kuvitella tilanteen, koska ajattelen vähän samaan suuntaan itsetyydytyksestä. Tai siis ei minua todellakaan loukkaa jos joku niin tekee, enempiki vaan ihmettelen että miksi. Ite en osaa nauttia siitä ollenkaan, ei vaan oo mun juttu.

Minusta ois reilua, että annat miehen tehdä oman päätöksen asiasta. Että hän saa hoitaa oman käden kautta jos siltä tuntuu, mutta pitäis kuitenkin vaan omana asianaan.

Yhteistyössä