Seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiusallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiusallista

Vieras
Mulla on aina ollut haluja ja aina,ennen raskauttakin, ollut myöskin yksi turhauttava vaiva..En tule millään.Tai siis olen juuri tulossa mutta sitten yhtäkkiä en tulekaan,sille tulee vain kummallinen stoppi.Nyt olen raskaana rv 8+0 ja luin odotuskirjasta että tuollainen saattaa johtua lantiopohjan lihasten löystymisestä.En ole koskaan ennen ollut raskaana enkä siis synnyttänytkään.Onko tällainen kellekään tuttua?

Kuinka kauan menee että saa tuntuvia tuloksia lantionpohjan lihasten treenaamisesta? Kuin usein niitä kannattaa tehdä? Eli vaikka vaan istuallaan jäpittää, niinkö se toimii?

Mulla käy noin sillon kun olen unessa saamassa. Kamalaa! Nään jotain herkullista unta ja oon just orgasmin rajalla ja jotenkaan en tulekaan ja herään ja hirvee tykytys mut en tuu millään. Oh.

Valveilla noin käy onneksi harvoin. :D Tuon vieraan kommenttiin viitaten, voiko johtua psyykkisistä syistä? Esim. loppuhetkellä jänität tai ajatukset menee muuhun tms. Saatko orgasmin kuitenkin joskus? Vai et koskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mulla käy noin sillon kun olen unessa saamassa. Kamalaa! Nään jotain herkullista unta ja oon just orgasmin rajalla ja jotenkaan en tulekaan ja herään ja hirvee tykytys mut en tuu millään. Oh.

Valveilla noin käy onneksi harvoin. :D Tuon vieraan kommenttiin viitaten, voiko johtua psyykkisistä syistä? Esim. loppuhetkellä jänität tai ajatukset menee muuhun tms. Saatko orgasmin kuitenkin joskus? Vai et koskaan?

en oikeastaan koskaan..:(
Varmaan pari kertaa tullut mutta thats it.

Yhteistyössä