Seksistä synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
Tää on nyt mulle noloa... köh köh. ei oikeen kehtais kirjottaakkaan. ei mitään yksityiskohtasta.

kun mä en tiedä mitä mulle on tapahtunut tuolla alakerrassa. synnytyksestä on nyt 2 kuukautta ja seksielämää aloiteltu. siis melkein menetän tajuntani, niin hyvälle tuntuu joka kerta. meinaan laskea alle kun h-hetki tulee. mies on villiintynyt ihan täysin "uudesta" minästäni :D ja tää on jotenkin ihan täys "vahinko", kuvittelin että paikat menee piloille jotenkin synnytyksen jälkeen enkä tunne enää mitään tai mies tunne mua mitenkään. jotain tuolla on tapahtunut enkä osaa sanoa mitä? ihan kuin joku osa olis vaihtanu paikkaa :D
käykö kaikille näin ja mitä tää on? mä luulin että musta tulee ihan "väljä" ja koko seksielämä kuolee. nyt me oltais vaan kammarissa kuin pienet puput.

Mullakin oli sama homma ekat 2-4 kk synnytyksen jälkeen. Tuntui todella hyvälle, mutta nyt se ei enää tunnu samalta. En tiiä miksi. Tunto on palannut samanlaiseksi kuin se oli ennen synnytystä. Toivottavasti ei sullakaan ole väliaikaista. :)

Eiku ihan normaalia on ;) Noissa raskaus ym. oppaissakin lukee tästä asiasta. Mulle on käyny molempien synnytysten jälkeen ihan samoin. Orgasmit on voimistunu todella ja seksi maistuis aina kun vaan pääsis harrastaan!! Ihanaa kun se aika on taas edessä, kunhan ensin poksahdan... ;D

Minä repesin tosi pahasti synnytyksessä. Osa kivuista ei ole vieläkään loppunut ja siitä on sentään jo yli 5 vuotta.
No jotain mullakin on alapäässä tapahtunut, koska tuntuu että se emättimen g-piste on tullut tuolta ihan tuohon emättimestä ulos. Ei paljoa stimulointia tarvitse kun jo orgasmi tulee.
Se vaan, että en kostu heti niin pitää käyttää liukkaria kun paneminen sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Revennyt reva:
Minä repesin tosi pahasti synnytyksessä. Osa kivuista ei ole vieläkään loppunut ja siitä on sentään jo yli 5 vuotta.
No jotain mullakin on alapäässä tapahtunut, koska tuntuu että se emättimen g-piste on tullut tuolta ihan tuohon emättimestä ulos. Ei paljoa stimulointia tarvitse kun jo orgasmi tulee.
Se vaan, että en kostu heti niin pitää käyttää liukkaria kun paneminen sattuu.

oho, käytitpäs suoraa kieltä...

joo kun mä kanssa repesin ja vielä tehtiin epparikin niin olin ihan vuorenvarma että se osasto elämää loppui tähän. mutta ei... mua ei tosin koske haavat enää ja jälkitarkastuslääkärikin kehui miten nätisti ommeltu "se" :D

mutta ikävää kun sulla kävi huonommin :(

Niin tietysti kaikilla muilla... Repesin ja elämä helvettiä sen jälkeen... Alkuun seksi sattui mutta nyt tilanne parempi, ei siis tunnu miltään. Synnytyksestä kohta 9kk. Nauttikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja olen kade...:
Niin tietysti kaikilla muilla... Repesin ja elämä helvettiä sen jälkeen... Alkuun seksi sattui mutta nyt tilanne parempi, ei siis tunnu miltään. Synnytyksestä kohta 9kk. Nauttikaa!

siis voi surku :(

näin just luulin että kaikille käy. etkö sä nauti nyt seksistä yhtään?

kyllä parani seksielämä synnytyksen jälkeen. Muutos oli varmaan korvien välissä, mutta tuntui fyysisesti paremmalta. Mä luulen että se johtuu ihan siitä tunteesta, että tuo ihminen on nähnyt mut niin paljaana ja raadollisena kuin voi nähdä ja on siltikin tuossa ja haluaa minua. Ainakin minusta synnytys on ehdottomasti suurin yhdistävä kokemus mikä parisuhteessa on ollut ja sen jälkeen kyllä selviää yhdessä mistä vaan.

En nauti, en tiedä mitä mulle on käyny. Lantionpojalihaksia oon yrittäny harjottaa mutta kun en oikeen saa niitä toimimaan. Ihan vähän tuntuu jotain kun yritän niitä lihaksia jännittää mutta ei paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
kyllä parani seksielämä synnytyksen jälkeen. Muutos oli varmaan korvien välissä, mutta tuntui fyysisesti paremmalta. Mä luulen että se johtuu ihan siitä tunteesta, että tuo ihminen on nähnyt mut niin paljaana ja raadollisena kuin voi nähdä ja on siltikin tuossa ja haluaa minua. Ainakin minusta synnytys on ehdottomasti suurin yhdistävä kokemus mikä parisuhteessa on ollut ja sen jälkeen kyllä selviää yhdessä mistä vaan.

tää on kyllä totta. :') miehestäni tuli ihan toinen mies synnytyssalin jälkeen :)

mut ainakin minun kohdalla kyse ei ole vain psyykestä. JOTAIN tuolla alhaalla on täytynyt tapahtua. nautin ennenkin seksistä, mutta tää on nyt kyllä jotain ihan tajunnanräjäyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mullakin oli sama homma ekat 2-4 kk synnytyksen jälkeen. Tuntui todella hyvälle, mutta nyt se ei enää tunnu samalta. En tiiä miksi. Tunto on palannut samanlaiseksi kuin se oli ennen synnytystä. Toivottavasti ei sullakaan ole väliaikaista. :)

palauduitko pikkuhiljaa "entiselle tasolle"? :)

Mä olin ekasta vähän kipeä synnytyksen jälkeen, toisesta en pätkääkään. Mutta molemmille kerroille yhteistä on se, että kun seksielämä alkoi uudelleen, se oli taivaallisen erilaista, siis juuri niinkuin sulla. Ikävä kyllä sitä huumaa ei ikuisesti jatku, ollaan jo palattu tavalliseen arkiseksiin kyllä kun kuopus on 1, 8 v. Välillä vähän väsyttää enemmän kuin seksittää... :D

Mutta kolmatta kertaa odotellessa. Katsotaan miten käy tällä kertaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olin ekasta vähän kipeä synnytyksen jälkeen, toisesta en pätkääkään. Mutta molemmille kerroille yhteistä on se, että kun seksielämä alkoi uudelleen, se oli taivaallisen erilaista, siis juuri niinkuin sulla. Ikävä kyllä sitä huumaa ei ikuisesti jatku, ollaan jo palattu tavalliseen arkiseksiin kyllä kun kuopus on 1, 8 v. Välillä vähän väsyttää enemmän kuin seksittää... :D

Mutta kolmatta kertaa odotellessa. Katsotaan miten käy tällä kertaa. ;)

:D pitäisköhän lapsia tehdä säännöllisesti, parin vuoden välein :D mutta kuka ne sitten hoitais kun vanhemmat asuu keskenään kammarissa? :D

Yhteistyössä