Alapään väljyys synnytyksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KEILAPALLO!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KEILAPALLO!!!

Vieras
Siis olenko AINOA ketä vaivaa oma alapää synnytyksen jälkeen???? Alapääni on TODELLA väljä, alapäähäni voisi työntää keilapallon, enkä silti tuntisi mitään... En revennyt synnytyksessä, sain vain kaksi tikkiä mutta en JAKSA ENÄÄ TÄTÄ....

TÄMÄ on aivan kamalaa... ja tiedän että pitää treenata lihaksia, mutta eipä se tunnu auttavan... synnytyksestä nyt 4kk!! AUTTAKAA NYT JOKU...
Lisäksi sisälläni pistää jokin kun miehini työntyy sisään, jopa mieheni tuntee sen piston! en siis ymmärrä mikä on mennyt pieleen!????? Mitään ei kumminkaan alapäässä näy..?
SEKSI ei enää TODELLAKAAN tunnu ihanalta!!? OLISIKO kenelläkään vinkkejä?
OLEN TODELLA EPÄTOIVOINEN, MITÄ SIIS TEHDÄ?

Alkuperäinen kirjoittaja KEILAPALLO!!!:
Siis olenko AINOA ketä vaivaa oma alapää synnytyksen jälkeen???? Alapääni on TODELLA väljä, alapäähäni voisi työntää keilapallon, enkä silti tuntisi mitään... En revennyt synnytyksessä, sain vain kaksi tikkiä mutta en JAKSA ENÄÄ TÄTÄ....

TÄMÄ on aivan kamalaa... ja tiedän että pitää treenata lihaksia, mutta eipä se tunnu auttavan... synnytyksestä nyt 4kk!! AUTTAKAA NYT JOKU...
Lisäksi sisälläni pistää jokin kun miehini työntyy sisään, jopa mieheni tuntee sen piston! en siis ymmärrä mikä on mennyt pieleen!????? Mitään ei kumminkaan alapäässä näy..?
SEKSI ei enää TODELLAKAAN tunnu ihanalta!!? OLISIKO kenelläkään vinkkejä?
OLEN TODELLA EPÄTOIVOINEN, MITÄ SIIS TEHDÄ?

Siis siellä on joku mikä tökkää meistä vai? Vai sinuako pistää? Kuulostaa oudolta, mitä jälkitarkastuksessa sanottiin?

siis minua sekä miestäni pistää jokin alapäässäni!!!?? Jälkitarkastuksessa kävi aika ikävästi, koska minulla alkoi menkat päivää ennen tarkastusta!!! Eipä siinä silloin paljo mitään varmana nähny???!!! MISSÄ voisi olla vika??? Tikit huonosti laitettu??? APUA!!