Seksistä parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NiinaL-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NiinaL-

Vieras
Onko oikein? Jos suhteessa joka on kestänyt jo useita vuosia- seksi on sellaista että toinen tyydyttää itsensä ja jättää toisen "kylmäksi"? Suhde toimii muuten kaikinpuolin todella hyvin mutta tämä osa mättää ja pahasti! olen puhunut asiasta puolisolleni mutta ihankuin ei ottaisi kuuleviin korviinsakkaan- sanoo vain että seuraavalla kerralla... eikä sitä seuraavaa kertaa tule. Tai parhaimmassa tapauksessa tyydytys tapahtuu niin että hän vain koskettelee ja samalla touhuaa ominpäin- EIKÄ todellakaan olisi kyse siittä että ettenkö itse tekisi osuuttani, päinvastoin, voisin sanoa että välillä liianki usein teen mutta itse en saa minkäänlaista vasta"apua".
Onko niin että tulevina vuosinakaan minun on turha haaveilla saavani seksin yhteydessä "apua" vai onko jotain keinoa kuinka saisin toisen ymmärtämään että kyllä minäkin kaipaan sitä maagista orgasmia.. Huoh...

Seksi ei ole tärkein ei- mutta kukapa ihminen ei haluaisi saada kunnon seksiä, missä molemmat nauttii ja saa?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitten haluat;25964678:
Ahaa...Aloituksesta sai toisen kuvan. No ei siinä sitten ole muuta kuin sanot ihan itse että voisitko antaa orgasmin? Nuole tai sormeta, tee mitä haluat mutta tee se mulle ennen ku itse saat. Ei se niin hankalaa luulis olevan

Sepä se kun olen asiasta sanonut- Ja jos kun sanon kesken tai seksin alussa niin kuten arvata saattaa, kui siin käy- sen jälkeen on turha haaveilla seksistä kun jokin ei tahdo enää pysyä pystyssä.

No pikaratkaisu on tietenkin se, että sinäkin tyydytät itse itsesi. Ja sitten kun molemmat ovat tyydytettyjä, on hyvä jutella että saisiko tähän jotenkin vielä vähän ekstraa.

Sepä se kun olen asiasta sanonut- Ja jos kun sanon kesken tai seksin alussa niin kuten arvata saattaa, kui siin käy- sen jälkeen on turha haaveilla seksistä kun jokin ei tahdo enää pysyä pystyssä.

Niin että ennen ku se alkaa paneen niin sä sanot että tyydytä mut, sillä laskee eikä enää seiso? No kyllä se nyt vähän typerältä kuulostaakin kun toinen sanoo että hoitele mut, mä ootan. Se pitäs vaan tulla omasta tahdosta niin tuntuisi luontevimmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitten haluat;25964714:
Niin että ennen ku se alkaa paneen niin sä sanot että tyydytä mut, sillä laskee eikä enää seiso? No kyllä se nyt vähän typerältä kuulostaakin kun toinen sanoo että hoitele mut, mä ootan. Se pitäs vaan tulla omasta tahdosta niin tuntuisi luontevimmalta.

No varmasti mä sanon sen noin :P no en! vaan vihjaten- enpä ala tässä sitä kertoilemaan sen tarkemmin. hän kyll tietää että itsekin haluan. Mut kuten sanoit, sen pitäis tulla omasta tahdosta- mutta sitä tahtoa kun ei näytä olevan :/

Minä en nyt ihan täysin ymmärrä, että tyydyttääkö se mies siis itse itsensä, vai tyydyttääkö aloittaja miehen. Jos kyse on jälkimmäisestä, niin ratkaisuhan on siinä, että aloittaja hoitaa sen oman osuutensa vähän hitaammin.

Minä en nyt ihan täysin ymmärrä, että tyydyttääkö se mies siis itse itsensä, vai tyydyttääkö aloittaja miehen. Jos kyse on jälkimmäisestä, niin ratkaisuhan on siinä, että aloittaja hoitaa sen oman osuutensa vähän hitaammin.

Mies tyydyttää itse itseään ja minä (aloittaja) myös miestä- mieheltä ei tule pienintäkään ajatustakaan taas tyydyttää minua. Vain itseään-

Ja tarkoitan myös tuolla sen että saatan tuosta noin vain tyydyttää hänet muilla keinoin kuin panolla- Mutta häneltä ei ole iäisyyksiin moista herunut....

itsekäs ukko. taitaa olla kaikissa muissakin asioissa itsekäs? en osais edes kuvitella että oma mies haluaisi noin yksipuolista seksiä. sähän oot pelkkä pumpattava barbara sille! eihän se välitä sun nautinnosta yhtään.

[QUOTE="vieras";25964781]itsekäs ukko. taitaa olla kaikissa muissakin asioissa itsekäs? en osais edes kuvitella että oma mies haluaisi noin yksipuolista seksiä. sähän oot pelkkä pumpattava barbara sille! eihän se välitä sun nautinnosta yhtään.[/QUOTE]

Tätä samaa sanoin pari kk takaisessa riidassamme... Siksi minua asia häiritseekin! koska ihan oikeasti! eikö seksin kuulu olla molemminpuoleista? eikä niin että nainen on vain onkalo jonne mies käy tyhjentämässä pussinsa?

Mies tyydyttää itse itseään ja minä (aloittaja) myös miestä- mieheltä ei tule pienintäkään ajatustakaan taas tyydyttää minua. Vain itseään-

Ja tarkoitan myös tuolla sen että saatan tuosta noin vain tyydyttää hänet muilla keinoin kuin panolla- Mutta häneltä ei ole iäisyyksiin moista herunut....

No tuohan se onkin varsin järkevää tuossa tilanteessa. Kumpikin tyydytätte miestä itteään että varmasti sillä tulee. Ei se nyt noin voi mennä joka kerta. :laugh: Sori ei sais tietenkään nauraa. Lopeta se miehes imeminen tai veivaaminen ja sano sille että et halua sen tekevän itselleen niin vaan sinulle, jospa se sitten oivaltaa.

Tätä samaa sanoin pari kk takaisessa riidassamme... Siksi minua asia häiritseekin! koska ihan oikeasti! eikö seksin kuulu olla molemminpuoleista? eikä niin että nainen on vain onkalo jonne mies käy tyhjentämässä pussinsa?

ja tilanne on aina ollut sama vai? miten sä edes siihen lankesit? toihan on aivan kamalan nöyryyttävää ja alentavaa seksiä.. hyi. Haarat kiinni kunnes ukko tajuaa vaan, ei tilanne muutu miksikään jos jatkaa kuitenkin seksin saamista.. mitä hyötyä sitä on harrastaa jos ei itse siitä saa mitään irti?

Seksiä harrastimem vasta puoli vuotta yhdessä olon jälkeen, olimme tuolloin vielä aika nuoria. Ja joo- seksi on aina ollut tälläistä. En kuitenkaan valinnut miestä seksin mukaan vaan sen miten meidän kemiat kohtaa. Meill tosiaan kaikki muu sujuu kuin parisuuhtessa voi sujua ilman suuria ongelmia mutta tämä on iso mutta ollut... Nyt vain tuntuu etten tiedä mitä teen.. pettää en ehdottomastikkaan halua, seksin kaipuussa!

Yhteistyössä