N
NiinaL-
Vieras
Onko oikein? Jos suhteessa joka on kestänyt jo useita vuosia- seksi on sellaista että toinen tyydyttää itsensä ja jättää toisen "kylmäksi"? Suhde toimii muuten kaikinpuolin todella hyvin mutta tämä osa mättää ja pahasti! olen puhunut asiasta puolisolleni mutta ihankuin ei ottaisi kuuleviin korviinsakkaan- sanoo vain että seuraavalla kerralla... eikä sitä seuraavaa kertaa tule. Tai parhaimmassa tapauksessa tyydytys tapahtuu niin että hän vain koskettelee ja samalla touhuaa ominpäin- EIKÄ todellakaan olisi kyse siittä että ettenkö itse tekisi osuuttani, päinvastoin, voisin sanoa että välillä liianki usein teen mutta itse en saa minkäänlaista vasta"apua".
Onko niin että tulevina vuosinakaan minun on turha haaveilla saavani seksin yhteydessä "apua" vai onko jotain keinoa kuinka saisin toisen ymmärtämään että kyllä minäkin kaipaan sitä maagista orgasmia.. Huoh...
Seksi ei ole tärkein ei- mutta kukapa ihminen ei haluaisi saada kunnon seksiä, missä molemmat nauttii ja saa?
Onko niin että tulevina vuosinakaan minun on turha haaveilla saavani seksin yhteydessä "apua" vai onko jotain keinoa kuinka saisin toisen ymmärtämään että kyllä minäkin kaipaan sitä maagista orgasmia.. Huoh...
Seksi ei ole tärkein ei- mutta kukapa ihminen ei haluaisi saada kunnon seksiä, missä molemmat nauttii ja saa?