seksiongelmaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsittämätön äijä tämä edellinenkin. ONNEKS kaikki miehet ei ole noin itsekkäitä paskoja!! Itsekkäitä ihmisiä löytyy toki niin naisista kuin miehistäkin, ei nähdä omaa nokkaansa pidemmälle eikä arvosteta mitään muuta kuin itseään. Minäminäminäminä....

No teillähän ois useasti. Jotkut miehet on sitten... blaah. Mun ukko on eri maata. Meillä on seksiä kerran kahteen kuukauteen, jos sitäkään. Ei tuo mies halua enää, kun raskaaksi tulin ja lapsen sain. Eipä tääkään herkkua oo. Sitten kaikki toitottaa ettei saa erota missään nimessä eikä seksin puute oo hyvä syy erota.

Meillä siis on max kerran viikossa seksiä, joskus menee kuukausikin ilman, en muista edes koska olisin saanut joka viikko. Mies ei tee koskaan aloitetta, mä saan vastaukseksi "älä viitti kiehnätä" kun menen lähelle. Mulle sopiva olisi 2-3 kertaa viikossa. Ja siis kerrottakoon se että noiden miesten käytöstä en käsitä enkä hyväksy!! Mutta ymmärrän ja tiedän mitä se on kun haluttaa ja saa pakit, hermohan siinä menee. Eihän sitä tunne olevansa mitenkään haluttava, eikä varmasti tunne mieskään. Ja sitten miehen pitäisi osoittaa läheisyyttä kun toinen ensin osoittaa että ei ole haluttava. Oikeasti, miettikää naiset miten annatte miehelle pakit, ja osoittakaa että mies on silti haluttava!!

Mä en yhtään ihmettele nelikymppisiä naisia jotka hakevat nuorempia miehiä. Mulla hormonit hyrrää tuhatta ja sataa ja miehellä ei ja samanikäisiä ollaan. Mä todellakin hankin kohta jonkun toy boyn... Enkä ihan täysin vitsillä edes tuota sano!

meillä vähän sama tilanne kun "Johannalla" ja sen miehellä...Otan osaa!!
Ollaan oltu yhdessä kolmisen vuotta ja meillä on myös puolivuotias lapsi, ja seksiä on ihan liian harvoin, syystä että mies ei oikein tunnu tajuavan, että se on vaalimisen arvoinen asia. Liian harvoin tässä tapauksessa tarkoittaa just sitä enintään kerran viikossa, mutta harvemmin niinkään usein. On ollut myös n. 4 kuukaudenkin tauko välissä, kun mies ei edes koskenut "sinne", kun olin raskaana, ja se jos jokin oli kidutusta ja söi itsetuntoa enemmän kun mikään.
Tätä asiaa on veivattu, sen on annettu olla ja kaikkea yritetty siltä väliltä, mutta eihän se mikskään ole muuttunut. Nythän löytyy vielä parempia selityksiä. "Poika saattaa herätä/nähdä/tms." Viimeisin syy seksittömyyteen oli selkäkipu, jolle hän ei edes vaivaudu tekemään mitään.
Naimisiinkin mentiin tuossa välissä, kun olen halunnut uskoa että asia muuttuisi, ja hän on jopa itse luvannut sitä, sen jälkeen kun sain hänet tajuamaan pitkän väännön jälkeen että sitä seksiä tosiaan voisi olla enemmänkin näinkin "pitkässä" suhteessa (sitä ennen olin jo monet kerrat saanut kokea olevani joku nymfomaani tai muuten pakko-oireinen, kun ylipäänsä halusin häntä...).
Yhä edelleen meillä on seksiä tasan silloin kun hän haluaa, ja sanoisin 90% sillon kun hän on kännissä, niistäkin kerroista varmaan puolet velvollisuudesta.
Sitten hän vielä ihmettelee, kun saatan pahoittaa mieleni jos hän vaikka joskus kehuu jotain toista naista kauniiksi tai jotain muuta vastaavaa (tällainen ei ole haitannut minua aiemmissa suhteissa, joissa seksin kanssa ei ole ollut vastaavanlaista ongelmaa). Yritän olla vahva, mutta harmittaa niin vietävästi kun en enää edes muista miltä tuntuu olla haluttu. Enkä tosiaan itsekään ajattele enää niin mustavalkoisesti pettämisestä kuin mitä ennen. Ei sille mahda mitään, että alkaa miettimään tulisiko se ratkaisu sittenkin jostain muualta, kun ollaan tässä suhteessa niin monet keinot jo käyty läpi, eikä mikään muutu. Mutta en halua seksiä ihan kenen tahansa kanssa, vaikka kuinka puutteessa olisin, joten sellasia tilanteita jotka johtaisi siihen tuskin tulee tässä ihan lähiaikoina...
Haaveilen siitä kyllä! Oikeestaan jo enemmän kun siitä että saataisiin miehen kanssa seksielämä toimimaan :( Kaipa ne omatkin halut toista kohtaan vähemmästäkin menee. Ja mitä pidempään seksielämä on pilalla, niin varmaan sitä pidempään menee korjata sen jättämät jäljet...Se jatkuvasti torjutuksi tuleminen kun on sellanen asia kun vaikuttaa niin moneen asiaan, ettei sitä varmaan itsekään edes tajua!

Kättäpäällä sopimus, ett seksiä ainakin 2x viikossa. Mies on innokas, haluaa usein, mä taas en jatkuvan valvomisen ja kaiken muun lisäksi. Sopimus on noin suurinpiirtein pitänyt. Mä en ole koskaan ollut läheisyyttä kaipaava, vaan annan rakkautta ja hellyyttä lapsille ja huomaan ja tunnustan, ett usein ei miehelle riitä. <mut me koitetaan pysyä tässä sopimuksessa, koska A) rakastan häntä ja haluan, ett hän tuntee, ett haluan häntä arjen kiireen ja väsymyksen kekskelläkin ja B) Kun lapset kasvaa, saatan pian huomata olevani yksin... Ja sitäkään en halua...

tuollainen kättäpäällä sopimus olisi minustakin ihan reilu. vaikka aluksi kerran viikossa, niin ei tuu liikaa paineita... ollaan tosin joskus sovittukin "seksipäivä" sellaselle päivälle kun miehellä oli vapaata, mutta se on sit kyl jotenkin "unohtunut" miehen puolelta, että enpä tiedä toimisiko meillä tuokaan.
siitä vasta tuleekin tyhmä olo, kun heräät itse aamulla, meikkaat, laitat jotkut kivat alusvaatteet päälle, teet päivän aikana ruokaa miehelle ja yrität kaikin puolin muutenkin tehdä hänen olostaan mieluisaa. muistutat häntä ensin hienovaraisesti pari kertaa ja sitten kiusottelevasti siitä mikä päivä onkaan. ja kun huomaat illalla, siinä vaiheessa kun tilaisuuksia seksiin olisi ollut useita, että mies ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa koko aihetta kohtaan, esittää kuin ei tajuais ja jää katsomaan telkkaria/pelaamaan/lukemaan/tekemään mitä tahansa muuta, ettei tarvi tulla sänkyyn sun kanssa yhtäaikaa pyytelyistä huolimatta. säälittäväähän se lähinnä on. muutaman kerran mies on sanonut, tullessaan sänkyyn yli tunti sen jälkeen kun olen itse sinne mennyt, kun olen juuri nukahtanut syvimpään uneen, että hän on yrittänyt seksiä, mutta en ole halunnut....jep. on se kyllä jännä.

Meillä yhtenä ongelmana oli myös se, että kun sain lapsen päiväunille ja sanoin miehelle, että nyt olisi hyvä hetki sekstata, niin sehän ei käynyt, koska miehen mielestä minä siinä vaiheessa harrastan seksiä vaan koska on pakko, se käänsi aina kaikki mun yritykset nurinpäin ja syyllisti minua asiasta, no eihän siinä loppujen lopuksi pahemmin edes tehnyt mieli. Toisekseen miehen mielestä sitä seksiä piti harrastaa spontaanisti, mutta lapsen kanssa, siis taaperon, se ei ole ihan niin helppoa.

Minä kuitenkin pidin miestä hyvänä, hieroin sen jalkoja kun se pyysi, annoin halauksia ja pusuja pitkin päivää, mutta itse en koskaan saanut mitään, ellen siis itse tehnyt ensin, ei siinä halut kauaa kestä, kun toinen on mitä on.

ilmeisesti nimim "vieras" olette jo eronneet, kun puhut imperfektissä? jos, niin oliko seksin puute iso syy siihen? vai korjaantuko ongelma?
meillä kans mies on sitä mieltä seksin pitäisi olla spontaania (tai niin hän sanoo), mutta huom, jos mulle iskee spontaani halu niin se on jotenkin aina huonolla hetkellä, ja lähinnä vaan kiusallista. esim päiväsaikaan tai jossain muualla ku sängyssä ei yleensä koskaan käy. ironista on myös se, että mies tekee yötöitä. eli hän on ainakin sen 5 yötä viikossa pois kotoa! jos poika on hereillä, niin sekään ei tietenkään käy, mutta sit kun se nukkuu, niin sehän voi herätä! kun hän on kotona yötä, niin hän myös ottaa sen meiän väliin nukkumaan (joka sinäänsä on myös ihan hellyyttävää), jotta seksin harrastaminen olisi täysin mahdotonta.
no enpä mä taida jaksaa enää sen kummemmin yrittää. kyllähän ne omatkin halut kuolee vähemmästäkin. harmi juttu. sitä on vaan viime aikoina alkanu miettiä jospa sitä löytäisi oman seksuaalisuuden jotain muuta kautta..

Yhteistyössä